Αν γίνετε δείτε πρώτα το βίντεο και μετά διαβάστε.
Έτρεχα μέσα στον δρόμο που ήταν θόλος γεμάτος με κόσμο όμως το μυαλό μου ήταν πιο σίγουρο και ξεκάθαρο από ποτέ. Ήξερα τι ήθελα και θα το διεκδικούσα με κάθε κόστος. Είμουν έξω από το σπίτι του Yoongi.....έτοιμη να χτυπήσω την πόρτα. Χτύπησα...ακούστηκε τόσο αργά σαν να πάγωσε ο χρόνος.....η πόρτα άνοιξε και αυτό που λαχταρουσα να δω βρισκόταν μπροστά μου.
Δεν μίλησε κανείς μας....Απευθείας πήδηξα πάνω του και άφησα τα χείλη μας να πραγματοποιήσουν την μεγαλύτερη τους επυθιμια.Y:"μου έλυψε αυτό"....είπε μέσα στο φιλί μας ενώ κατευθύνονταν προς την κρεβατοκάμαρα.
Με έριξε πάνω στο κρεβάτι και αυτός βρισκόταν από πάνω μου. Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και να με δαγκώνει ενώ οι αναστεναγμοί μου γέμιζαν όλο το σπίτι.
Y/N:"περίμενε ο Jimin και ο Hoseok?"
Y:"λοιπουν μην ανυσηχής"
Μου ειπε και συνεχίσαμε να φασονομαστε. Τον ένιωθα να γίνετε όλο και πιο σκληρός. Ένιωθα την καύλα να κατακλύζει όλο μου το σώμα. Όχι την καύλα από την αγαμία, την καύλα της ψυχής που αναζητούσε κάθε σπιθαμή του σώματος του πάνω στο δικό μου.
Y/N:"Y-Yoongi...."
Y:"πες μου μωρό μου"
Y/N:"σε θέλω μέσα μου..."
Με αυτό μου έβγαλε τα ρούχα και μπήκε μέσα μου γρήγορα αλλά μετά από λίγο ο πόνος έγινε τεράστια απόλαυση. Κάθε οθηση τόσο εντονη , τόσο απολαυστική. Άρχισε να πηγαίνει ακόμα ποιο γρήγορα ενώ οι αναστεναγμοί και οι ανάσες μας βάρυναν σε κάθε λεπτό. Μετά από λίγο τελείωσε μέσα μου όμως για να μην με αφήσει παραπονεμενη κατευθύνθηκε προς την περιοχή μου και άρχισε να γλύφει και να δαγκώνει την κλειτορίδα μου.
Y/N:"αχχ daddy"
Με αυτό χαμογέλασε και συνέχισε την δουλειά του που έκανε τόσο καλά. Μετά από λίγο τελείωσα όμως δεν σταματούσε άρχισα να τρέμω και προσπαθούσα να τον φύγω.
Y:"Δεν τελείωσα ακόμα babygirl "
Συνέχισε ενώ εγώ έχυσα για 2 φορά.
Y:"μμμ έχεις τόσο γλυκιά γεύση"
Με πήρε αγκαλιά και κοιμηθήκαμε με ευχαριστημένο το σώμα αλλά και την ψυχή μετά από καιρό.
Ένιωθα της ακτίνες να προβάλουν στο πρόσωπο μου και κάποιον να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Άνοιξα τα μάτια μου και μόλις τον είδα ένα χαμόγελο ευτυχίας γέμισε το πρόσωπο μου. Μπήκα απευθείας μέσα στην αγκαλιά του και μουρμούρισα ναζιάρικα.
YOU ARE READING
But mama I'm in love with a Criminal~
FanfictionMin Yoongi🔥 Y/N's POV: ~Έτρεχα μέσα στον δρόμο που ήταν θόλος γεμάτος με κόσμο όμως το μυαλό μου ήταν πιο σίγουρο και ξεκάθαρο από ποτέ. Ήξερα τι ήθελα και θα το διεκδικούσα με κάθε κόστος. Είμουν έξω από το σπίτι του Yoongi.....έτοιμη να χτυπήσω...