Eve geldiğimde çok yorgundum. Normalde gelip annemi öperdim ama direk yatmayı tercih ettim. Yatar yatmaz uyuyakalmışım çok garip bi rüya gördüm. Rüyamda ben sırada oturuyodum Furkan pencereye dayanmış Mügeyle bizi izliyordu Müge de masaya oturmuş bana gülüyordu gülerken aynı anda konuşuyordu
"Sen mi benim sevgilimi elimden alacaksın hahahaha. Rüyanda görürsün KEZBAN. "
" Ne diyon sen ya eski günler yok artık buna alışsan iyi edersin. "
Furkan yanıma geldi
"Gel sevgilim biz gidelim bu durumu birlikte değiştireceğiz dikkat et kendine"
Karşımızda Müge ağlıyordu
"Hiçbişey den bu kadar kolay vazgeçme dim senden de vazgeçmem Furkan "
Bi anda uyandım
" Noluyo lan nasıl bi rüyaydı o öyle Furkan bana sevgilim dedi WOWWOOWW HARAM ne diyorum ben ya. Peki o eski günler ne demekti?Hangi durumu Furkanın beraber çözecektik? Yoksa sadece kı*ım açıkta mı kalmıştı? Kafamda deli sorular. "
" Yağmuur "
" Efendim anne"
"Sofra hazır gel "
" Ben yemicem Size afiyet olsun "
"Yine okulda abur cubur yedin dimi ah kızım söylemedim mi ben sa..."
Bi yerden sonra duymamaya başlıyo insan. 15 dakika duvara bön ben baktıktan sonra bilgisayarın başına geçip Twitter ı açtım. Allahım açmaz olaydım anasayfam Mügenin durumlarıyla dolu
"Sevgilimi çok seviyorum #furkan#aşkım
"Sizin daha sevgiliniz yok mu? :D benim Furkanım var"
"Furkanım a trip atma keyf :) "
-
-
-
-
" Allahım ya nefret ediyorum bu kızdan"
(Müge psikolojik sorunları olan bi kız. Ve ileri derecede Furkan hastası. Furkan a birçok kez aşkını ilan etmişti ama Furkan onu geri çevirmişti bu yüzden 2-3 kez intihara kalkışmıştı ailesi de kızının Sağlığı için Furkan ı eve çağırmıştı ve Mügeyle bi süreliğine de olsa kendini iyi hissetmesi için sevgilisiymiş gibi davranmasını istemişlerdi.Furkan da mecburen kabul etmişti.Furkan ise sınıfın hatta okulun en yakışıklısıydı şimdi hakkını vermekte lazım çok da tatlıydı.Gerçekten Allah özene bözene yaratmış. E çocuk kendine de bakıyo tabi. )
Mügenin durumlarından sıkılmıştım ve saatte 12 ye geliyordu. Daha yeni kalkmış olmama rağmen yine yattım ve uyudum böyle bi yeteneğe sahibim söz konusu uyku olunca akan sular durur :)
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Hazırlanıp okula gittim. Ve gördüğüm ilk manzara her gün olduğu gibi bugünde Mügenin Furkanın elini tutmaya çalışması ve ona sülük gibi yapışmasıydı. Hızlı hızlı yanlarından geçtim ve sınıfa çıktım. Ilk ders Edebiyatı. Sabah sabah Edebiyat hiç çekilmiyo ya. Derste sıkıntıdan duvara öyle bi odaklanıyor um ki duvarın arkasını gördüğümü hissedebiliyorum -, - zaman başka türlü geçmiyo çünkü. Sırama oturdum merdivenlerden önce Furkan sonra Müge geliyordu ve Müge Furkan bağırıyordu.
"Aşkım beni seviyosun değil mi? Ben de seni çok seviyorum "Furkanın kaçtığı anlaşılıyordu adeta ışık hızıyla sınıfa girdi. Bir iki dakika sonra yanıma geldi
"Yağmur yanın boş sanırım Mügenin yanına oturmak istemiyorum"
"Tabi ama sonra Müge beni parçalanmasın :) "
"Izin vermem merak etme :) "
Furkan yanıma oturdu. Müge Furkan ı benım yanımda görünce sinir krizi geçirdi. "Sen mi benim sevgilimi elimden alacaksın hahahaha KEZBAN."
Ben hiçbir tepki veremiyordum. Sonuçta psikolojik sorunları olan bi kız ve her an üstüme saldırabilir.
Öğretmen Mügenin sesini duymuş olacak ki o da hızlıca sınıfa çıktı ve Mügeyle bir ambulans çağırdılar. Müge hastaneye gidiyordu. Ben öylece izliyordum sınıfta tek olduğumu zannediyordum ama arkama baktığımda Furkanın da gitmediğini gördüm. Mügenin sözleri aklımdan gitmiyordu.
"Sen mi benim sevgilimi elimden alacaksın hahahaha KEZBAN "
Bu sözler rüyamdakiyle aynıydı. Aradaki ayak seslerini duyduğumda Furkanın bana doğru geldiğini gördüm.
Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Görüşmek üzere :)