"Rüya hanım anneniz kalkmanızı istiyor, arkadaşlarınız gelmiş. "Dedi bizim tonton yardımcımız nejla teyze incecik sesiyle.Bende hemen kalktım. "Tamam nejla teyzem geliyoruum."
Yüzümü yikadim.Ustume dar bi kot ve beyaz bebe yakali yakasında taşlar olan güzel bir gömlek giydim.Siyah kısa botlarimla tamamladim.Saclarimi Açtım. aşağı indim.
Emre"oo prensesimizde sonunda inebildi."
Emre, cemre ve efe genellikle cumartesi günleri bize gelirler.Kahvalti yapıp dışarı çıkarız. Anlaşılan bu günde onlardan biriydi.
"Sizde ne kadar erken uyaniyosunuz
Be"
Cemre"canim canım saat 13.00 bizde 11de kalktik.Gayet normal yani"
Sevgili arkadaşım bana genelde canım canım der. Hoşuma gitmiyorda değil.
Efe"Amaan sallayin artık. Hadi kahvaltimizi yapalım mekana gidelim"
Bizim Evin arkasında orman var.Bi gün orda gezinirken.Bi ağaç keşfettik.Agacin bi oyugu var.Agac yaşlı olduğu için bayaa geniş.Bizim böyle gizli mekanlarimiz çoktur. Sıkıldıģımiz zaman gider kafamizi dinleriz.orayi temizlemistik.Renkli renkli minderlerde dizdik.Yiyecegimizi de kendimiz gotururuz.Efe poğaça, emre ve cemre de börek ve patetes salatası getirmiş.Bende termosla çay götürecektim.
Cemre"Hadi canım canım çayı alda çıkalım artık."
"Tamam siz hazırlanın geliyorum."
Çayı aldim.Onlar çıkmıştı. Yetistim onlara uzun bir mesafe yuruduk.Sonunda gelmistik.Ama biz buraya huzur bulmaya gelmistik.Huzur bana ugramayacak herhalde.Cunku telefonum çalıyordu. Arayan kim diye baktim.Ah tabiki Burak.Inadina acmadim.Telefonu sessize aldim.attim cantama.Bu çocukta anlama özürü var kesin.Sevmiyorum diyorum pesimi bırakmıyor. Etrafinda onca kız varken.Ne diye beni seviyor anlamiyorum.Guzel de değilim ki.
Emre"Ne oldu prenses burak mi aradı yoksa?"
Arkadaşlarım nasıl da anladilar.Ama anlamamak biraz zor ben telefona bakıp oflayip pofluyorsam Burak aramistir ya da mesaj atmıştır. Derken telefonum titredi mesaj gelmiş olmalıydı. Belki baska birindendir.Diye actim.
"Bana bir borcun var fıstık.Aksam çiçek bara geliyosun sana adresi mesaj atacağım.Gelmezsen evine gelirim.Ve ailene kendimi erkek arkadaşın olarak tanitirim."
Burak.."Oof ya bu cocuktan nefret ediyorum. " yine telefonum titredi.
"Ve sakın ECE üçlüsüyle gelme, kötü olur!"
Burak..Ece üçlüsü emre cemre ve efe onlara öyle derler.
Emre"Ne diyor yine o it?"sinirlenmislerdi.
"Bi.bisey demiyor emre her zamanki gibi işte takmayin siz hadi biraz müzik dinleyelim. "
Neymiş ona borcum varmış yeni gelen birisiyle tanıştım diye neden ona borcum oluyor ki o benim neyim acaba.Kendini sevgilim saniyor desem sevgilim bile bu kadar kiskanmaz beni.Artik onun gözünde saplantı olmuşum. Onun teklifini kabul etmedigim icin ugrasiyordu belki de benimle.Eger onun bu aksamki dediği yere gitmezsem.Basima neler gelirdi neler.Neyse hayata doneyim.Diyerek bir anlık dusuncelerimden siyrildim.
Cemre"Ne dinleseek?"
Efe cemreye göz kirparak bi şarkı açtı. Kolpa-gurur benim neyime bu şarkıyi çok seviyorum. Anlaşılan onlarda seviyor.cemre ve efe şarkı çalarken birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardi.Yok yok bu boyle olmaz bir an önce aralarini yapmaliyim bunlarin.ama emre ne der acaba sanirim efe de bu yüzden soyleyemiyor.Emrenin bunca senedir kardesime bu gözle mi bakiyordun felan demesinden korkuyor.. ama umurumda değil en kısa zamanda emreye anlatacagim.Muzik bitti.
Ben"ee emre Gülşahla durumlar nasıl bakalim?" Gülşaha platonikti.Ama lanet olsun o kiz gerizekalı Burağın kardesiydi.Kiz Burağın tam tersine melek gibiydi.Cok severdim.Cogu zaman beni birakmasi için abisine kizardi.Ama dinleyen kim ki.
Emre"ne olabilir ki her zaman ki gibi elde var sıfır"
"Hep benim yüzümden emre, burak bana saplantılı olmasaydı siz şimdi sevgili olabilirdiniz.
Cemre " saçmalama bitanem sen olmasan bile o kız bu mala bakmazdi ki"
Emre"Oylemi ikiz haklısın. "Bu sefer laf yetistirmemisti.uzulmustu cünkü.Cemrede pisman oldu her ne kadar birbirlerine laf yetistirselerde birbirlerini çok severlerdi.Gitti emreye sarildi.Efeyle bende kalkip sarildik.
Cemre " Şaka yapmıştım canim kardeşim lutfen üzülme."
Efe"abi Rüyanın da senin de bi sucunuz yok.Ayrica fıstık gibi adamsın. Tüm suç o burak dingilinde"
Sonra emre gülümsedi. Hepimiz mutlu olduk.sonra yemek yeyip evlerimize gectik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi Rüya..
Romance"Deli bir kız ve adı ruhunu yansıtan deniz gibi bir durgun bir fırtınalı ruhu ve hayatı olan kara çocuğun bazen komik, bazen üzücü maceraları.." "Bazı yaralar kabuk tutmaz hele de yarayı açan sevdiğinse.." "-Seninkisi bitmesini istemediğim bi rüyayd...