Hawks, animeden pek bilgimizin olmadığı o bir ara iki bir ara üç numaralı olan kahraman. Kafasında kesin bir şeyler döndüğünden emin olduğum karakter..
Mangayı okumadıysanız çok sorun olacağını düşünmüyorum, spoiler yok ama yine de rahat edemem diyorsanız-ki mangayı okumadıysanız bence pek anlamlı gelmeyecek-kenara bir yere atın kitabı mangayı okuduğunuzda ya da animenin yeni sezonu falan gelirse izledikten sonra canınız sıkılırsa okursunuz.
|/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\|
Hawks bir çatıda hiç bir şey yapmadan sadece insanları izliyordu. Ajans onu çok sıkmaya başlamıştı. Gerçi hep böyle sıkılardı, sadece son zamanlarda böyle görevler çok gelmeye başlamıştı.
Hawks Ajansı reddedemiyordu. Tek yapabildiği verilen tüm görevleri onaylayıp biraz dışarıya hava almaya çıkmaktı.
Onu tanıyan herkes alaycı ve havalı gülümsemesi ile tanırdı ancak şu an Hawks tüm ciddiyetiyle yukarıdan insanları izliyordu.
Kimisi telefonda konuşurken bir yandan koşuyor kimisi de arkadaşları ile beraber sokakta güle eğlene ilerliyordu.
Hawks onlara acıdı.
Onlar zayıftı, onlar kahramanların kurtarmasına muhtaçtı.
Onlar çok bencildi.
Onlar keyiflerine bakarken Hawks istemediği görevleri kıçı çıkana kadar zorla yapmaya çalışıyordu. Bunu yapmasaydı veya bununla ilgili bir röportaj verecek olsaydı herkes onu bencil olmakla ve görevini yerine getirmemek ile suçlardı, artı olarak da kahramanlık sıralamasında ki yerini alta alırlardı.
O sadece kafesin içindeki bir kuştan ibaretti. Bir kuş nasıl bir kafesin içinde sahiplerini eğlendirmek ve onları mutlu etmek için saçma sapan şeyler yapmak zorundaysa Hawks da onları güldürmenin yanında onları güvende tutmak zorundaydı.
Hawks bu düşüncesiyle güldü. Böyle düşünmemeliydi, o bir kahramandı. Onlara yardım eli uzatmalıydı. Bu düşüncesi çok bencilceydi. Hawks bunca zaman insanların doğru diye üstüne baskı kurduğu yolun, kahramanların olduğu yolun doğru olduğuna kendini inandırmak istiyordu.
Bu düşüncesi ona kahramanlardan nefret eden çocukluk arkadaşını hatırlattı.
Hawks kafasını yavaşça kararan gökyüzüne kaldırdı ve derin bir nefes aldı.
Belki de Hawks sadece bu kadar rol yapmaktan yorulmuştu.
Geçmişini özlüyordu belki, Takami Keigo olduğu zamanları.
Sokakta rahatça dolaşıp, kahraman sıfatını taşımadan insanlara küçük yardımlar edebilen minik Keigo olmayı özlemişti sadece.
Ama o artık sadece Hawks adıyla tanınıyordu.
Rol yapmak zorundaydı. Ne de olsa birimiz hepimiz için değil mi?
Birisi herkes için bir sürü şey yapar ancak herkes bunları bir gün sonra unutur.
Tüm kahramanlar onlara gereksiz fedakarlık yapan insanlardı belki de ha?
Hawks yavaşça kanatlarını açtı ve uçmaya hazırlandı.
Bir süre sonra hava da süzülüyordu.
Görevi yapmaya gidiyordu, hiç istemese de. Ne de olsa başka şansı yoktu.
Ajans ondan işe yarayacağından bile emin olmadıkları bir plan için böyle bir şey istemişti.
Hawks ile sanki seçim şansı sunmuş gibi konuşmuşlardı.
Ama her iki tarafta Hawks'ın seçim şansı olmadığını ve kabul etmek zorunda olduğunu bildiğinden bu sadece çok sinir bozucu bir evcilikten ibaretti.
Bundan nefret ediyordu.
Yapacağı şey hiç kahramanca değildi, bunu yapacağı için kendinden iğreniyordu.
Hiç hoş olmayan şeyler yapacaktı.
İçinden kahraman olup kimsenin zarar görüp ölmesine izin vermeyeceğim diyerek Ajans'a katılan küçük Keigo dan özür diledi...
|/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\|
Geçen koltukta oturuyordum, yav dedim neden Hawks One Shot yazmıyorum zor olmasa gerek. Bir baktım yazmışım atayım dedim bari. Kısa oldu ama zaten aklımda belli bir şey yoktu çerezlik bir şey bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hawks. |Bnha One Shot
Fanfic"Hawks sadece yorulan bir çocuktu, Ajans her ne kadar aksini söylese de o hala içinde Keigo Takami'yi taşıyordu" Hawks One Shot Mangayı okumadıysanız da gelebilirsiniz ama daha anlamlı olması ve göndermeleri anlamanız için okumanızı tavsiye ederim...