Sımıfıma gelip sırama oturdum. Çantamı yanıma koyarken kahramanımı ilk gördüğüm zaman ki basketbol sahasına bakıyordum. Oynayışı aklıma gelince gülümsedim. Fizik kitaplarımı sıranın üstüne koyarken dönüp yine basketbol sahasını izlemeye başladım. Omzundan biri dürterken sinirle arkamı döndüm. Resmen dürtmek değil silkelemişti beni! Arkamı dönmemle gerilen yüzümün gülümseye dönüşmesi bir oldu. Kahramanım bana bakarken gülümsedi. Arkasına yaslanıp elini uzattı. Bir ona bir uzattığı eline baktım.
"Yeni sıra arkadaşım demek sensin" dedi. Uzattığı elini sıkarken gülümseyip ukalaca gülümsedim. "Memnun oldum beyefendi". Gülümsemesi yüzüne yayılırken "Bende" dedi. O da Fizik kitaplarını çıkartırken "Ben Zach" dedi. Tamam şimdi daha da çok aşık olmuştum. İsmi çok karizmatik değil miydi ? Yada bana mı öyle geliyordu ? Uzaklara dalarken elini yüzümün önünde salladı. Gülüp "Bende Jenna" dedim. Küçük bir kahkaha atıp "Biliyorum" dedi. Kahkaha atarken ki yüz ifadesi gif şeklinde beynimde tekrarlanırken aptal gibi gülümsüyordum. Hoca içeri geldiğinde ayağa kalkıp selamlaştık.
---
Dersin bitmesine yarım saat kala önüme uçağa benzer bir kağıt parçası düştü. Zach yazı yazdığı için şükrettim. Kağıdı açıp içindekileri okumak için yakınlaştırdım.
'Yeni sevgilin bumu ? Yada fahişesi olduğun yeni kişi ?'
Çenem sinirden kasılırken bunu kimin attığına baktım. Herkes dersi dinliyordu. Bunu kim attıysa kesinlikle iyi bir oyuncuydu. Ellerimi saçımın arasından geçirdim. Sinirden ellerim titrerken kalbimin sesini kulaklarımda duyuyordum. Nefes almak gittikçe zorlaşırken kimseye çaktırmadan kesik kesik nefes almaya başladım. Korkuyla çantamı karıştırırken astım ilacımı düşürdüğüm aklıma geldi. Bedenim daha çok korkuya bürünürken düğümlenen boğazımı tuttum. Nefes almak için yutkunmaya çalışıp ağzımı açtım ama karşılığında tek sınıfın ve Zach'ın korkunç bakışlarını alıyordum. Zach ayağa kalkıp hocaya baktı. Ben kafamı sıraya yaslanmış boğazımı tutuyorken Lisa koşarak yanımıza geldi. Gözlerimi aralarken onları gördüm. Lisa panikle hocaya bir şeyler anlatırken Zach bana yaklaşıp kucağına aldı. Revire giderken hala nefes alamadığım için boğazımı tutuyordum. Revire yaklaşırken Zach kulağıma dudaklarını sürtüp fısıltıyla konuştu.
'Bana ikinci kez borçlandın güzelim'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş belası
RomanceGüneş ışıkları gözüme tecavüz ediyordu ve bu yüzden uyuyamıyordum! Ne harika değil mi ?! Söylene söylene sıcak yatağımdan çıkıp banyoya geçtim. Banyoda yüzümü yıkarken gözüm aynadaki yansımama takıldı. Yüzüm çok soluktu ve göz altlarım şişmişti. Uz...