6. Večer s Jasonem?!

84 0 0
                                    

Fait
Je pondělí večer a já ležím a přemýšlím jestli jsem udělala dobře.
Jdu v pátek večer s Jadenem do kina a ani nevím na co, je to překvapení. A zítra jdu k McCannovi, abych se naučila třeba líbat, protože to neumím a moje první pusa byla ve školce. Zasmála jsem nad tím jak pitomá jsem. Mám rande s úžasným klukem a budu se učit s McCannem. Nejsem já úplně blbá. Zase jsem sama doma a přemýšlím, že v sobotu udělám party. Upřímně sama sebe nepoznávám. Vždycky jsem byla uťáplá, ale od ty doby, co se mi začal plést do života McCann, tak jsem se změnila. Neříkám, že se mi to nelíbí. Jen je to zvláštní. Už žádný přemýšlení jde se spát.

Úterý - po škole
Fait
Jsem doma a čekám, kdy mě vyzvedne Jason. Jsem nervózní. Hodně. Jdu si vybrat oblečení. Ať nejedu, jak hastroš. Mám vybráno.

No paráda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No paráda. Vypadám dobře. Aaaa pípla mi zpráva na messengeru. Jason. Stáhnul se mi žaludek tak moc, že jsem myslela, že budu zvracet. Ve zprávě bylo napsáno. Za 5 minut jsem u tebe. Buď připravena před barákem. Jak sakra ví mojí adresu a najednou mi to docvaklo. On mě vlastně dotáhnul domů z toho klubu. No nic ještě naházím věci do kabelky a jdu dolů.

Jason
Ani nevíte, jak moc jsem nedočkavej, že konečně dostanu Collinsnovou! Akorát přijíždím k jejímu baráku. Mmm dobrej barák. Ona už s dobrou náladou míří ke mě. Jen počkej kočičko. Nastoupila do auta a pozdravila mě. ,, Ahojky, tak kde bydlíš?'' bylo poznat, že je nervózní a snažila se zakecávat. Jenže moje zkušenosti jsou moje zkušenosti. ,, čau, je to asi 15 minut jízdy'' usmál jsem se a vyjel. Jak jsem řekl, tak to i bylo. ,, jsme na místě" ona kývla a nervózně klepal nohou. Tak jsem ji chytil za ruku a pohladil jí ,,nebuď tak nervózní, není důvod" zasmál jsem se a pokynul abychom už šli. Vystoupili jsme z auta a já jí znova chytnul. Dovedl jsem ji ke dveří a odemkl. Naštěstí kluci mají kšefty a nebudou tu do čtvrtka. Došli jsme do mého pokoje a odhodil jsem věci na postel. Začneme velmi pomalu, je opravdu nervózní. ,, chceš něco k pití nebo k jídlu? " zeptal jsem se ,, docela jo, ještě jsem nejedla" usmála se ,, napadlo mě co kdyby jsme si spolu něco uvařili? " je souhlasně kývla hlavou. Zase jsem ji chytnul za ruku dovedl do kuchyně. Dohodli jsme se na lívance. Začali jsme dělat těsto a konečně se bavit. Uvolnila se. To sem potřeboval. Zrovna vyndala poslední lívance a vypla sporák. Otočila se na mě a chtěla něco říct jenže nestihla. Okamžitě jsem se jí začal líbat. Líbala docela dobře. Už jsem ji líbal akorát to bylo když jsem byl nasranej. Takže jsem nevnímal. Najednou se rozjela. Tak jo baby. Jak chceš. Natlačil jsem jí na sloup.

Ona si mě přitáhla za zátylek a chytla se sloupu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ona si mě přitáhla za zátylek a chytla se sloupu. Kde se to v ní bere. Ale mě se to líbí. Něco vyzkouším. Naznačil jsem, aby na mě skočila. Udělala to. Odnesl jsem jí do pokoje.

