Chapter 05

34 6 0
                                    

,, A jinak jak že se jmenuješ? "

Po vypuštění téhle věty jsme na sebe koukali dobré 5 minut než jsem nás vzbudil z toho transu ve kterém jsme se ocitli. ,, Řekneš mi tedy to jméno? ",, Co jo promiň, jen jsem se zamyslel. Jo vlastně ty jsi chtěl na jméno. Jmenuji se Agust D." Ne to si mě děláš srandu, proč zrovna? Jinak jsem byl přesný proč tohle říkám je ten že se věnuji taky hudbě ale beru to jako koníček a jako jeden ze všech umělců se nejvíc inspiruji Agust D. Teď mě musel probrat z transu Yoongi. ,, Haló Yoongi volá Jimina. Ozvěte se někdo. ",, Jsem tu."
Teď mi dělat cvaklo. Já vlastně vařil oběd. ,, Půjdeme se najíst? Připravil jsem oběd ale předem se musím alespoň převést. "Nejlépe se přemýšlí u jídla. ,, Dobře už se moc těším." A s touhle větou se chystáte opustit sál, když v tom se zastavíte a do ticha zašeptáte, „Jak jsi mohl až takhle uzavřít." A hned co to dořekl zavřel dveře od sálu.

-------------------------------------------------- ----------------------------
,, Tak co chutná ti to? ",, Je to výborný, kéž bys byl mojí kuchařkou. Vaříš výborně." ,, No dovol, i když docela mi to lichotí, ale stejně. Nikdy bych nepracoval pro člověka jako jsi ty. ",, A proč ne?" ,, Mám k tomu své důvody, které ti říkat nemusím. "Po pravdě, nevěděl jsem, že to řeknu, i když tato konverzace byla myšlena se srandy. Takhle jsme se dohadovali o blbostech celou dobu dokud jsme nedojedli. ,, Jsem plný" řekl Yoongi s posledním soustem v puse. ,, Já taky. ",, Co budeme dělat? Docela se začínám znovu nudit." zeptal jsem se Yoongiho. ,, Každopádně ty už trénovat nebudeš. "Po tom co to dořekl jsem chtěl něco namítnou a zase mě předběhl. ,, Ale můžeme se o něčem bavit, jestli mi paměť slouží dobře tak jsme normálně nepromluvili od doby co jsme se zase viděli. " Měl pravdu, jsem tu už 2 dny a ani jednou jsme nevedli nějak smysluplnou konverzaci. ,, Dobře, to beru ale začínáš s konverzací ty. ",, Dobře, třeba proč si začal tancovat, jaké odhodlání tě k tomu vedlo?" Nad tímhle jsem nemusel ani uvažovat. ,, Když mi bylo 6 let viděl jsem v televizi, vystoupení nějakého zpěváka, teď si nepamatuji jeho jméno, ale pamatuji si to vystoupení. To vystoupení mělo 2 části, v té první hrála skladba tak jemná že tě to hned popadlo za duši a když ses podíval na ty jeho pohyby jak byly ladné, plynulé a vypadaly tak křehce, ale ta druhá byla úplně jiná. Byla neohrožená, jak bych to řekl, tak vášnivá a drsná a při téhle choreografii používal samé ostré a rychlé pohyby. I když to bylo jen v televizi nechalo to mě velkou začínající vášeň. Zbytek dne jsem přemlouval mámu aby mě zapsal na taneční lekce, zprva byla proti ale pak když mě viděla po roce tancování jak tancuji tak změnila hned názor." Popravdě teď se mi po ní stýská. Koukl jsem se po Yoongim a ten na mě zaujatě koukal. "Promiň jestli jsem tě málem uspal. " ,, Ne, ne já tě vlastně chápu nějak to mám i já se svým rapem. " ,,Vlastně a co ty? Jak jsi začal s rapem?" Sledoval jsem Yoongiho jak se zamyslel a po chvilce mi začal odpovídat. ,,Vlastně začínal jsem s Joonem." A no jo míval duo s Namjoonem. ,,Znám se s ním od školky. Začalo to na začátku 9. třídy, kdy jsme se rozhodovali čím jsme chtěli být. Popravdě já jsem nad tím moc neuvažoval, čekal jsem, že nastoupím jen na obyčejnou střední, udělám maturitu a půjdu dělat normální práci jako všichni jiní, ale Joon na rozdíl ode mě měl sen. Chtěl být raperem nebo alespoň dělat něco co souvisí s hudbou, kluk který měl IQ 148 a měl velké předpoklady dostat se kamkoliv, se chce stát  raperem. Ovšem jeho rodiče byli zásadně proti tomu, ale i přes to vše dělal po tají. Založil si svůj anonymní kanál a všechny své texty a rap, který nahrál dával tam. Jednoho dne přišel Joon s tím že chce se mnou nahrát další skladbu, byl jsem zprva proti ale uběhl půl dne a změnil jsem názor. Řekl jsem si, co tím můžu zkazit? Na druhý den jsme začali nahrávat a strávili jsme tím celý den, ale pro mě ta celodenní práce nebyla únavná ale zábavná a ten den mi to do cvaklo. Nechtěl jsem celý svůj život žít nezáživně, ale chtěl jsem ho naplnit hudbou, a díky tomu jsem tam kde jsem teď."Po pravdě mě to překvapilo. ,, A Co Namjoon? Splnilo se mu to taky?" zeptal jsem se jak kdybych se ptal na šťastný konec pohádkové knížky ,, Jo, vlastně rapujeme pod jednou agenturou."

BLACK SWAN 🌑🦢/ YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat