- Bir isteğin varmı güzelim- Bana oradan bir yenge getirsen fena olmaz aslında
Diyerek güldüm abim ilk başta gülmedi ama sonradan yüzüne hafif bir tebessüm kondurdu.
Annem
- Oğlum bak uçaktan iner inmez ara. Bizi telaşlandırmaAbim
- Tamam annem merak etme ararım.Dedi ve daha sonra annem ve bana sımsıkı sarıldı biz de onun yanağından öptük gitmeden bana göz kırptı ve uçağa doğru yol aldı. Bizde taksi çevirip eve gittik
Aslında Görkem benim kuzenim. Fakat annesi ve babası trafik kazasında vefat etmişti abim teyzemgil öldüğünde daha 3 yaşındaymış. Annem seve seve yeğenine bakmayı kabul etmiş. Abim o yüzden anneme anne diyor. Annem abimi benden hiç ayırmadı hatta bazen onu benden daha çok sevdiğini bile düşünmüşlüğüm oldu.
Babam ben ve annemi daha ben doğmadan annemin en yakın arkadaşı ile terketmiş. Annem bunları anlatırken bir kez daha o adamdan iğrendim. Hani dizilerde filmlerde karısını çocuğunu terk etmiş babalar belli bir sene sonra geri gelir anne ve kız onu hemen affeder ya. Eğer o adam gelirse suratına bile bakmam o derece nefret ediyorum ondan. Anneme sürekli şiddet uygulayan birisini imkanı yok SEVMEM.
Annem ben ve abime bakabilmek için ev ev dolaşıp temizlik yapmış. O zamanlar durumumuz çok kötüydü annem bize bunları anlattıktan sonra abim ve ben bir karar alıp kafamızı testlerden kitaplardan kaldırmadık.
Abim başarılı bir kalp cerrahı oldu. Daha sonra ev ve araba aldık. Abim sağolsun annem ve benim dediğimizi 2. Kez söyletmiyor bile. Abim sürekli bizi gezdirir ve kıyafetlerime çok önem verir asla kısa giydiğim için kızmaz. Ama bir erkek arkadaşımın olmasına tahammül bile edemez.
Ben ise 11. Sınıfa yeni geçtim 17 yaşıma girmeme sadece 2 ay kadar bi süre kaldı. Sayısal bölümündeyim hedefim ise doktor olmak. Bu güne kadar taktir belgesinden hiç şaşmadım Allah'a şükür.
Abim mesleğini eline aldıktan sonra durumumuz baya bi düzeldi artık annem çalışmıyordu.
Görkem 2 haftalığına arkadaşlarının yanına Mardin'e gitmişti. Bende gitmek istedim fakat izin vermedi.
Eve geldiğimizde direk üstümü değiştirip rahat bişeyler giydim ve ders çalışmaya başladım. Her ne kadar yaz tatilinde olsak bile sınava girmeme 1 yıl kalmıştı ve ben 1 soru 1 sorudur deyip çalışıyordum. Annem ve abim fazla ders çalışıyorsun diyorlar. Abime ne oluyosa o benden daha çok çalışıyordu gecesi gündüzüne karışıyodu.
Tam dersin en güzel en keyif verici yerindeyken annemin "Berfin yeter kızım hadi gel artık" demesi ile mutfağa gittim. Annem sabah kahvaltı yapmadığım için birkaç bişeyler hazırlamış bana bende her zamanki gibi çok az şey atıştırdım ve masayı topladım. Tam odama doğru yol almışken annem
- Kızım artık yeter tatilinin tadını çıkar hep ders olurmu
Dedi
- Annem güzel annem biricik annem kitapta mı okumuyım yani
Dedim yavru köpek bakışı yaparak. Annemden 'tamam hadi git' cevabını alınca iki yanağından da sulu sulu öptüm ve odama çekildim en son okuduğum kitabımı alıp kaldığım yerden devam ettim.
2 Hafta sonra...
Sabahın erken saatinde kalkan Berfin hemen duş almıştı kıyafetlerini giyimiş saçını taramış ve çok az da makyaj yapmayı ihmal etmemişti. Çünkü bugün abisi gelicekti.
(Berfin'in giydiği kıyafet)
Hemen annesinin yanına gidip onu öperek uyandırdı
Annesi
- Dur deli kız kalktım tamamDiye isyan etti Berfin annesinin üstünü giyinmesi için odada yanlız bıraktı ve salona oturdu.
Kahvaltı hazılamıycaktı abisi gelince üçü birlikte dışarıda yaparlar diye düşündü. Yaklaşık 10-15 dakika sonra annesi geldi ve beraber havaalanına Görkem'i karşılamaya gittiler.
Yanlız hesaba katmadıkları birşey hatta biri vardı...