07. ravenclawlı bir smith

985 108 52
                                    

▎BASOREXIA  ▎

»»⸻act one. Geçmişe Dönüş Başlıyor!
❝ ravenclawlı bir smith ❞

 Geçmişe Dönüş Başlıyor!❝ ravenclawlı bir smith ❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⋆· ━━━━━━━━ · ✧ · ━━━━━━━━ ·⋆

SABAHIN ERKEN SAATLERİNDE BENDEN BEKLENMEYECEK BİR ŞEKİLDE ERKEN KALKTIM. Gece çok geç saatte yatmama rağmen uykumu almıştım. Aslında mutlu bir şekilde uyuduğumu ve aynı şekilde kalktığımı söylemeliyim. Dün çapulcular ile yaşadığımız küçük macera sayesinde yatakhaneye mutlu bir şekilde dönmüştüm. Tabii döndüğümde Marlene de uyumuştu ben de duran Yağmurun ardından ortada belirginleşmiş ayı izlemiştim. Sonra da gelen uykum ile birlikte öylece uyuyakalmıştı.

Yataktan yavaşça kalktım etrafıma bakıma fırsatı buldum.
Daha Yatakhane de kimse uyanmamıştı aslında Gryffindor'un yarısının bile uyandığından şüpheliydim.

Yatağımın kenarında yere öylece atılmış okul formalarına baktım, eğildim ve elime aldım. Burada da giyinebilirdim ama lavabo daha genişti, hem buradan daha temiz olduğu belliydi. Giyeceğim kıyafetlere de çekmecemden aldığım diş fırçası, tarak, birkaç makyaj malzemesi ile diğerlerini uyandırmaya çalışarak odadan çıktım. ( zaten her ne kadar ses yapsam da uyanacaklarını sanmıyorum.)

Kendi kendime sessizce gülerek merdivenlerden indim. Gryffindor kulesinin yatakhaneye çıkan merdivenleri asla bitmiyor gibiydi. Dönmeli merdivenler hızla inerken kafamın döndüğünü hissettim o sırada yan odalara bakıyor kimin uyanıp uyanmadığına bakıyordum.

Ve kimse uyanmamıştı.

Büyük ihtimal uyanan çok az kişi vardı onlarda ortak salonda olmalılardı. Sesleri az çok geliyordu.

Lavaboya girdim herhangi bir kabine girdin ve üstümü giyindim. Birkaç dakika da rahatça ve kolayca giyindikten sonra kabinden çıktım. Gömleğimin düğmelerini iliklerden bana en yakın aynanın karşısına geçtim. Bir aynanın karşısına geçip saçlarımı düzelttim. Yanıma aldığım diş fırçası ile dişlerimi fırçaladıktan sonra Hogwarts'ta ki tüm kızlarında yaptığı gibi - bazıları gerçekten çok abartılı yapabiliyordu - makyaj yaptım. Tabii bu sadece bir eyeliner, ve dudak parlatıcı'dan ibaretti. Değiştirdiğim pijamalarımı ve hırkamı katlayıp elime aldım lavabodan tam çıkacakken durdum kafamı çevirip duş kabinlerine baktım.  Geç olsa da Duş alıp almama arasında kaldım ama tüm derslerin yorgunluğu ardından yapma kararı aldıktan sonra yine çıktığım merdivenlerden yatakhaneye geri döndüm.

Kapıyı gıcırdayarak olabildiğince sessizce açtım o sırada tam odanın ortasında duran Lily'i gördüm. Lily bana döndü. "Ben de bu kız nerede diyordum." Dedi yatağı göz ucuyla bakarak. İçeri girdim ve kapıyı kapattım. Kapının yanındaki duvara yaslandım. "Bu saatte kalkamanı neye borçluyuz?" sorduğunda omuz silktim. "Bilmem uykumu iyi aldım galiba." Dedikten sonra Lily'i izledim.

𝐁𝐀𝐒𝐎𝐑𝐄𝐗𝐈𝐀 ,❪ s. black ❫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin