1.

422 23 24
                                    

Simon'dan

Her gün onu görebiliyordum, ama o benim sevgimi göremiyordu. Evet bazen kalbim dayanamayacak hale geliyordu ama, buna dayanmalıydım. Ne demiş atalarımız; "Aşk bir sudur, iç iç kudur." İşte önümden bir model edasıyla geçiyor. Okul kıyafetinin en çok yakıştığı kişi olabilir. Bazen soy adını ismimin sonuna ekleyip düşünüyorum "Simon balsano" çok güzel olabilirdi, o beni sevebilseydi. O okulun en popüleriydi bense ezik bir çocuktum (%yanyataysekiz orjinal fikir djdjsjks) Beni belkide hayatının sonuna kadar bile fark etmiyecekti. O sırada başımın sinir olduğum belası geldi. Gaston, oh! Tanrım beni sevicek başka çocuk yokmuydu? Evet Gaston zeki ama o bir arkadaştan fazlası değil. Sonuçta ben başkasına aşığım. Ama imkansız bir aşk. Ama en azından bunu denemeliyim. Bu duygularımı ona söylemeliyim. Tüm cesaretimi topladım ve Gaston'un yüzüne bile bakmadan Matteo'nhn yanına gittim.

M: Ne var ezik gitarist.

Aaaiiiy! O bana gitarist mi didi? Ay bana bişiyler oluyoğ.

S: Ş-şey ya ee..

M: Ne söyliceksen çabuk söyle ezik! Seni bekleyemem.

S: Şey sana çok önemli bir şey söylemem lazım, ama bunun için aşıklar kulübesine(bir ev şeklinde olan bir çardak) gelmen lazım.

M: Sen ve senin saçna sapan oyunlarınla uğraşamam.

S: Ama bu çok önemli, en azından benim için.

M: Ne dion mk- banane senin için önemliyse

S: Seçim sana kalmış ya bu akşam saat 7 de gelirsin yada hayatına normal bir şekilde devam edersin.

Dedikten sonra koşarak bahçeye çıktım ve bahçenin görünmeyen tek kısmına doğru yol aldım. Ama oraya varmamla orda gördüğüm şeye şok olmam bir oldu.

L&A: S-s-simon!?

Noldu lan acaba ehehe evet bölümleri kısa yazıcam ama belki uzunda yazarım neyse bays

Bu arada sizce

Gasmon mu?

Sitteo mu?

Benim için daima sitteo

İmkansız Aşk Kulübesi (Sitteo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin