▎BASOREXIA ▎
»»⸻act one. Geçmişe Dönüş Başlıyor!
❝ her şeyin bittiği o an ❞
England, London
2007, June⋆· ━━━━━━━━ · ✧ · ━━━━━━━━ ·⋆
ZİLİN ÇALMASI İLE ÇANTAMI ELİME ALIP BOŞALAN SINIFTAN VAKİT VAKİT KAYBETMEDEN ÇIKTIM. Merdivenlere yöneldim, hızlı adımlarla merdivenlerden indim. Birkaç saniye sonunda ikinci katta olmanın faydasından dolayı okul bahçesine kolaylıkla çıktım. Elimde tuttuğum çantamı sırtıma atarken okul bahçesinden çıktım.
Oturduğumuz ev okula çok uzak sayılmazdı. Çok yakın da sayılmazdı.
Neredeyse yarım saat sonra sonunda oturduğumuz evin önüne geldim. Minik bir evimiz vardı. Sonuçta evde iki kişiydik ve bu ev bize büyük bile geliyordu.
Anahtarı cebimden çıkarıp kilit yerine soktum kapıyı açtım. İçeri girip kapıyı kapattığımda direk olarak odama gittim. Çantamı masamın üstüne koydum. Gri-kırmızı okul üniformasını çıkartıp rahat kıyafetler giydim. Üstünü değiştirdiğimde daha rahat hissettim. Mutfağa indim. Mutfak tezgahında duran minik kağıt parçasını eline aldım. Üstündeki yazı gayet anlaşır şekilde özenle yazılmıştı. Abim Luke. Her gün ben okuldan geldiğimde görmem için notlar bırakıyordu. Eve ne zaman geleceği hakkında notlar evin her köşesinde duruyordu. Abim çok sosyal bir tipti. Arkadaşları ile geceleri dışarı çıkar sabaha doğru gelirdi. Hala üniversiteyi okuyordu ama bu sene bitirecekti. En azından okul arkadaşlarını asla eve getiriyordu. Onlarla sürekli dışarıda buluşuyordu. Tabii bunlar dışında para için çalışıyordu. Babaannemiz bizim için pek para göndermiyordu. Sadece kiramızı ödememizi sağlıyordu ki bu bile bir mucizeydi.
Nota bir göz gezdirdim.
Bugün erken geleceğim. Seninle Bir şey konuşmak istiyorum.
Akşam görüşürüz
-Luke
Şaşırdım. Luke'ten hiç bunu beklemiyordum. O genellikle gece geç saatlerde gelirdi gelmediği günler ise galiba yoktu.
Kağıda son kez baktım. Çöp kutusuna kağıdı buruşturarak attım.
Masayı hazırladıktan sonra salona geçtim. Elime aldığım Kitap ile koltuğa oturdum ve Luke'nin gelmesini bekledim.
Gözüm saate takıldı. Yediyi beş geçiyordu ama hala Luke gelmemişti. Eh geleceğini zannetmiyordum da.
Fakat düşündüğüm gibi olmadı. Kapı açıldı, içeri siyah saçları savrularak Luke girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐀𝐒𝐎𝐑𝐄𝐗𝐈𝐀 ,❪ s. black ❫
Фанфик(. . .🕰️) ━━ . ❪ basorexia ❫ ❛ bu yeniden bir doğuş hikayesi ❜ 🕯️ , Larissa herkesi korkunç sonlarından kurtarmaya çalıştı fakat onu kim kurtaracaktı? ❒ ━ SIRIUS BLACK ...