Part 1

10.7K 133 95
                                    

ھر طرف خاموشی کا راج تھا۔۔۔۔۔ سب لوگ رات کے اس وقت نیند کے مزے لے رھے تھے۔۔۔۔۔ دور سے کہیں تھوڑے تھوڑے وقفے بعد کتوں کے بھونکنے کی آواذ آ رھی تھی جو اس رات کو اور بھی وحشت ناک بنا رہی تھی۔۔۔۔
مگر وہ رات کے اس پہر آھستہ آھستہ قدم اٹھاتا قبرستان کے اندر داخل ھو رھا تھا۔۔۔۔۔۔ اسے کسی بھی چیز سے سروکار نہیں تھا۔۔۔۔۔۔وہ تو بس لاپرواہی سے آگے بڑھ رھا تھا۔۔۔۔۔ اس وقت کوئی اسکو دیکھ لیتا تو یقینًا یہی سوچتا کہ یہ کوئی پاگل ھے۔۔۔۔۔۔۔۔لیکن اسکو لوگوں کی پرواہ ہی کہاں تھی۔۔۔۔۔ اس نے ماسک سے اپنے چہرے کو ڈھانپا ھوا تھا۔۔۔۔۔۔
وہ چلتا چلتا ایک قبر کے پاس آ رکا اور وہیں نیچے بیٹھ گیا۔۔۔۔ اب وہ آھستہ آھستہ قبر پر ہاتھ پھیر رھا تھا۔۔۔۔ نا چاہتے ہوے بھی اسکا ایک آنسو ٹوٹ کر رخسار پر گرا تھا۔۔۔۔۔۔۔
بی جان دیکھیں میں آ گیا ہوں۔۔۔۔ اب اٹھ جائیں آپ۔۔۔۔۔ دیکھیں اب مجھ سے ناراض تو نہیں ہوں نا۔۔۔۔۔۔۔ مانتا ہوں تھوڑی دیر کر دی۔۔۔۔مگر بی جان آپ تو مجھے چھوڑ کر ہی چلی گئی۔۔۔۔ کیا اتنی ناراض ہوں گی اب آپ اپنے بیٹے سے؟؟؟؟؟؟ وہ بےبسی سے بول رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔

آہ۔۔۔۔۔۔۔ کتنا خوش تھا آج وہ کے گھر جاۓ گا تو اپنی بی جان سے ملے گا مگر یہاں آکر اسکو جو خبر ملی تھی اس نے تو اُس کے پیروں سے جان ہی نکال دی تھی۔۔۔۔۔ دماغ ماؤف ہو گیا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا اتنی جلدی سب بدل جاتا ھے؟؟؟ زندگیاں ختم ہو جاتی ہیں ؟؟؟؟ وہ وہاں بیٹھا سوچ رھا تھا
بی جان میں آپکے قتل کا بدلا ضرور لوں گا۔۔۔۔۔ ایک ایک کو کتے کی موت ماروں گا۔۔۔۔۔۔۔۔ موت کے لیے تڑپیں گے وہ مگر اتنی جلدی موت نہیں دوں گا۔۔۔۔۔۔۔ یہ آپکے بیٹے کا وعدہ ہے آپ سے۔۔۔۔۔۔۔ یہ کام جسکا بھی ہے وہ اپنے انجام کو ضرور پھنچے گا۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ خود سے ایک عہد کر رھا تھا۔۔۔۔۔۔ ضبط کی وجہ سے اسکی آنکھیں سرخ ھو رہی تھی۔۔۔۔ اسکا بس نا چلتا کہ وہ ابھی ان درندوں کو ڈھونڈ کر نکال لاتا اور ایک ایک کو سبق سکھاتا۔۔۔۔
وہ تھوڑی دیر غائبی دماغ کے ساتھ وہاں بیٹھا رہا پھر اٹھ کر وہاں سے چلا گیا۔۔۔۔۔۔۔مگر وہ جاتے ھوۓ اپنے ساتھ ایک عہد ضرور لے کر گیا تھا۔۔۔۔۔۔۔
ان لوگوں کو انکے انجام تک پہنچانے کا عہد۔۔۔
-------------------------------------------------------
امی بس بھی کر دیں۔۔۔۔۔۔ اور کتنا وقت لگے گا میں تھک چکی ہوں۔۔۔۔۔۔ جس کی منگنی ھے اسکو تو لے کر نہیں آئی اور میں صبح سے خوار ھو رھی ھوں اور ویسے بھی منگنی میں تو ابھی وقت ہے نا۔۔۔۔۔۔۔ وہ جھنجھلا کر بولی۔۔۔۔۔۔۔۔
کیونکہ وہ صبح سے اپنی امی کے ساتھ کبھی ایک دکان پر جا رھی تھی تو کبھی دوسری اور اب جب وہ تھک چکی تو فورًا ھی بول پڑی۔۔۔۔۔۔۔
ہاں تو وہ تمھاری طرح نخرے نہیں کرتی۔۔۔۔۔۔۔۔ بعد میں تم ہی گھر سر پر اٹھا لیتی ھو۔۔۔۔ یہ پسند نہیں آیا وہ پسند نہیں آیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نورین بیگم نے بھی تپ کر جواب دیا۔۔۔۔۔۔
انکی بات سن کر اس کی ہنسی چھوٹی۔۔۔۔۔۔۔
اچھا امی کچھ کھلا دیں بہت بھوک لگ رہی ہے۔۔۔۔۔ اس نے معصوم سی شکل بنائی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تو اصل وجہ یہ ہے جو چلا پھرا نہیں جا رھا۔۔۔۔۔۔۔ نورین بیگم اسکی طرف دیکھتے ھوے بولی جو سامنے ھی گول گپوں کو ترسی ھوئی نظروں سے دیکھ رھی تھی۔۔۔۔۔۔
میں یہاں سے تمھیں کچھ بھی لے کر نہیں دوں گی اس لیے انکو دیکھنا بند کرو اور رفیق چاچا آ چکے ہیں۔۔۔چلو گاڑی میں بیٹھو۔۔۔۔۔۔۔ انھوں نے دوٹوک جواب دیا۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ جو گول گپے کھانے کی پوری تیاری میں تھی نورین بیگم کا جواب سن کر انکی طرف دیکھنے لگی۔۔۔۔۔۔
ایسے کیا دیکھ رھی ھو۔۔۔۔ چلو گاڑی میں بیٹھو آگے ہی دیر ھو گئی ھے۔۔۔۔۔ وہ عجلت میں کہتی گاڑی کی طرف بڑھیں۔۔۔۔۔۔
امی لیں دیں نا۔۔۔۔۔۔ وہ رونی صورت بنا کر انکے پیچھے گئی۔۔۔۔
آرام سے بیٹھو اندر۔۔۔۔۔۔ نورین بیگم نے اسے انکھیں دکھائی۔۔۔۔۔
میں بابا سے آپکی شکایت لگاؤں گی۔۔۔۔۔ وہ گاڑی میں بیٹھتے ھوۓ بولی۔۔۔۔۔۔۔۔
لگا لینا۔۔۔۔۔۔ نورین بیگم تحمل سے بولی۔۔۔۔۔
وہ اپنی نراضگی کا اظہار کرتے ھوۓ کھڑکی سے باھر دیکھنے لگی۔۔۔۔۔۔
نورین بیگم اسکو دیکھتے مسکراہٹ چھپائی۔۔۔۔۔۔
تقریبًا آدھے گھنٹے بعد وہ دونوں گھر پھنچی۔۔۔۔۔۔۔۔

فرضِ محبت ازقلم علشبہ فیصل(Completed ✔️)Where stories live. Discover now