Fait
Nepoznávám se. Ale tohle bylo jiné než na ty chodbě. Teď se snažil, aby mi neublížil. Najednou se rozhodl mě odvést do pokoje. Ne ne ne. Nesmím se podřídit. Došli jsme do pokoje a položil mě na postel, ale hnedka si mě vyhoupl na sebe. Seděla jsem na něm a cítila jeho vzrušení na mém rozkroku. Jsem z toho nadržená. O můj bože zase ten pocit. Položil mě na postel a vloudil se mi rukou mezi nohy. Hladil mě tam. Převážně na tom místě, které dodávalo ještě větší vzrušení. Vzdychla jsem mu do úst a on se jen usmál. Šibalsky. Probliklo mi hlavou ta naše hádka jak se choval. Okamžitě jsem ho odstrčila. ,, hele já myslím že je to špatný nápad" zamračil se ,, to nemyslíš vážně, ty mě vzrušíš a pak řekneš tohle tak to ne, děvenko! " vrhnul se na mě, ale já se ho snažila odstrčit. Nemůžu, nemůžu se stát jednou z jeho děvek. Ale doprdele líbá skvělé. Ne dost. Já nejsem děvka. Sebrala jsem všechnu sílu a odstrčila ho. Vzala si věci a zdrhala z tohohle baráku daleko od něj. Ani nevím cestu a nevím kde sem.

Jason
To sem posral. No nevadí. Odpustí mi. To zařídím snadno. Šel jsem dolů do obýváku a byli otevřené dveře. Já tu píču zabiju. Chtěl jsem zavřít dveře, ale kousek od baráku stala Fait. Šel sem za ní. ,, co tady ještě děláš? "  zasmál jsem se. ,, vážně se ptáš? Nevím kde sem. Ani neznám cestu." štěkla po mě ,, hele zůstaň tady přes noc. Máme tu pokoj pro hosty. Půjčím ti věci ségry. " jo vážně nechávám spát holku u mě doma, sem snad vadnej ,, tak dobře, ale ráno musím pro věci do školy a rovnou se převleču a vyhodíš mě kousek od školy ať nikdo nic neví." kývnul jsem. Vzal jsem jí do baráku. A konečně si dali ty lívance. Ona seděla skleslá na gauči a třepala se. Asi zimou. Donesl sem jídlo k ní. ,, není ti zima?" zeptal sem se. Nevnímala. Sednu si a pohladím po noze. Trochu se lekne a zmateně se podívá. ,, není ti zima,, znova se zeptám. Kyvne, že jo. Máme tu krb tak zatopím. Ještě deku vezmu. Došel sem pro víno a ještě nějaký dobroty a navrhnu jí film. ,, máš ráda červený nebo bílý víno? " ,, nemáš růžový" zasměje se
,, podívám se, ale kdyby nebylo tak jaký máš radši " konečně zase v normální náladě ,, tak červený, ale ne suchý. Promiň jsem dost vybíravá." zasmál sem se.
Po hodině
Máme pouštěný prci prci prcičky. Bavíme se o všem možným. Skoro máme vypitou flašku. Zkusím jestli si nedá další. Ani nevypadá opilá. ,, nedáš si ještě?" ,, můžeme a pustíme si ještě něco? Videl si 50 odstínů? "  ,, tu píčovinu sem neviděl, ale jestli chceš tak to pusť a já skočím pro víno" usmál jsem se na ní. Ano jestli pustí tohle tak jí mám na lopatě.

Fait

Šel pro víno. A já pouštím 50 odstínů. Jsem celkem opilá, ale ne moc. Chlapec se už dostavil s naším vínem. ,, prosím tě půjčil by si mi nějaký tílko a kraťasy už mi je horko? " zeptám se opatrně, víme jaký má nálady ,, jasně, hned vedle mého pokoje na pravo, vyber si cokoliv" kývnu a odejdu si pro věci. Už oblečená jdu zpátky. Posadím se na gauč k němu. A pouštím film.
Jsme tak skoro v půlce filmu a skoro samej sex. A mám nápad. Zrovna když to dělají, tak si vlezu k Jasonovi a dám mu ruku na stehno. On se na mě podívá a vrhne se mi na rty a položí mě na gauč. Obmotala sem nohy okolo jeho trupu. A otírala jsem se o něj.
,, prosím chci aby si mě udělal! " usmál se na mě.

1116 slov!
Čauky, máme tu další část. Psala bych dál, ale nechci, aby byly dlouhé. Takže rovnou jdu psát další.
Budu ráda za každou radu, nebo kdybych měla chybu tak klidně pište!
Užijte si jí!
A tahle čast je věnována BibiMikaelson 😍❤️
Koukněte na její profil!
Budu ráda za koment a hlasování! 💞

Vaše Paulii❤️

Never Say FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat