2

273 14 20
                                    

Matteo'dan

Bu ezik beni neden oraya çağırdı ki? *kendi kafasındaki sesi inceklterek* Ayrıca koskoca şehirde yer mi yoktu da aşıklar kulübesini seçtin? Birincisi, ismi çok saçma, köpek miyiz biz kulübe ne alaka? Bu çocuk sıkıntılı valla. Neyse benim daha önemli işlerim var...

Simon'dan

Ne!? Bunlar ne zamandır sevgiliydi?

L: S-simon şey...

S: Bunu görmediğimi farz edin. Ayrıca okuldayız bunu burda yapmanız suç.

A: Biliyoruz ama şey...

L: Eee... Tamam şey sen bunu görmemişsin gibi davran, bizde sana karşılığında yardım edelim. Olur mu?

S: Peki, o zaman yarın okuldan sonra benim evimde buluşuyoruz.

A: Tamamdır.

Ayrıntıları konuştuktan sonra sınıfa doğru yol aldım. Matteo'da bizim sınıftaydı. Ve bende onun iki arka çaprazında oturuyordum. Her ders onu izlemekten derslerim o kadar düşmüştü ki.. aslında bu duygularımı fark etmem- off! Hiç uğraşamam anlatmaya sessizce onu izliyordum. Onun tahtayı izleyişini.. hocanın sorduğu soruları cevaplamasını.. ne söylediğini bilmiyordum. Sadece o hoş İtalyan aksânını dinliyordum.. ulaşılamayacak hayaller kurmaya başlamışken zilin çalmasıyla hepsine son verdim. Son bir ders kalmıştı. Herşeyi ona söylememe sadece bir ders.. o sırada okulun kapısından giren bir kızla şoka uğradım. Matteo'nun elini tutuyordu ve etrafa tanımaya çalışır şekilde bakıyordu.. turuncu saçlı bir kızdı. Aslında çok güzeldi.. dur bir dakika! Matteo'nun elini- Hassiktir! Hayır.. lütfen okuldan sonra söylediğim yere gelmesin. Lütfen yalvarırım..

G: Selam!

Gaston'un sesiyle korkulu düşüncelerime son verdim.

S: S-selam..

G: Yine mi Matteo? Hadi ama Şampiyon.. o seni sevmiyor anla işte şunu..

Söyledikleri teker teker kalbime yerleşiyordu.. herşeyin farkına varmamı sağlıyordu.. o beni sevmiyordu sevemezdide.

Selammmmm!! Sonunda bölüm attım fjskgjskgjsnfjsn nedensiz bir şekilde kitaplara bölüm atasım geldi.. her an bütün kitaplarıma bölüm atabilirim. Neyse yine kısa bir bölümle karşınızdayım ama idare edin.. neyse öptümssss ama uzaktan..

Baysssss

İmkansız Aşk Kulübesi (Sitteo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin