5. Dohoda?!

88 2 2
                                    

Fait

Uběhlo pár dní od ty ,, hádky '' s Jasonem a on se vůbec neukázal ve škole a ani v baru. Docela divný. On je většinou neodbytný. Dost o něm! Dneska jsem vstala s dobrým pocitem. A dobrou náladou. Už jsem se těšila na Kim která celý předchozí týden nebyla ve škole i když slibovala. Vsadím se, že furt byla s Raynem. No nic šla jsem se obléct do školy. A vzala jsem si tohle

Protože jsem zjistila od Kim, že Jason byla nasranej, že mě nemůže dostat, tak jsem doufala, že dnes přijde a proto tohle sexy oblečení s výstřihem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože jsem zjistila od Kim, že Jason byla nasranej, že mě nemůže dostat, tak jsem doufala, že dnes přijde a proto tohle sexy oblečení s výstřihem. Ještě nikdy jsem si tyhle šaty nevzala. Dopřipravím si věci do školy a běžím dolů za mamkou se rozloučit, protože zase odjíždí. Hrozně mi chybí. Jdu dolů po schodech a zaslechla jsem divný rozhovor mezi tátou a telefonem přesněji s tím kdo byl na druhé straně telefonu. Docela po sobě řvali. Nedávala jsem tomu tolik pozornost, ale stejně to bylo divný. No nic. V kuchyni si beru jídlo do školy a pozdravím se s mamkou a obejmu jí a když se odtáhnu tak se na mě divně se podívá pohledem jako co tam na sobě a nebo proč to mám na sobě. Odpovím ji ,, s Kim jsme se dohodly si vzít šaty a tyhle jsem na sobě ještě neměla tak proč si je nevzít'' zasměju se. ,, holčičkou moje a nejsou moc vyzívavé?'',, mami, prosím já si je chci vzít vždyť jsou krásné'' ona jenom kývla a rozloučila se se mnou.

Ve škole
Zrovna vcházím do školy a všichni na mě strhli pohled. Mnoha klukům se zatajil dech když viděli moje poprsí. Jen jsem vítězně usmála. Došla jsem ke Kim která na mě zírala s hubou až na zem. Já se jen začala smát. ,, Doprdele Fait! Kde se to v tobě vzalo. '' zasmála se. ,, To víš holka když mě nemůže dostat tak ho ještě pozlobíme ne? '' zase se začnu smát. Víte co je výhra? První hodina zeměpisu!!! Yes hra může začít. Mccann ty ještě budeš prosit, abych přestala.

Jason

Po týdnu do školy. Neměl jsem náladu potom, co se stalo. A ještě k tomu jsem měl kšefty. Zrovna jsem u svý skříňky s mojí dočasnou píchnout Kelsy. Kozy tak 4 a prdel no prostě pichna. Na jednou koukám, jak všichni čumí ke vchodu. Tak se kouknu taky a uvidím Fait. No kurva to mi dělá schválně! Myslel jsem, že se mi každou chvíli postaví. Měla dokonalou postavu. Lepší než Kelsy. Prostě jí dostanu. Jdu za ní uskutečnit můj plán a budu se muset omlouvat. Bohužel. Přijdu k ní, když zrovna vyndavá nějaký učebnice. Chci něco říct, ale ona na mě prskne. ,, Co chceš? Nevyjádřila jsem to dost jasně!? '' skoro křičela a já myslel, že vyletím s kůže. Musel jsem se krotit. Nejradši bych jí vlepil. ,, Přišel jsem se omluvit za mé chování. Omlouvám se. '' stěží jsem vydechl tuto větu. A ona se jen zasmála. ,, myslíš, že budu věřit, že to myslíš vážně? To se pleteš hošánku. Já vím o co ti jde. '' třískla skříňkou a rozešla se do třídy a nezapomněla kroutit zadkem. Tím sexy zadkem. Holka já vím o co ti jde. Chceš hrát hru máš ji mít. Kluky jsem poslal do háje z tou sazkou. Vědí, že sázka je zbytečná. V tuhle chvíli ví, že ji dostanu! No nic jdu do třídy. A jdu sedět vedle ní. Ona moc dobře ví, co dělá hrálo jí to do karet, ale mě taky.

Fait
Došla jsem do třídy a sedla si s potěšením do lavice. Do minuty vyběhl do třídy Jason. Sedl si vedle mě a rovnou dal ruku na moje stehno. Hra začíná! Zazvonilo a přišla učitelka a začala mektat. A já začala taky. Vzala jsem jeho ruku a jela výš k mýmu rozkroku. On se zachvěl. Bomba. Vychází mi to. Jenže udělal něco, co jsem nečekala. Odhodil mojí ruku. Odhrnul mi kalhotky a začal mi přejíždět po klitorisu a já pocítila něco nového. Ano jsem panna. A já myslela, že vybouchnu... jak to říct.... rozkoší. On ruku vytáhnul a naslinil si prst a zase ruku dal zpátky, ale tentokrát chtěl dát prst do mě. Toho jsem se lekla a rychle se zeptala učitelky jestli si můžu odskočit, že mi není dobře. Řekla, že ano, ale půjde se mnou Mccann. Tak to je skvělý. Radši jsem vypálila rychle ze třídy, aby mě nedohonil.
Ale dohonil. Zavřela jsem se v kabině a začala potichu brečet. Že já si začala s tou hrou. Už jsem ho slyšela jak přišel ke kabince. Nezamkla jsem. On vešel a kleknul si ke mě. A obejmul mě. Nechápu to. Ale já ho objala taky. Rozbrčela jsem se ještě víc. ,, Fait jsi v pořádku? Co se stalo? '' ,, prosím tě nedělej, že se zajímáš... Chceš mě jen do postele... '' ještě víc si mě přitiskl k sobě
,, Teď tohle neřeš a klidně povídej, co tě trápí! '' dal mi polibek do vlasů ,, tohle nejde... vždyť my se nesnášíme a nechci, aby si to věděl, protože ty to rozhlásíš..'' povzdechla jsem si ,, hele já ti přísahám, že se to ven nedostane!'' bohužel jsem se rozhodla, že mu to řeknu ,, dobře, ale ví to jenom Kim a teď to budeš vědět ty a bude jasný od koho to vyšlo..'' nadchla jsem se a vykloupila to ,, já jsem panna... '' šokovaně se na mě podíval a řekl ,, to nemůže být pravda vždyť ty se chováš tak jako by si s někým už byla, jsi odvážná... podle toho, jak si se odvázala dneska no wau. Jak jsem slíbil zůstane to u mě v bezpečí! '' asi jsem udělala největší chybu svého života ,, mám nápad, je to na tobě jestli budeš chtít, co kdybych tě připravil, ne že se s tebou chci vyspat, ale pomoct ti ohledně kluků'' slyšela jsem správně, dělá si srandu ,,no to nemyslíš vážně, absolutně ne!'' sebrala jsem se a odešla zpátky do třídy. Jenže jsem narazila na Jadena. ,,Je ahoj Fait, jak se máš? '' usmála jsem ,,ahoj Jadene, mám se fajn... máme to, ale štěstí viď?'' ,,to jo. Chtěl jsem tě potkat konečně a zeptat se jestli by si nechtěla někam jít? '' ten je roztomilý takže já říkám ano ,,jasně půjdu ráda'' ještě jsme se domluvili kam a kdy půjdeme. Teď jsem si říkala, že by se mi pomoc hodila.

Jason

Tak rychle vyběhla. Furt se to snažím zpracovat. No nic slíbil jsem to a dodržím to. V tomhle hajzl nejsem! Ještě jsem se vychcal a šel do třídy. A koho jsem zase nepotkal. Fait. Když mě viděla, okamžitě se ke mě rozběhla a než jsem stihl cokoliv říct, tak mi řekla, co jsem nečekal ,,beru to, ale zůstane to mezi námi, to je podmínka!'' já jenom kývnul na souhlas. A řekl bych, že jsem na správný cestě!

1115 slov
Ahoj ahoj, tak a je tu další část!
Mega Mega mě to baví.
Takový zvrat jsem nečekala ani já, prostě to že mě vypadlo😀
Ať se vám to líbí! Mám vás ráda! ❤️
Omluva za chyby. Pokaždé si to přečtu a snažím se je opravit.
A věnuji jí naoki129 a Wendy_b3 užijte si jí holky!

Vaše Paulii💞

Never Say FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat