21

500 24 0
                                    

Y/N" Δεν θιμάμε κάτι τέτιο σου λέω."

Πλισίασε ακόμα πιο κοντά στο πρόσωπο μου. Η καυτή του ανάσα χτυπούσε στον λεμό μου. Μου έχουν λείψει τα χίλια του παρόλο που πέρασε μόνο ένα οικοστετράωρο χωρίς τους. Δεν μπορούσα να αντισταθώ άλλο και έβαλα τα χέρια μου στον λεμό του και τον φίλισα. Ανταποκρίθικε απευθίας και με φιλούσε σαν διψασμένος. Πήδιξα πάνω του και μου χούφτονε τον κόλο.Μου τον ζούλιξε και εγω γύρισα το καιφάλι μου πίσω απο την κάβλα.

Υ" Μου έλειψες babygirl" ......είπε ψυθιριστά στο αφτί μου και δάγκωσε τον λοβό μου κάνοντας με να ανατριχειάσω ολόκληρη.

Άρχισα να χαϊδεύο τον πούτσο του πάνω απο το παντελόνι για να τον ερεθίσω ακόμη περισσότερο. Αύτος μου δάγκοναι τον λεμό φτίαχνοντας ένα δρόμο από πιπιλιές μέχρι το στήθος. Έσκισε την μπλούζα μου και έβγαλε απο την τζέπι του μαύρες χνουδοτές χοιροπέδες.

Υ" Γύρνα."

Γύρισα και ακουμπούσα στον τοίχο ενώ ένοιοθα τα χέρια του να χαϊδεύουν την πλάτι μου μέχρι που μου κράτουσε τους καρπούς μου πάνω απο το κεφάλι μου και μου έβαζε τις χοιροπέδες. Με πείρε σε στυλ νύφης και με έρειξε πάνω στο κρεβάτι. Με είχε πλάτι και έτσι έκατσε πάνω απο τον κόλο μου έχοντας κάθε πρόσβαση στο σώμα μου. Μου έβγαλε το σουτιέν και άρχισε να με φιλάει χαμηλά στη μέση μου αφερόντας βίαια αλλά και τρυφερά το παντελόνι μου. Είχα μείνει μόνο με το εσόρουχο το οποίο φενόταν ίδη βρεγμένο. 

Υ" Χα τόσο υγρή μόνο γι μένα?"

Με γύρισε απότομα και επυτέθικε στα χείλι μου βίαια ενω χούφτονε και έπεζαι με τις ρόγες μου. Μου δάγκωσε το κάτωχείλος ζητώντας πρόσβαση να μπει μέσα η γλώσσα του. Αρχίσαν οι γλώσσες μας να χορεύουν ενω πήρα τον έλεχω και τον έβαλα αποκάτω μου. Άρχισα να του ρουφάω τον λαιμό και να του βγάζω την φανέλα. Ένιωθα την πούτσα του τα μεγαλόνη και να σκληρένη ακόμα περισσότερο. Άρχισα να τρίβομαι και οι αναστεναγμοί του ακούγωνταν μέχρι και την άλλη γητονειά. Άρχισα να πιπιλάω και να γλύφω τους κιλιακούς του ενώ κατευθινόμουν προς το σημείο του. Του άνηξα αργά την ζόνη για να τον βασανίσω αλλά στην τελικά βασανιζώμουν εγώ που τον ήθελα μέσα μου. Του έβγαλα το μποξεράκι και απευθίας τον έβαλα όλο στο στόμα μου βαθιά.

Υ" Μμμ babygirl πάρτον όλο"

Τον υπάκουσα και ρούφιξα ακόμα και τα αρχίδια του. Τον άκουγα να βαριανασένει και άναβα ακόμα περισσότερο. Χωρίς να το περιμένω μας γίρεισε και πήρε τον έλεχω. Μου έβαλε απότομα 3 δάχτυλα και φώναξα απότομα απο ηδονή κα πόνο. Άρχισε να φιλάει το στήθος μου και να κατεβένει όλο και πιο κάτω ενω τα δάχτυλα του είχαν πάρει φωτιά μέσα μου. Είχε φτάσει να φιλάει τα μπούτια μου θέλωντας να παρακαλώ να με γλύψει.

But mama I'm in love with a Criminal~Where stories live. Discover now