Psikopat

98 4 0
                                    

"Neyse hadi ben yatıyorum. Uzun yoldan geldim zaten yorgunluktan ölcem şimdi"

"E iyi hadi iyi geceler "

" Gız Yağmur ne zaman tanıştırcan beni enişteyle? "

" Ne eniştesi ya enişte falan yok ortada"

Ekin 'hı hı kesin öyledir' bakışını attıktan sonra yatmaya gitti. Ben aslında sevmiştim bu durumu. Yani Kıskanılmak hoşuma gidiyordu.

"Yağmur"

"Yine ne var Anne? "

" Kızım 01.00 oldu saat ne zaman uyicaksın?Yarın okulun var. Kalkama da gösteririm ben sana. "

" Anne bi de kundakla istersen. Tamam yatıyorum. "

Çok yorulmuş olacağım ki kafamı koyar koymaz uyudum.

Sabah kalktığımda saat 7 ydi.Okula gitmek için hazırlandım. Tam otobüse biniyordum ki ağzımda bi şey hissettim. Sonrasını hatırlamıyorum.

Uyandığımda yıkık dökük bi yerdeydim. Duvarlarda Furkanın posterleri vardı. Bir sandalyede oturuyordum etrafımda da kırmızı büyük bir daire çizilmişti. Bir yerden ses geldi.

"Yerini beğendin mi? "

" Se-sen kimsin? "

Ayak seslerinden birinin bana doğru geldiğini anladım.

" Mü-Müge"

"Beni unutmamışsın küçük kız. Hani nerede sevgilin. Küs müsünüz yoksa? Hahhahha"

"Müge herşeyi yanlış anlamışsın gerçekten. Furkan benim sevgilim değil nolur bırak beni gideyim. "

" Kes! Ver telefonunu"

"Napıcaksın? "

" Ver dedim! "

Telefonumu verdim.Müge Furkan ı aramıştı. Hoparlörü de açmıştı. Furkan ın sesi geliyordu.

" Efendim Yağmur "

" Yağmur yok. Ben Varım "

" Sen... Müge Yağmur nerde, naptın ona? "

" Sevgilinin sesini duymak ister misin? "

Müge telefonu bana uzattı

" Furkan yalvarırım gel kurtar beni. "

" Korkma Yağmur hemen geliyorum. "

Müge bana bakarak kahkaha atıyordu.

" Napıcaksın bana? "

Müge bıçak çıkardı.Bıçağını gösteriyordu.

" Ben yapmicam bu yapıcak. "

Müge yavaş yavaş yanıma geldi. Bıçağını boğazıma dayadı.

"Bunun bedelini canınla ödeyeceksin cici kız."

Birden ayak sesleri duydum. Konuşamıyordum sadece yutkunabiliyordum. Furkan olmasını ümit ediyordum ama değildi. Birden konuşmaya başladım.

"Ekin! "

" Bana bak Müge misin nesin. Çabuk Yağmuru bırak. "

" Vay vay vaay Yağmur Hanım sevgiliye doymaz olmuş. "

" O benim kuzenim"

"Eee yeter ama bu kadar iyice aile ortamına çevirdiği burayı.Yat lan sende şuraya. Bir taşla iki kuş. "

Müge Ekinin elini bacaklarını ve ağzını bağladı. Benim yanıma doğru geldi. Bıçağını çıkardı. Boynumda çizgiler çizmeye başladı. Siren seslerini duyuyordum. Mügenin bıçağının etkisiyle bayıldım.

Kendime geldiğimde hastanede yatakta yatıyordum. Gözlerimi tam açamamıştım. Furkan başımda oturmuş bir şeyler söylüyordu. Aynı anda da gözleri dolmuştu  yani ben bunu hissedebiliyordum. Tam gözlerimi açacaktım ki Furkan uyandığımı görünce konuşmasını bitirir diye açmadım ve baygın taklidi yapmaya devam ettim. Furkan şunları söylüyordu.

"Birsürü anımız var seninle daha da olacak biliyorum. Üzüldüğün zaman üzülüyorum, güldüğün zaman gülüyorum.Hayatımdaki yerini bilmiyorum ama hep hayatımda ol istiyorum. Bu yüzden uyan, uyan Yağmur. "

Hoşçakalıın :)

Aşk OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin