▎BASOREXIA ▎
»»⸻act one. Geçmişe Dönüş Başlıyor!
❝ şapka en iyisini bilir ❞
⋆· ━━━━━━━━ · ✧ · ━━━━━━━━ ·⋆
GÜNEŞ DOĞDUKTAN SADECE YARIM SAAT SONRA KAPIMIN ÇALINMASI İLE UYANDIM. Uyumuş olmama rağmen kendimi çok yorgun hissediyordum. Sabahın erken saatlerinde daha Hogwarts öğrencileri kalkmadan McGonagall gelip bana birkaç kıyafet getirmişti. Giyindikten ve birkaç lokma -zar zor- yedikten sonra McGonagall beni Diagon Yoluna götürdü.
Elime yeterli bir miktarda Galleon ve knut vermişti. Alacağım malzemeleri almama yardımcı olduktan sonra çok oyalanmadan Hogwarts'a dönmüştük.
Cübbe, kazanlar, iksir malzemeleri, okuyacağım senenin kitapları gibi bir çok şey almıştım.
McGonagall beni kaldığım odada tekrardan yalnız bırakıp giderken uzun süre düşüncelere daldım.
Hogwarts, çocukluğumdan beri hayran olduğum dünyanın içindeydim. Gerçekti. Ama ben tam olarak mutlu olamıyordum.
Ağabeyimi kaybetmiştim.
⋆· ━━━━━━━━ · ✧ · ━━━━━━━━ ·⋆
Dumbledore'un odasının kapısına tıkladım. İçeriden nazik bir ses girin diyince kapıyı yavaşça iterek açtım.
Dumbledore'un ışık saçan Fawkes'in yanında tüylerini şefkatle okşuyordu.
"İyi günler Bayan Harvey."
"Size de Profesör Dumbledore." Dedim saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.
Dumbledore Fawkes'ten uzaklaşıp bana tamamen döndü.
"Dün tam konuşamadık. Her şeyi şimdilik kısaca anlatmanızı çok isterdim." Dediğinde buraya neden geldiğimi hatırlayınca yerinde kıpırdandım.
"Evet, tabii ki anlatırım. Ama nereden başlayayım?" Diye sordum.
"Her şeyin nasıl başladığından lütfen" Dediğinde konuşmak için derin bir nefes aldım.
"Yıllar sonra. Hogwarts'ta, yani burada okuyan iki öğrencinin bir çocuğu olacak. çocuk daha doğmadan aylar önce bir kehanette bulunulacak. Sybill trelawney tarafından; Karanlık lord'u alt edecek güce dahip olan biri ona üç kez karşı çıkmış olanlardan yedinci ay biterken doğacak. Bu erkek çocuk karanlık lord tarafından kendine denk görülüp işaretlenecek. Ancak bu çocuğun karanlık lord'u bilmediği güçleri olacak. İkisinden biri diğerinin elinde ölecek. çünkü diğeri varlığını sürdürürken ikisi de yaşayamaz." Dedim, ezbere bildiğim kehanetini söylerken. "Siz ise bir güçlü bir Fidelius büyüsü ile hepsini korumaya alacaksınız. Fakat kimsenin hatta onların bile bilmediği bir ayrıntı vardı. Aralarında bir hain vardı. Bir yıl sonra Voldemort'u durdurabilecek hiçbir şey yoktu. 31 Ekim gecesi bir aileyi parçalıyor. Anne ve babası ölüyor. Sıra ona geldiğinde mucizevi birşey oluyor. Öldüren lanetten sağ kalıyor. O gün Voldemort yıllar sonra tekrardan gelmek için kayboluyor. Ve bebek ise sağ kalan çocuk olarak tarihe geçiyor." Diye nefes nefese cümlemi tamamladım. Karşımda ki Dumbledore'a baktım. Dilini yutmuşa benziyordu. Gözleri yarım ay şeklindeki gözlüğünün arkasında şaşkınlıkla açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐀𝐒𝐎𝐑𝐄𝐗𝐈𝐀 ,❪ s. black ❫
Fanfiction(. . .🕰️) ━━ . ❪ basorexia ❫ ❛ bu yeniden bir doğuş hikayesi ❜ 🕯️ , Larissa herkesi korkunç sonlarından kurtarmaya çalıştı fakat onu kim kurtaracaktı? ❒ ━ SIRIUS BLACK ...