𝘗𝘈𝘙𝘛 3

194 14 1
                                    

אני מצטערת ככ שהפרק באיחור אני לא אשקר לכם אני פשוט שכחתי כי הייתי באמצע לראות סדרה🥺❤️.
————————————————————————

•~נקודת מבט כללית~•

נגמרו שעות בית הספר וג׳ימין יצא מהכיתה בצעדים מהירים.
הוא חצה את שער בית הספר והתקדם לכיוון אחת המכולות כי אימו ביקשה ממנו לקנות כמה דברים.
הוא יצא מהמכולת ברגע שסיים את הקניות וחזר הביתה במהירות כמו שאימו ביקשה.
כבר ערב ,הוא התקדם לכיוון בייתו כששמע רעשים מאחוריו . הוא הסתכל אחורה וראה שאין כלום אז התעלם וכשהסתובב חזרה כדי להמשיך ללכת , מישהו היה מולו , מישהו שלא ראה את פניו . מי שהיה מולו נתן לו בוקס וג׳ימין נפל לרצפה הקרה, עם דם זולג מאפו ,הוא ראה חבורה של ילדים שהלכו לקראתם (כנראה שותפים של האיש)
הם הכו את ג׳ימין חזק , הם היו לפחות שישה או שבע, ג'ימין היה בטוח שזה הסוף שלו  כשמישהו הגיע ״יא!! תעזבו אותו!!״הוא צעק, תפס באחד הילדים והוריד לו בוקס חזק שהוריד את הילד לרצפה בקושי בהכרה, אחד מהילדים ניסה להכות את אותו האיש שעזר לג׳ימין והאיש החזיר לו בוקס חזק ובעיטה לביצים . הילד נפל אחורה, כל שאר החבורה ברחה והאיש שעזר לג׳ימין נישאר שם והושיט אל ג׳ימין את ידו.
ג׳ימין הרים את מבטו אליו ואמר ״תודה לך אדו-״ ג׳ימין היה בהלם כשראה שמי שהציל אותו היה לא אחר מהנער שהוא פוגש כל בוקר בדרכו לבית הספר, הנער שעליו חושב בכל דקה, הנער שעליו חולם, הנער שהוא מחכה בכיליון עיניים לפגוש כל יום, הנער שאהב ואוהב מהמבט הראשון.
ג׳ימין פשוט נשאר משותק על הריצפה הקרה, בוהה בנער הנאה שהציל אותו, בוחן את יופיו וצניעותו במבט כה מאוהב.
הנער התחיל ואמר ״אז... אתה מתכוון לקום?״ דבריו של הנער קטעו את מחשבותיו . ג'ימין אחז בידו של הבחור, שעליו הוא מפנטז כבר ימים, קם וקד לעברו של הנער ואמר ״תודה רבה״ והנער קד חזרה ואמר ״בבקשה, תשמור על עצמך, ניפגש מחר״ הוא קרץ לו והלך.
ג׳ימין עמד שם כמה דקות, חושב על מה שהנער אמר, הוא עומד שם מקפץ מאושר ובקוצר רוח לפגוש את הנער מחר, הוא נראה כל כך פתטי אבל לא אכפת לו כי זה שווה את האהבה שהרגיש ואת האושר.
ג׳ימין התקדם לביתו הצנוע, עדיין מאושר , הוא ראה מכתב על שטיח הכניסה ,הרים אותו וקרא מה רשום בו:
״ג׳ימיני, זאת אני ,אמא.
אני ואבא יצאנו לחופשה קצרה, נחזור עוד כמה ימים, תשמור על ג׳יהיוני ועל הבית, השארנו 1,685,200 וון (שזה 5000 שקל) כדי שתזמינו אוכל ותצאו עם חברים כרגיל.
אוהבים אוממה ואפפה״
ג׳ימין חייך בשמחה, שמח שהוריו עושים חיים ולא רק נשארים בבית ולא יוצאים בגללו ובגלל אחיו.
ג׳ימין נכנס הביתה ,סוגר אחריו את הדלת ומוריד את נעליו, שם את נעלי הבית שלו ואמר בקול רם ״ג׳יהיון אני בבית!״ כדי שאחיו הצעיר ידע על שובו הביתה.
ג׳ימין עלה לחדרו ונכנס למקלחת, אימו סומכת עליו לקחת את המושכות ונהל אותו ואת אחיו לימים הקרובים והוא בטוח בעצמו ובצד האחראי שלו.
הוא סיים להתקלח ,התנקה מהדם וניקה את פצעיו . הוא שם על מותנים מגבת ,ניגב את שיערו הרך התלבש בפיג׳מה חמימה ויצא לכיוון חדרו .הוא הלך לחדרו של אחיו ששיחק במחשב עם חבריו בשיחה.
ג׳ימין הוריד לו את האוזניות וג׳יהיון הסתכל עליו ,חייך חיוך רחב ,חיבק אותו ואמר ״חזרת!״ .ג׳ימין חייך אליו וחיבק אותו בחזרה.
ג׳ימין התחיל ואמר ״ג׳יהיוני, הגיע הזמן להתקלח וללכת לישון״ ,ג׳יהיון אמר ״רגע ג׳ימין רק המשחק הזה״ ג׳ימין הנהן ,ג׳יהיון סיים את המשחק וניתק את שיחתו עם חבריו שהיו צריכים ללכת גם כן.
אחיו קם ונכנס להתקלח וכשסיים יצא לבוש בפיג׳מה חמימה ונשכב במיטה. ג׳ימין כיבה את האור ובא לצאת כשג׳יהיון אמר ״ג׳ימינה, אולי... נישן ביחד?״ אמר בקול חמוד וג׳ימין חייך ואמר ״ברור ג׳יהיוני״ ונשכב לצידו וג׳יהיון פתח את ליבו ואמר ״ג׳ימיני היונג... יש ילדה בכיתה שלי שאני חושב שאני מאוהב בה, קוראים לה קאנג הא-נול , אני לא יודע איך לספר לה שאני אוהב אותה, אני מתבייש ואני מפחד שהיא תסרב לי״ ג׳ימין היה מוקסם מאחיו ואמר ״ג׳יהיוני, תפתח את ליבך לפניה, תספר לה, ואם היא תסרב, זה בעיה שלה, היא מפסידה פה בחור מדהים כמוך ואני בטוח שהיא תסכים לך, היא נשמעת נחמדה, ואם התאהבת בה זה אומר שהיא באמת נחמדה, בשביל להשיג לב של מישהו, אתה צריך להתחיל לדבר איתה ותעשה את זה בצעדים קטנים, תדבר איתה, תהיה שם לצידה, אל תיתן לאף אחד לפגוע בה, תביא לה מתנות, לא מותגים וכל זה, מתנות מהלב ותחייך אליה תמיד, ואז תציע, היא תסכים, אני בטוח בזה״ ג׳יהיון הקשיב לאחיו הבוגר שמבין דבר או שתיים בדבר הזה שנקרא אהבה ואז ג׳ימין המשיך את דבריו ואמר ״אתה יודע שעדיין לא הייתי בזוגיות, אז אין לי מענה מדויק בשבילך, אבל אני בטוח שהיא תסכים לך״ .ג׳יהיון חייך ואמר ״תודה ג׳ימינה, אני אעשה את זה אתה האח הכי טוב בעולם!״ וחיבק את אחיו הגדול .ג׳ימין חיבק אותו חיבוק גדול בחזרה ״לילה טוב ג׳יהיוני״ ג'ימין אמר וג׳יהיון אמר ״לילה טוב ג׳ימינה״ .הם נרדמו ושקעו לתוך חיבוק האחים שהם חולקים.

___________————————————________
מקווה שנהנתם, ושוב, סליחה🥺❤️.
אני מקדישה את הפרק ל:
junghoseok_israel1
וגם לכל הקוראים שלי.
אוהבת מלא🥺❤️.
משבוע הבא הפרקים חוזרים להתנהל לפי הימים הקבועים❤️.
ואיך היה החג?😁❤️❤️❤️😁

my first love ~ jikook Where stories live. Discover now