Bırak Peşimi!

113 8 4
                                    

Duvara tutuna tutuna ayağa kalktım.Çantamdan yere düşen kalemlerimi,defterlerimi ve can dostum olan dudak parlatıcımı toplayıp çantama geri koydum.Hemen ayakkabılarımı giyip okula kadar koştum.Okulun önüne geldiğimde nefes nefese kalmıştım.Çantamdan astım ilacımı aradım ama bulamadım.Hadi ama düşmüş olamaz değil mi ? Lanet okuyarak okuldan içeri girdim.Nefesimi düzenlemeye çalışıyor aklıma başka şeyler getirmeye çalışıyordum.Okuldan içeri girdiğimde ortalıklarda kimse yoktu.Herkes sınıfta olmalıydı çünkü ders saati çoktan başlamıştı.Merdivenlerden çıkıp sınıfın kapısının önünde durdum.Kapıyı açamıyorum çünkü Bayan Marin'in beni bütün sınıfın önünde rezil etmesinden korkuyorum! Kapının kolunu çekine çekine çevirdim.Bayan Marin bana koca gözlüklerinin arkasından bir bakış attı. "Aman Tanrım! Jenna sınıfımıza gelebilmiş.Ne büyük başarı değil mi! Bir alkış millet ?!" Bu öğretmenden nefret ettiğimi söylemiş miydim ? Bayan Marin'e özürlerimi ileterek sırama oturdum.Dersi dinlemek yerine pencereden dışarıyı seyrediyordum.Tam karşımızda basketbol sahası vardı.Sıkıntıdan onları izlemeye karar verdim dersi dinlemekten iyidir.Gözüm bir çocuga takıldı.Gerçekten bu erkekse bizim okuldakiler de ne ?! Onu izlerken zil çaldı ve herkes sınıfı boşaltmaya başladı.Eve gitme saati! Çantamı topladım ve ceketimi alıp sınıftan çıktım.Merdivenlerden inerken telefonum çalmaya başladı.Arayan Lisa'ydı.

-Jenna! Lafımı sakın bölme ve beni dinle.Bugün bir parti veriyorum! Sam ile 3.ayımız onu kutluyoruz.Mekanın yerini sana mesaj olarak atarım.Seni çok Seviyorum! 

-Bilemiyorum belki gele-

Tanrım lafımı bitiremeden yüzüme kapattı.O partiye gitmek istemiyorum! Evde ayaklarımı uzatıp dizi izlemek varken partide nerden çıktı! Söylene söylene eve gittim.Ne giyeceğimi bile bilmiyordum ki.Dolabımı karıştırırken telefonumun ışığı yanıp sönmeye başladı.Lisa mekanın yerini mesaj atmıştı.Telefonu yatağıma fırlatıp dolabımı karıştırmaya devam ettim.Siyah kısa bir elbise buldum.Alt tarafı tüllü üstündede küçük taşlar olan.Hoşuma gitmişti. Elbiseyi iyice inceledim.Sonra yatağın üzerine bırakıp duşa girdim.Vucüdumu çikolata aromalı duş jelim ile yıkadım.Çikolataya bayılırım! Elbisemi giyip saçlarımı saldım.Dışarısı soğuk olur diye üzerime bir hırka aldım.Parti alanında nasıl olsa çıkarırdım.Son rutüşlarımı yaptıktan sonra evden çıktım.Bir taksiye binip parti mekanına gittim.Şoföre ücretini ödeyip taksiden indim.Parti alanının önünde durup mekanı inceledim.Burası gerçekten çok pahalı bir yere benziyordu.İçeri girdim ve hala etrafı incelemeye devam ediyordum.Burası o kadar kalabalıktı ki nefessizlikten boğulabilirim.O kadar kişi arasından Lisa'yı aramaya çalıstım ama bulamadım.Son ses müzik açmışlardı ve beynim her an patlayabilirdi. Sahneye doğru ilerlerken biri kolumdan çekti.Ona dönüp baktım.Tanrım! Senin burda ne işin var ?

Baş belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin