אני ככ אוהבת את הלהקה הזו 😌
————-
נ.מ. זואיאנחנו מצחקקים כל הדרך לבית שלי בלי סיבה מיוחדת.
כמות האלכוהול ששתינו לא מספיקה כדי לשכר אותנו, ואפילו לא כדי לערפל את ראשינו, אבל אנחנו בכל זאת מצחקקים בלי שליטה.כשאנחנו כבר בתוך החנייה של הבניין בו ג'ון ואני גרים אני מבחינה בדמות עומדת ליד דלת הכניסה.
הדמות לובשת ג'ינס, וקפוצ'ון גדול מכסה את ראשה.
אני רואה זוג קביים נשענים על הקיר המחוספס ואני מניחה שהיא או הוא נעזרים בהם.אליסון רואה שאני בוהה והיא עושה את הדבר האחרון שאני רוצה שהיא תעשה. "היי!" היא קוראת ורצה לכיוון הדמות המסתורית.
"לעזאזל" אני ממלמלת וממהרת אחריה.
הבנים בחבורה שלנו מצחקקים ועוקבים אחרינו.
הנער מוריד את הקפוצ'ון מהראש שלו ומיישיר אלינו מבט.הוא נראה קצת יותר מבוגר מאיתנו, העור שלו שזוף, עיניו ירוקות וכהות- לא כמו החום ירוק של אליסון, אלא ירוק כהה ומלכותי, הוא מזכיר לי צבע של דשא. השיער שלו מתולתל, אבל לא מתולתל מידי, והוא זהוב ויפהפה- ואני בטוחה שהוא נוצץ בשמש.
הוא גבוה ממני (מפתיע), וגבוה גם מהתאומים, אבל נמוך מג'ון, כך שאני מניחה שהגובה שלו נע בין מטר שבעים למטר שמונים. הסווטשרט שלו צמוד לגופו ואני יכולה לראות בבירור את שריריו.
אם הייתי סטרייטית אני בטוחה שכבר הייתי מפתחת קראש עליו רק מאיך שהוא נראה- וכשאני מציצה לכיוון אליסון אני יכולה להגיד בביטחון שהיא כבר מאוהבת.
הוא מסתכל עלינו, ואני משפילה את מבטי כדי שלא יבחין בעיניים שלי."אני לא זוכרת שראיתי אותך בסביבה" אומרת אליסון לנער.
"אני לא מהסביבה" הוא מחזיר לה, קולו עמוק וצרוד, ואני יודעת שאליסון נמסה מבפנים.
"אליסון" היא מושיטה את ידה.
"קייל" הוא מחזיר לה, ולוחץ את ידה המושטת.
"טום" הנער כהה העור מציג את עצמו "וזה ניק" הוא מציג גם את התאום הזהה שלו."ג'ון" אומר חברי הוותיק (ה.כ. היא נשמעת כל כך זקנה ;-;)
"זואי" אני ממלמלת לבסוף, עיניי עדיין בוהות ברצפה.
"זואי" אני שומעת את אליסון אומרת
"מממ" אני מהמהת בתשובה
"זואי, זואי, זואי, זואי, זואי, זואי, זואי, זואי-" היא לא מפסיקה. "מה את רוצה?-" אני קוטעת אותה, מרימה אליה את עיניי ודוחפת אותה קצת.
אני שומעת התנשפות ומסתכלת אל המקום בו עומד הנער- קייל.
"לעזאזל אליסון" אני רוטנת.
אלי מצחקקת "את נראית יותר מדי ביישנית כשאת מסתכלת על הרצפה" היא מחייכת והגומות שלה מופיעות.
YOU ARE READING
פאנפיק פג חסר השם שלי
Fanfiction*גמור* יום אחד, ביום ההולדת ה-14 שלהם, חמישה ילדים, החברים הכי טובים (כן, כולם נולדו באותו יום) מגלים שהם אחים. טוב, חצי אחים. הם פוגשים בקייל, והוא מלווה אותם למחנה מיוחד של ילדים מיוחדים כמוהם, ומהנקודה הזו חייהם עומדים להשתנות מקצה אחד לקצה השני...