4

113 9 2
                                    

Simon'dan

Bir kaç dakika daha Gaston'la sohbet ettikten sonra sınıfa geçtim. Sırama oturup çantamdan rastgele bir defter çıkarttım ve karalamaya başladım. Ardından kafamı sıranın üzerine koyup gözyaşlarımın defterin üzerine akmasına izin verdim... kısa bir süre sonra zil çaldı. Kafamı kaldırıp bütün gözyaşlarını sildikten sonra öylece oturmaya devam ettim. Bilmiyordum... onun bana karşı ne hissettiğini ama, bunun aşk olmadığı.. off ne saçmalıyorum benim için bir şey bile hissetmiyor ki. Ben bile ona karşı ne hissettiğimden emin değildim. Artık gerçekten bıkmıştım her dakika her saniye kafamın içinde onun olması, hem beni rahatlatıyor ve bazı şeylerden uzaklaştırıyordu ama aynı zamanda çok sinir olduğum birşeydi. Belkide duygularımı kontrol edebilseydim bunların hiç biri olmazdı... gerçi, belkide amaç buydu zaten.. duygular, asla kontrol edemediğimiz anlık gelişen ve belkide hayat boyu bizi bırakmayan duygular.. o sırada saçlarımı karıştıran bir elle düşüncelere son verdim.

G: Selam, yine mi M-

Elimle ağzını kapattım.

S: Seni duyacak.

G: Simon, sana yardım edebilirim.. yanii bu konuda işte.

S: Nasıl yardım ediceksin ki?

G: İnan bana öyle taktiklerim var ki..

Ona bakıp kıkırdadım. Ardından hocanın sınıfa girmesiyle Gaston'un masadan inmesi bir oldu.

H: Evet çocuklar dersi sıralarınızda oturarak beklerseniz iyi olur!

Aramızda gülüştük. Ardından dersi dinlemeye devam ettik. Ders bittiğinde okuldan çıkıp Luna ve Ambar'ıda aldıktan sonra benim evime vardık. Odama geçtik ve herkes bir köşeye oturdu.

S: Evet! Şimdi, bana nasıl yardım ediceksiniz?

L: Ben sizi sürekli napıp edip bir araya getiririm..

A: Bende onunla konuşurken nasıl davranman gerektiğini öğretirim.

G: Bende.. Matteo'nun sana aşık olduğunu öğrenmesini sağlarım.

S: Matteo bana aşık mı?!

G: Hayır, yanii evet. Ama bilmiyor...

Aslında Gaston'a bunu yaptırmayı istemezdim. Ama, en azından beni kazanamicağını anlasın ve acısı dinsin istiyorum...

37294828493858385838 yıl sonra yine 277 kelimelik kısa bir bölümle karşınızdayım. Fğdşgşdşgşd

Üzgünüm ama bebelerim..
Üşeniyoreğm...

Chiara_Paravicini bebekimin kitabını okumayanı Matteo ve Simon reddetsin!!

Kitabın şeysi çok ii
Biz belirliyoruz shipleri olayları vesaire
okumayanı döverim!

(Kitap 1 bölüm filan değil wattpadin bokluğundan öyle gözüküyor)

İmkansız Aşk Kulübesi (Sitteo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin