Με έβαλε μέσα στο ντους ενώ το ζεστό νερό ακουμπούσε απαλά κάθε σπιθαμί του σώματος μου. Μπήκε και αυτός μέσα και με αγκάλιαζε τρυφερά απο πίσω ενώ τα χείλια μας ενόνονταν τρυφερά μεταξύ τους.Ένιωθα την στήση του να ακουμπάει στον κόλο μου ενω τα χείλια μου δάγκωναν τον λαιμό του δυψασμένα.Μας γίρισε και με έβαλε πάνω στον τοίχο αφήνοντας την πλάτι μου να παγώνει ζητόντας το ζεστό του άγγιγμα. Άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου και να κάνει κυκλικές κινήσεις στην κλειτορίδα μου ενώ εγώ έγειρα το κεφάλι μου πίσω απο την απόλαυση.
Υ:" σ'αρέσει μωρό μου?"
Υ/Ν:" αχχ ν-ναι daddy!"
Τον είδα να χαμογαιλάει πονηρά και χωρίς να το περειμένο με έρειξε πάνω στον τοίχο με αποτέλεσμα να έχει θέα την πλάτη μου και τον στρουμπομένο μου κόλο. Με τράβειξε απο την μέση έτσι όστε να στρουμπόσο ακόμη ποιο πολύ και η 2 τρύπες μου ήταν παραδομένες μπροστά του χωρίς προστασία. Πλησίασε την περιοχή μου και άρχισε να τρίβετε με την πούτσα του βασανιώντας εμένα αλλά και τον εαυτό του.
Υ:" αυτή την φορά θέλω να την θυμάσε μιας και είναι η τελευτέα μας φορά εδώ μέσα."
Πήγα να απαντήσω αλλά μπήκε μέσα μου απότομα και πολύ βαθιά κάνοντας την περιοχή μου να τσούζει απο τον πόνο. Έβγαλα μια πολύ δυνατή κραβγή με αποτέλεσμα ο Yoongi να βάλει όλο του το χέρι βαθιά μέσα στο στόμα μου πνίγωντας με.
Jm:" υσιχία λίγο!"
Με αυτό που είπε ο Jimin γελάσαμε με τον Yoongi αλλά μετά συνέχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου βαθιά και γρήγορα με αποτέλεσμα να ακούγετε ο ήχος απο την τριβή μεταξί μας. Οι αναστεναγμοί μας ακούγονταν όσο ποιο σιγά γίνονταν. Δεν αργίσαμε να έρθουμε και οι 2 σε οργασμό , εγώ πάνω στην πούτσα του και αυτός στο στόμα μου. Με πείρε σε στιλ νύφης και με άφησε τηληγμένη με μία πετσέτα πάνω στον νεροχύτη ενώ αυτός άνοιξε το νερό και το τζακούζι να γεμίζουν την μπανιέρα. Μέχρι να ζεστάνει το νερό είρθε προς το μέρος μου και αρχίσαμε να φασονόμαστε και τα νύχια μου έκαναν βόλτες πάνω στην πλάτι του . Μετά με πείρε σε στυλ νύφης και με έβαλε μέσα στην μπανιέρα και πήρε το κουτι με τα sex toys απο το ντουλάπι. Το έβαλε στην άκρη και μπήκε και αυτός μέσα αφήνοντας με να ακουμπώ πάνω στο στέρνο του . Στην αρχή με σαπούνιζε και με ξέπλενε με το νερό ενω μετά φιλούσε και χαϊδευε όλο μου το σόμα δημιουργόντας μια ρίγη σε όλο μου το σόμα. Πήρα τον έλεχο και έκατσα πάνω του αρχίζωντας να ρουφάο και να φιλάω τον λαιμό του. Μετά άρπαξα το κουτί και έβγαλα τις χειροπέδες και ένα μαντήλι για να του καλύψω τα μάτια. Μετά έβαλα το όργανο του στο στόμα μου ενώ έπεζα απαλά με τις μπάλες του.
Y:"αχ ναι μωρό μου έτσι"
Τον έβαλα ακόμα πιο βαθιά και αυξισα την ταχύτητα ενώ αυτός ανασενε ακόμα πιο γρήγορα. Τελείωσε μέσα στο στόμα μου και μετά μήναμε για λίγο μέσα στην μπανιέρα αγκαλιά.
*Time skips *
Βρίσκομαι αγκαλιά με τον Yoongi πάνω στο κρεβάτι και βλέπουμε μια σειρά το " sex education ".
Y:"θες να φάμε τίποτα?"...είπε ενώ με είχε μέσα στην αγκαλιά του.
Υ/Ν:"τώρα που το λες έχω όρεξη για κανένα γλυκό"
Υ:"γλυκό θέλει το μωρό μου?"
Υ/Ν:"ναιι"....του είπα με παιδική φωνή.
Αυτός γέλασε και πήγε κάτω ενώ εγώ τον περίμενα. Μετά από λίγο ήρθε πάνω με ένα κουτί παγωτό και σαντιγί. Άρχισε να με ταΐζει ενώ ταυτόχρονα με λέρωνε επίτηδες και φιλούσε τα σημεία. Άφησα το παγωτό στο κομοδίνο και πήδηξα πάνω του. Αρχίσαμε να φασονομαστε και άρχισα να του βγάζω την ρόμπα. Μας διέκοψε ο Jimin ο οποίος μπούκαρε μέσα με φόρα.
Y:"χτυπάει ο κόσμος!"
Jm:"Yoongi φεύγουμε επιτέθηκαν στον Hoseok."
Άρχισε να ντινετε ενώ εγώ σκεφτόμουν να πάω μαζί τους.
Y/N:"μπορό να έρθω και εγώ?"
Έμειναν και οι 2 να με κοιτούν σαν να είπα κάτι αφύσικο.
Y:"είσαι σίγουρη?"
Έλεγα καταφατικά και με κοίταξαν και οι 2 πονηρά. Όχχχ παναγιά μου!
Hellooo! Άργησα λίγο σορριιι♡
YOU ARE READING
But mama I'm in love with a Criminal~
FanfictionMin Yoongi🔥 Y/N's POV: ~Έτρεχα μέσα στον δρόμο που ήταν θόλος γεμάτος με κόσμο όμως το μυαλό μου ήταν πιο σίγουρο και ξεκάθαρο από ποτέ. Ήξερα τι ήθελα και θα το διεκδικούσα με κάθε κόστος. Είμουν έξω από το σπίτι του Yoongi.....έτοιμη να χτυπήσω...