Multimedya da Yağmur var.
Bana yine prenses demişti. Bana prenses demesi hoşuma gidiyordu. Benim de ona birşeyler yazmam gerekiyordu.
"Iyi geceler prens" diye mesaj attım. Attıktan sonra iç sesim bana küfrediyordu.
"Tebrikler Yağmur gerçekten tebrik ederim. Biraz ilgi görünce hemen ümitlen zaten. Unutma hayatta bundan daha önemli şeyler var ve aklından asla çıkarma prenses olmak için prense ihtiyacın yok sen zaten kralın kızısın"
Evet iç sesim haklıydı. Ege'de de böyle olmuştu. Bi gün ona "prensim" demiştim. O da "kendini prenses mi sandın" demişti. Evet prenses olacak kadar güzel değildim belki ama Ege de prens olacak kadar tatlı değildi.Furkan öyle değildi ama o gerçekten prens gibiydi sadece başında tacı eksikti. Beynimi yiyen bu düşüncelerden kurtulup uyumaya karar verdim.
Sabah mahmur gözlerle uyandım.Hazırlanıp okula giderken mesaj geldi.
"Bugün ben yokum ama o kadarda sevinme cici kız! "
Yine Mügeydi. Kız peşimi bırakmıyordu. Koşa koşa okula gittim. Sınıfa girer girmez Furkan ı gördüm.
" Hoşgeldin prenses :) "
" Sende hoşgeldin prens :) "
Allahım resmen sevgili gibiydik. Tüm okul bizi sevgili sanıyordu ve tüm kızlar bana öcü görmüş gibi bakıyordu.
1,2 ve 3. Ders bitmişti. 4. Dersin tenefüsündeydik.İrem yanıma geldi
" Ee Yağmur doğum gününde ne almayı düşünüyorsun. "
" Kimin doğum günü"
"Furkan ın "
" Oha ne zaman "
" Ayın 20 sinde"
"Sen nerden biliyosun"
"Sen bu çocuğu instagramda takip ettiğine emin misin? "
" Ya hiç dikkat etmedim"
"Tebrikler Yağmur 2 gün sonra Furkan ın doğum günü hediye aramaya başlarsan iyi edersin. "
" Tamam İrem haber verdiğin için saol. "
Dersler yine bitmişti ve ben yine hiçbir şey anlayamamış bir şekilde eve gidiyordum. Bu sefer bi mesaj gelmemişti ama yine de izlediğimi hissedebiliyordum. Eve geldim
" Yağmur sen mi geldin kızım"
"Evet anne"
"Sana bir kutu geldi "
" Kimdenmiş"
"Bilmem söylemedi ler. Kutuyu masanın üstüne koydum "
Odamda masanın üstünde kutuyu buldum. Içinden sadece bir fotoğraf çıktı. Fotoğraf benim fotoğrafımdı ve gözlerim yoktu. Telefonuma mesaj geldi.
" Hediyeni beğendin mi"
Evimin içine kadar girmişti. Etrafımda kimse yoktu pencereden de kimse gözükmüyordu. Kutuyu biraz araştırdıktan sonra küçük bi kamera yerleştirildiğini gördüm ve hemen kamerayı çıkarıp çöpe attım. Çok sinirlenmiştim ve polise şikayet etmeye karar verdim.
"Anne ben çıkıyorum "
" Nereye Yağmur "
" Canım çikolata çekti marketten almaya gidiyorum"
"Tamam "
Bravo gerçekten süper bi yalandı -, -. Emniyet Müdürlüğüne gittim.
" Buyrun şikayetininiz neydi? "
" Psikolojik sorunları olan bir kız var ve her adımımı takip ediyor"
"Fotoğrafı varsa gösterebilir misiniz"
İnstagramdan fotoğrafını gösterdim.
"Maalesef hanfendi biz de 3 gündür arıyoruz ama hala bulamadık. "
" Biraz daha hızlı olursanız iyi olur. Canım söz konusu! "
" Tabiki hanfendi "
Korkuyla eve geldim.
" Geldin mi kızım"
"Geldim anne"
"Çikolatalı aldın mı"
Şimdi sı*tık işte çikolata almayı unuttum.
"Şeey sevdiğim çikolatadan kalmamış"
"Tüh öyle mi "
" Yaa yaa tüh"
Hemen odama girdim. Bi insan bu kadar mı yalan söyleyemez ya. Yatağıma yatıp Furkan a ne hediye alacağımı düşünmeye başladım. Kimsenin aklına gelmeyen, bana özel bi hediye olması lazımdı. 2 saatlik bir düşünmenin sonunda buldum.
"Buldum! "diye bağırmaya başladım.
" Kızım noldu neyi buldun"En cici halimi takınarak
"Kalemimi kaybetmiştim de onu buldum"
"Ay Yağmur Allah iyiliğini versin ödümü kopardın "deyip gülerek gitti. Ben daha sessiz olmaya çalışarak
" Çok güzel olacak :) "
Sizce Yağmurun Furkan a alacağı hediye ne? Bilene bölüm ithafı. Görüşürüz :)