Gaston'dan
Hepimiz evden çıktık ve roller'a gittik. Ne kadar Simon'a aşık olsamda.. onun mutlu olması bundan daha önemliydi. Matteo'yu sevgilisinden bir şekilde ayırmalıydım. Luna ve Ambar'ı tenha bir köşeye çektim.
G: Bir şekilde Matteo'yu sevgilisinden ayırmamız lazım.
L: Ama nasıl?
A: Aslında.. aklımda bir fikir var ama Gaston bu fikri seviceğini sanmıyorum.
G: Söyle sen ona göre bakıcaz sevip sevmememe.
A: Sen Jim'i Matteo'nun görebileceği bir yerde öpsen, Matteo'da bunu görünce sinirlense Jim'den ayrılsa. Nası fikir ama?
G: Bok gibi. Ama... Simon için yapmaya değer.
L: Dur bir dakika ya. Sen Simon'a aşık falan mısın?
G: Ne?! H-hayır.
A: Gaston cidden Simon'a aşıksın ve ona Matteo'yu ayarlamamıza mı yardım ediyorsun?
G: Bunun bir önemi yok. Sonunda o mutlu olucak.
L: Yiaa.. Ama senin bu yaptığın çok tatlı..
Luna bana sarıldı.
A: Gerçekten bunu yapmak istediğine emin misin?
G: Evet. Ama tek sıkıntı Matteo beni dövebilir.
A: Dövmez merak etme ben onu hallederim. Senin tek yapman gereken Jim'e küçük bir öpücük bırakmak.
L: Yha ama Gaston üzülmiceğinden eminsin değil mi?
O sırada olduğumuz yere Matteo ve Jim girdi.
M: Napıyorsunuz siz burada?
A: Sanane acaba?
M: Sadece sordum.
L: Asıl siz napıyorsunuz burada?
J: Biz patenlerimizi alıcaktık.
L: He, tamam o zaman.
Ambar beni dürtüp 'hadi yapsana' anlamında bir bakış attı. Ona dönüp sessizce
G: Hayır şimdi olmaz.
A: Başka bir zamanda olmaz.
Diyip beni Jim'in üzerine itti. O anlık şokla birden Jim'i öpmeye başladım. K-kendini geri çekmemişti. Yada benden ayrılmamıştı. Sonunda ayrılan ben oldum.
M: J-jim.. n-neden kendini çekmedin..?!
J: Matteo ben bir anlık şokla.. ç-çekemedim. Özür dilerim..
Matteo hızla olduğumuz yerden uzaklaştı. Jim bana döndü.
J: Amacın neydi Gaston!?
A: Onu ben ittim. Ayrıca kendini geri çekmeyen sendin.
J: H-hepiniz gerizekalısınız!
Jim ağlayarak olduğumuz yerden uzaklaştı. Kendimi kötü hissetmiştim.
G: S-sizce bunu yapmalı mıydık?
A: Tabiikide yapmalıydık Gaston. Hem zaten Matteo'nun daha önce erkek sevgilisi vardı bunu biliyoruz. Yanii Simon'dan hoşlanma ihtimali hâlâ var.
Matteo'dan
G-gaston onu öpmüştü ve o kendini geri çekmemişti bile! Hızla Roller'dan ayrılıp sokakta bulduğum banklardan birine oturdum. Kafamı ellerimin arasına alıp sakinleşmeye çalıştım. Olmuyordu.. sakin olamıyordum. Zaten hep böyle şeyler için kavga ediyorduk. Ben birisinin görünüşünü beğendim diye Jim bir çocukla konuştu diye. Ama bu farklıydı, ve bu son olucaktı! Çok ani karar vermiş olmam umurumda değildi. Onunla bunun kavgasını devam ettiremezdim. Daha fazla birlikte olursak sonu kavgayla biticekti. Tüm bunları düşünürken omzumda hissettiğim bir el ile kafamı yavaşça kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk Kulübesi (Sitteo)
Roman d'amourBirbirleri için yaratılmışlardı. Ama, bunu kabullenmekte zorluk çekiyorlardı. Birbirleri için yaratıldılarsa.. o zaman neden aralarında nefret barınıyordu ki? ● ---------------- ● M: G-gerçekten mi? Neden beni dinliceksin ki..? Ben seni hiç bir zama...