19

475 27 1
                                    

Καθομουν και περιμενα τον Yoongi να φερει τα ποτα μας. Μετα απο λιγο ενιοθα την περιοχη μου να τσουζι και αρχισα να αναβω. Ο Yoongi το παρατηρισε και αρχισε να κατευθινετε μπροστα μου με προκλητικο βλεμα. 

Υ:" οριστε το ποτο σου".......ειπε και εγλυψε το κατω χιλος του.

Υ/Ν:" εμμ Yoongi?"

Υ:" τ' ειναι ψιχη μου?"

Πηγα να μηλησω αλλα με διεκοψε μια γιναικια φωνη.

??:" οστε εσυ εισαι η περιβοητη Υ/Ν που τρελανες τον πανισχυρο Yoongi...μπραβο και δεν σου φενετε"

Υ/Ν:"κοριτσακι προσεχε γιατι μπορει εσυ να εισε μπλεγμενη με εγγλιματιες αλλα πιστεψε με δεν με φτανεις ουτε στο μικρο σου δαχτιλακι."

Ολοι η εθουσα γιρισε και με κιταξε και οσο αυτη ξινιζαι ο Yoongi φενοταν εφχαριστιμενος με ενα χαμογελο να απλονονταν στο προσοπο του. 

*time skips*

Ειχα το κεφαλι μου ακουμπημενο στο γυμναζμενο στηθος του Yoongi και χορευαμε αγκαλια. Εδω και λιγη ωρα ενιωθα να ερεθιζομε ολο και περιοτερο ομως προσπαθουσα να κρατιθω μεχρι το τελος της βραδιας. Ενιωσα το χερι του Yoongi να κατεβενει προς τα κατω μεχρι το μπουτι μου.

Υ:" μηπως τωρα αγαπη μου καταλαβες τι κανουν αυτες οι μπαλες?"

Ημουν ετημη να απαντισω ομως ενιωσα τα υγρα μου να τρεχουν πανω στα μπουτια μου και τον Yoongi να θελει να με βαλει κατω και να με γαμαει μεχρι το πρωι.

Υ/Ν:" μωρο μου γινετε να παμε σπιτι αχ?".....ειπα και ενας αναστεναγμος βγηκε απο το στομα μου αφου ο Yoongi  μου δαγκωσε τον λοβο.

Υ:" συγγνωμη μωρο μου ομως περειμενο εναν φιλο μου να κανονισουμε μια υποθεση και μετα φευγουμε."

Υ/Ν:" μα εγω σε θελω τωρα!"

Αμεσος τον εγλυψα στο μαγουλο και τον ειδα να προσπαθει να σκεφτει κατι αλλο ωστε να μην αναψει.

Με πηρε απο τον καρπο και κατευθηνθηκαμε προς τις αντρικες τουαλετες. Μπηκαμε μεσα σε μια τουαλετα και αυτος κλειδωσε την πορτα με ανυπομονισια. 

Υ:" καθισε στην λεκανη και ανηξε τα ποδια σου."

Εκανα αυτο που μου ειπε παρολο που δισκολευτικα λιγο με το φορεμα.

Υ:" μμμ μαρεσουν πολυ τα εσωρουχα που εβαλες"

Καθισε στα γονατα και αρχισε να χαιδευι και να φιλαι τα μπουτια μου για να με βασανισει ενω εγω τον ηθελα απελπιζμενα μεσα μου. Με τα δαχτυλα του αγγιζε την κλητοριδα μου ομως η ηδονη δεν αρκουσε ηθελα περισσοτερο.

But mama I'm in love with a Criminal~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora