𝖓𝖔𝖓𝖚𝖘 - kilencedik

1.1K 83 61
                                    

- Magnolia kedves - simította meg valaki a vállamat, mire horkolásom abbamaradt és kicsit sem elegáns képet vágva felkaptam a fejemet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Magnolia kedves - simította meg valaki a vállamat, mire horkolásom abbamaradt és kicsit sem elegáns képet vágva felkaptam a fejemet. Apám állt mellettem megfürödve, megborotválkozva, tiszta ruhában mely szemeimnek rég nem látott képet festett. Apró mosolyt lövelltem felé és feltápászkodtam a kemény, seggemet zsibbasztó műanyag székről.

- Jó reggelt - mondam megigazítotva ruhámat. - Hogy vagy?

- Kutya bajom. Ezt a szívósságot tőlem örökölted, kölyök - csípte meg arcomat.

- Akkor összeszedem magam és mehetünk - mutattam a mosdó irányába, ahol rövidesen kijózanodtam a mérhetetlenül erősen rám törő fáradtságból. Apám mosolygósan üdvözölt, így viselkedése a furcsa és felfoghatatlan látvány egyre magasabb szintjére urott.

- Drágám, a mobilod - biccentett a kabátzsebem felé, ahol a rezgő telefonomról tejesen elvonta figyelmemet apám szokatlan modora. A kijelzőn a "Kinder Maxi King" felirat jelent meg, mire csak egy fáradt sóhajt nyomtam el és szemeimet forgatva húztam el a zöld ikont.

- A lényeget, nem érek rá.

- Azért finomabban is lehetne csak a szexet szeretem durván, nem a kommunikációt. Külöben is túl csinosak az ajkaid Magnolia, hogy ilyen bunkón köszöntsd a főnöködet.

- Térden állva esedezem a bocsánatodért - emeltem az égbe tekintetemet ismét, de amint kimondtam megbántam, hogy újabb esélyt adtam maximusos poén elvetésére.

- Még egy ilyen utalás és magamhoz nyúlok - szólt rekedten, mire libabőr futott végig rajtam. - Azért hívtalak egyébkét, amit már voltál kedves olyan szépen megkérdezni, hogy elmondjam ma is szükségem van rád. 

- Sajnálom, de nem érek rá.

- Nincs olyan, hogy nem érsz rá, Magnolia.

- Bizonyára nem vagy hozzászokva, hogy nemet mondanak neked az emberek, úgyhogy épp itt az ideje.

- Elintézzem, hogy a kis barátod Wilson vagy ki elveszítse az állását a kórházban és az egyetemen is?

- Williamnek semmi köze nincs ehhez.

- Akkor, miért nem jössz dolgozni?

- Magánügy.

- Ami az enyém, az a tiéd is, Magnolia.

- Menj csak, én elleszek - tátogta apa hüvejkujját felmutatva.

- Négyszáz dollár óránként és csak Juniper miatt megyek - jelentettem ki határozott hangnemben és bontottam a hívást mielőtt bármit is mondhatott volna.

A taxira nem kellett sokat várni, azonban fizetni annál inkább, pláne, hogy duplán számolta fel azt az időt, amíg felkísértem apát a lakásba és felkaptam a füzetemet, melyben a latintól kezdve, a neurobiológián át minden tárgy jegyzetei szerepeltek.

❛𝕺𝗗𝗜 𝕰𝗧 𝕬𝗠𝗢❜ ᵇᵉᶠᵉʲᵉᶻᵉᵗᵗ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang