Multimedyada Müge var
Ne alacağımı bulmuştum ama istediğim hediyeyi nereden bulacağıma dair bir fikrim yoktu.Bunları bir kenara burakıp yattım.Uyandığımda saat 6ydı okula daha 1 saat vardı.Yeniden yatmak istemedim ne yapacağımı düşünürken aklıma bir not yazmak geldi.Biraz değişik olsun diye zarfı da kendim yaptım.
Saat 7 ye geliyordu hazırlanıp okula gittim.Kapıdan içeri girdim sınıfta kimse yoktu.Bende denizi seyretmeye başladım.Biraz sonra kapı açıldı. Heralde İrem gelmiştir düşüncesiyle dönüp bakmadım.Bir anda gözlerimde iki el hissettim ve ardından da çok ince bir ses
"Bil bakalım ben kimim? "
Sınıfta tektim ve Ses Mügenin sesine benziyordu. Ben çok korkmuştum ne dediğimi bilmez bir şekilde bağırmaya başladım.
"Lütfen bana zarar verme.Gerçekten düşündüğün gibi değil.(Biraz daha yumuşamış bir şekilde) yanii Furkan yakışıklı tabii."
"Eee"
"Yok canım eesi yok işte Furkan senin tamam senin nolur aç artık gözlerimi"
Gözlerim açıldığında karşımda Furkanı gördüm.
"ÖKÜZ Ölüyodum senin yüzünden"
"Bu kadar korkacağını bilseydim yapmazdım.Sakin olur musun lütfen"
"Olamam!Sakin falan olamam.Ya Müge olsaydı orda.Yüreğim ağzıma geldi ya. "
" Müge iyice psikolojini bozmuş senin.Etrafındakileri gör artık"
Bir şey söyleyemedim çünkü haklıydı.Mügeden bu kadar korkmamalıydım.Hem zaten bugün Furkanın doğum günüydü.Doğum gününe odaklanmalıydım.
Ders zili çaldı.Her ne kadar derse odaklanmaya çalışsamda aklım Furkandaydı.Onu kırmıştım biraz farkındaydım ama eminim ki hediyemle kendine gelecekti.
Tenefüste beni üzgün ve dalgın gören Yaren yanıma geldi
"Yağmur sınavların sonuçları açıklanmış sen 80 almışsın"
"Yağmuur"
"Furkan trafik kazası geçirmiş"
"Nee ne kazası benim niye haberim yok? Nerdeymiş hangi hastanede?"
"Dur sakin ol Yağmur kaza falan yok .Beni duyup duymadığını kontrol etmek için yaptım."
"Of Yaren ya! Yüreğime iniyodu"
"Sen neden korktun bakiyim bu kadar "
"Yanii arkadaşım sonuçta. Ekstra bi durum yok"
"Hı hı bilmez miyim"
"Ee sen ne diyodun onu söyle"
"Biyoloji diyorum,sınav diyorum,80 diyorum,almışsın diyorum."
"Hıı iyiii"
"Sende bi haller var ama dur bakalım yakında çıkar kokusu"
"Çıksın bakalım"
Dersler bitmişti ve ben koşarak hediyemi almaya gidiyordum.Salih amcada aradığım şeyi bulabileceğimi sanıyordum ama benden önce almışlar.O yüzden 2 sokak ilerdeki Murat amcanın dükkanına gittim.Son bir tane kalmıştı.Hediyemi hediye paketi yaptırarak eve gidiyordum ki telefonuma mesaj geldi
"Bugün özel bir gün unutmamışsındır inşallah."
"Ya bir günde mutlu olamicakmıyım ben.Yine Müge gerçekten bıktım artık."
O sırada çok bağırmışım demekki yoldan geçen bir teyze yanıma geldi
"Noldu kızım bir derdin mi var. Niye annesini kaybetmiş köpek yavrusu gibi bağırıyorsun?"
"Yok teyze sağol "
"E iyi bakiyim bak burda birsürü it kopuk var dikkat et kendine "
"Sağol teyze ederim"
Teyze biraz da olsa moralimi yerine getirmişti.Gülümsemeye çalışarak eve gittim.Annem telefonda birini arıyordu.
"Kimi arıyosun anne"
"Yağmuuuurrr kızımmm"
"Anne noluyo ya what is the amaç?"
"Ben anlamam öyle vaç maç nerdeydin bakiyim sen bu saate kadar"
"Saat kaç ki?"
"Kör müsün Yağmur 7 olmuş saat"
Daha Furkana hediye vereceğim için konuyu kapatmaya çalışarak
"Bi yerde değildim annecim gel seni bi öpiyim sultanım"
Ben hızlıca odama giderken annem hem gülüyor hem de 'deli kız' diyordu.
Odama girer girmez kutuyu açtım ve yazdığım notu yanına koydum.Sonra Furkanı aradım.
"Efendim Yağmur"
"Furkan parka gelebilir misin?"
"Niye?"
"Seni biraz kırdım bugün biliyorum.Hatamı telafi etmem için gel lütfen "
"Tamam geliyorum"
Sessizce dışarı çıkmaya çalışsam da annem kapının sesini duymuştu.
"Yağmur!"
"Efendim annecim"
"Kızım nereye"
"Ee şey Gayeye notları almaya gidiyorum da "
"İyi bakalım geç kalma"
"Tamam anne"
Kapıyı kapattım.
"Eh be Furkan senin için düştüğüm durumlara bak"
Parka gelmiştim.Furkan da beni bekliyordu.
"Hoşgeldin Furkan "
"Ee niye çağırdın beni"
"Bunu vermek için"
"Bu ne?"
"Açıp baksana"
Furkan kutuyu açtı.
"Prens tacı"
"Evet .İçindeki notu da sesli bir şekilde okur musun?"
"Prens olmak için sadece tacın eksikti. Artık tam bir prenssin.Doğum günün kutlu olsun"
Arkadaşlar 362 kişi okumuş ama sadece 6 yorum ve 2 vote var zaten yorumların 2si benim.Lütfen tepkisiz kalmayın.Şimdiden teşekkürler.Görüşürüüz :)