31 (part 4)

448 27 6
                                    

Μόλις τελείωσε ο γάμος και είχε πάει 2:00. Είμουν μέσα στο αυτοκίνητο μαζί με τον Yoongi ο οποίος οδηγούσε και κατευθινομασταν προς το σπίτι.

Υ/Ν:"τελικά δεν μου είπες που θα πάμε για μήνα του μέλιτος"

Υ:"θα δεις αύριο υπομονή μωρό μου"...ειπε ενώ χαϊδευε το μπούτι μου.

*time skips*

Μόλις παρκαραμε το αυτοκίνητο και πήγα να ανοίξω την πόρτα μου αλλά ήρθε τρεχτος ο Yoongi και μου την άνοιξε αυτός. Περπατήσαμε μέχρι την πόρτα και τον περίμενα να ανοίξει.

Υ:"περίμενε μην μπεις"

Υ/Ν:"γιατί καλέ?"

Υ:" το έθιμο ζητά να σε σηκώσω πάνω μου και να μπούμε  μέσα αλιος είναι γρουσουζιά."

Υ/Ν:"ε άμα είναι γρουσουζιά"

Με πήρε πάνω του και περάσαμε την πόρτα κατευθυνόμενει προς το δωμάτιο. Με έριξε πάνω στο κρεβάτι και βρισκόταν ανάμεσα στα πόδια μου.

Υ:"Τώρα ήρθε η ώρα για το τελευταίο αλλά και καλύτερο έθιμο"...ειπε και επιτέθηκε στα χείλη μου.

Ενώ φιλιομασταν του έβγαλα το σακάκι και άρχισα να ξεκουμπόνω το πουκάμισο του. Τον ένιωθα να χουφτονει και να χαϊδεύει τα μπούτια μου ενώ η γλώσσα του ζητούσε πρόσβαση στο στόμα μου την οποία πήρε αμεσος. Πέταξα κάτω το πουκάμισο του και τον είδα να κατέβαινα προς τα κάτω μέχρι που έφτασε στα πόδια μου. Άρχισε να βγάζει τα τακούνια μου απαλά ενώ φιλούσε κάθε σημείο που άγγιζε. Μόλις τα αφερεσε με πήρε από το χέρι και με σήκωσε.

Υ:"αυτό τώρα πως βγαίνει?"...ειπε αναφερόμενος για το νυφικό.

Υ/Ν:"όπως και το σουτιέν"

Υ:"α καλά άστο πάνω μου τότε"...ειπε με πονηρό ύφος. Ε βεβεα.

Μόλις το ξεκουμπωσε άρχισε να το βγάζει από πάνω μου ενώ φιλούσε ολόκληρη την πλάτη μου. Μόλις το αφερεσε με γύρισε προς το μέρος του και θαύμαζε τα σεξι εσώρουχα μου.👇

👇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
But mama I'm in love with a Criminal~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora