,, Jo, vlastně pracujeme pod stejnou agenturou"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,, A vlastně jak se má Joon?" zeptal jsem se Yoongiho když jsem do umyl nádobí. ,,Ten? Má se dobře je úspěšný, chodí s Jinem" ,,Oni jsou pořád spolu?" Překvapilo mě to, jelikož co si pamatuji na střední tak to byl dost problémový pár. Dost často se rozcházeli ale i dávali dohromady, bylo to jakoby jste se koukali na nekonečný seriál plný dramatu, romantiky a komedie. ,,Jo a ještě ke všemu Joon ho chce požádat o ruku, ale neříkej to nikomu jinak by mě Joon přerazil." ,,Prosím tě komu bych to říkal,vždyť nikoho nemám." ,,Vlastně Chimme proč jsi se od nás odtrhl? Myslel jsem že zrovna člen jako ty to zrovna neudělá." popravdě mě to nepřekvapilo, čekal jsem jen na to kdy se zeptá. ,, Začalo to z osobních důvodů a popravdě to pokračuje i do dnes..",,A proč jsi nám nic neřekl?" ,,Protože bych byl tehdy jen zbytečná zátěž, tehdy pokud si pamatuješ tak jsme maturovali a měli jsme toho až nad hlavu a já vás s tím nechtěl otravovat..." ,,Chimme ty jsi nikdy nebyl pro nás zátěž i kdybys chtěl, a my by jsme si na tebe udělali vždycky nějakou tu chvilku, ale Mine není už čas nám nebo mě to říct?" ,,Ne ještě ne, vždyť jsem u tebe teprve 2 dny, pořádně se ani nevidíme a to není ještě vhodná doba na svěřování svých tajemství." ,,Dobře Chimme já si na to klidně počkám, až se budeš na to cítit budu tu pro tebe." Popravdě teď mě jeho slova zahřáli u srdce, dlouho jsem je od nikoho neslyšel (Pravděpodobně budu asi muset vylézt ze své osamocené doby kamenný)
,,Jo a mimochodem teď po vydání posledního mixtapu budu mít taky volno tak ti budu moct pomoct s tou rolí." No bezva, ale zase to myslí dobře, ale nějak až moc dobře na Yoongiho. ,,Budu se těšit."
Zbytek dne jsme jen proseděli a buď to jsme se koukali na film nebo se bavili
Sice asi trochu opožděně ale Happy Birthhday 🐥Jiminnie🐥🎉🎉🎉!!!!!!
💛💙💛💙Jsi ten nejlepší tanečník kterého znám a doufám že nás nepřestaneš udivovat svojí elegancí, smyslem pro humor a vším ostatním co máš...
(P.S. Omlouvám se, že tahle kapitola byla tak krátká ale poslední dny jsem nevěděla co mám napsat. Popravdě by jsem byla ráda kdyby mi někdo pomohl😅😅😅. Doufám že se vám aspoň trošku líbila)
ČTEŠ
BLACK SWAN 🌑🦢/ Yoonmin
Fiksi Penggemar,, Pokud budeš pokračovat roztrhá tě to na kusy, Jiminie" ,,A co když už jsem na kusy? Co když se to už stalo?" ,,Pak se tě budu snažit slepit tak aby tě ty rány nebolely, a zaplnil tě " ,, A čím?" ,, To už víš Jiminie, jen pozorně sleduj a uvidíš."...