8

1.7K 82 11
                                    

Yoongi'nin yanında doğru gidiyordum. Mesajı saat 12 gibi atmıştı,şu an saat 01.41. Seni göremezsem bulduğumda çok pis benzeticem Yoongi!

Dükkanının kapısını kilitlerken sert bir yumruk atmıştım. Yakama yapıştığı anda çizgi filmlerdeki kötü karakterlerin gülüşünden yapmıştım.

"Jimin ne yapıyorsun a*k keli"

"Dövme yapsana yaaa!!!"

"Ne bağırıyorsun lan, öff sarhoşsun çekil git"

"Gitmem ki, ben sana geldim"

"Ne demek o"

Kollarımı kocaman açıp sarıldım. Bedeni altımda minnacık kaldığı için bir şey yapamıyordu.

"Olllleeeyy!!!"
Öff her yere kusmuştum. Cidden ortalığı s*ktin yani Jimin.

"Ay Jiminieee"

"Üzgünüm babacık"

"Yürü bana gidiyoruz"

"Ehöeheöe beni eve atıyooor"

"Hehe aynen"

"Beni s*kse-"

"Jimin bağırma lan g*t lalesi"

"Hatırlamıycam zaten bir düşün bak"

Haklıydı
"Tamam hadi tamam yürü"

Yol boyunca sızdığım için nerede olduğumu bilmediğim bir yerde durmuştuk. Aslında teknik olarak hala uyuyordum ;)

"Aaaağhh hadi Jimin kalkk!"

"Hm hm"

"Öff"

Beni kucağına almıştı :) Usulca boynuna sarılmıştım. Gülümsediğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Apartman kapısıydı,merdivendi,evin kapısıydı derken zorla içeri girebilmiştik. Bu olanları hatırlayamıyor olacağımın gerçeği beni üzüyordu.

Ahh yatak odasına getirmişti :) Beni yatağa bıraktığında üstümden çekilirken henüz boynundan ayrılmayan ellerimle onu kendime çekmiştim. Tamamıyla üstümde şaşırmış bana bakıyordu. Dudaklarına yapışmıştım. Ya ben bir rüyadaydım ya da gerçekten o da beni öpüyordu.

Minik bir kedi gibi dudaklarımı yalıyordu. Bu sırada asla açılmayan gözlerimle adeta bir rüyadaydım. Alt dudağıma yönelmek istediğini anladığımda kendimi dahada salmıştım. Dudağımı emerken yavaştan zihnimin kapandığını hisseder gibi olmuştum. Ne kadar engel olmaya çalışsamda nafile.





Ulan jimin en güzel yerinde
gidilir mi jxhendhej

Dövmeci//Yoonmin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin