01. yeni başlangıçlar

1.5K 124 66
                                    

BASOREXIA

»»------act one. Geçmişe Dönüş Başlıyor!
CHAPTER ONE--- Yeni Başlangıçlar

 Geçmişe Dönüş Başlıyor!CHAPTER ONE--- Yeni Başlangıçlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hogwarts
1974, September

⋆· ━━━━━━━━ · ✧ · ━━━━━━━━ ·⋆

BİR ANDA YERE YIĞILDIM.

Nefes nefese ayağa kalktım. Şu an nerede olduğumu bilmiyordum. Veya belki ölmüştüm ve sıranın gelmesini bekliyordum. Ama eğer ölseydim kalbin bu kadar acır mıydı?

Gözlerimi açmaya korktum. Sadece birkaç saniye daha kapalı durmasını istiyordum. Midem bulanıyordu ve her an kusabilirdim.

Durdum. Sonunda gözlerimi açabildim.

Ama gördüğüm şey ile gözlerim tekrar kapandı.

Etrafın daha beyaz olacağını düşünüyordum. Ama oysa ki karanlık bir koridordaydım.

Gözlerimi tekrar açınca ağzımı hızla kapattım.

Hogwarts.

Hogwarts koridorları.

Kendi etrafımda şaşkınca dönerken durdum. Sadece bira önce evime ölüm yiyenler tarafından basılmış ve Abimi öldürmüşlerdi. Eğer onlar gerçekse bu neden gerçek olmasın ki?

Hayır dedim kendi kendime. Bu gerçek değildi.

Kafayı yiyordum.

'Evet'

Kalbim güm güm atarken kendime gelmeye çalıştım. Hangi yılda olduğumu bilmiyordum ama kesinlikle Hogwarts'taydım. Belki Dumbledore yaşıyordur diye düşündüm. O yardım edebilirdi. Hatta belki ona her şeyi anlatabilirsin. Her şeyi.

Dengemi salladım ve yutkundum. Koridorda ilerlemeye başlarken göz yaşlarımı sildim. Etrafı incelmeye başladım. ( İncelenecek bir şey yoktu sadece eski taş duvarlardan vardı. )

Sonra gerçek başıma vurdu.

Hogwarts koridorlarında yürüyordum.

'Lanet olsun!'

Bu imkânsızdı. Eğer bu gerçekse bile mükemmeldi.

Hogwarts'ı çok iyi bilmiyordum. Kitaplardan okuduğum kadarıyla yolumu bulmaya çalıştım. Koridordan koridora saptım. Ama hala bir sınıf bile bulamadım. Hangi katta olduğumu bilmiyordum veya saatin kaç olduğunu. Ama gece olduğu hissediyordum.

Aradan ne kadar geçtiğini bilemiyordum tahminimce en fazla beş dakika geçmişti.

Bunu düşünmemden daha ön saniye bile geçmeden bir koridora sapmam ile dört oğlanı görmem bir oldu. Dört oğlan kendi aralarında konuşuyorlar. Çokta eğlenmiş gözüküyorlar. Beni fark etmiş gibi değildiler. Ta ki bir anda siyah karışık saçlı çocuk beni görene kadar.

𝐁𝐀𝐒𝐎𝐑𝐄𝐗𝐈𝐀 ,❪ s. black ❫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin