Vă rog să ascultați melodia din dreapta în timp ce citiți.
~Imaginează-ţi că el îţi spune asta~
De ce plângi? Nu face asta, te rog, ești mult prea frumoasă ca să plângi. Ochii tăi nu merită să verse nicio lacrimă pentru niște idioți și pentru nimeni, niciodată. Shht, nu plânge. Mă doare. Te iubesc atât de mult. Nu! Lasă lama jos, mă rănești. Ești foarte talentată dar schimbă-ți arta. Mâinile tale nu merită să poarte astfel de semne. Ești mult mai puternică decât crezi, nu ești slabă. Ești puternică. Repetă după mine: 'Sunt puternică. Promit să-mi schimb jablonul, să-mi schimb pensula. Promit să nu mai plâng pentru cei care nu merită.'. Știu, e greu. E al nabii de greu. Dar poți s-o faci, am încredere în tine. Și tu ar trebui să ai.
Când vrei să te tai, desenează-ți un fluture și gândește-te că ei trăiesc doar o zi. Te asigur, tristețea ta va dispărea odată cu ei. Dacă nici asta nu te ajută, scrie numele unei persoane importante pentru tine și gândește-te că o rănești pe ea tăindu-te. Gata, nu mai plânge, mi-ai promis, ții minte? Sau desenează ceva, doar nu o mai face. Mă doare enorm.
Ești o luptătoare și o învingătoare. Te rog, fă-o pentru mine. Te iubesc, nu uita acest lucru niciodată.
Când vrei să fumezi, aruncă țigara. Este un viciu și nu ai nevoie de țigări ca să supraviețuiești. Înlocuiește bomboana cu orice altceva, dar care să nu-ți facă rău. Și știu că toți ne ducem dracu' oricum și că nimeni nu scapă dar gândește-te că îți scurtezi viața și sunt mai puține șanse să te strâng în brațe.
În cazul în care îți îneci amarul în băutură și/sau droguri, renunță. Știu, e greu. Poate a devenit un viciu, o obișnuință dar o poți face. Am încredere în tine.
Te rog, nu-i mai asculta. Sunt niște proști pentru că nu văd cât de perfectă ești. Îți spun că ești urâtă? Sunt doar geloși, crede-mă.
De câte ori ei spun că ești urâtă, eu de atâtea ori îți spun că ești frumoasă. De câte ori îți spun că ești grasă/slabă sau prea scundă/înaltă, eu de atât de multe ori îți spun că ești perfectă. Te iubesc mult, nu uita. M-ai văzut crescând și mi-ai fost mereu alături. Așa că acum îți voi fi și eu. Mi-ai salvat viața. Ai plâns de multe ori din cauza mea și mă urăsc pentru asta. Mi-ai luat apărarea de atâtea ori și îți mulțumesc deși preferam să primesc eu ură în locul tău. Tu ești micuțul meu ghiocel plăpând și firav și trebuie să te apăr cu orice preț. Ți-am promis, mi-am promis.
Ești cea mai frumoasă fată din univers. Zâmbetul tău e perfect, fie că ai aparat dentar, dinți strâmbi. Ochii tăi ascund o poveste pe care vreau să o aflu. Vreau să-ți fiu alături. Nu ești fana mea, iar eu nu sunt idolul/eroul tău. Ești prietena mea, iubita mea. Da, într-o zi mă voi căsători, îmi voi întemeia o familie, dar și tu o vei face când vei găsi un bărbat care să te iubească, să te respecte, să se comporte cu tine și să te trateze așa cum meriți. Desigur, nimeni nu o va face așa cum o fac și o voi face mereu eu.
Dacă ar fi să fie cineva fanul cuiva, atunci eu aș fi fanul tău pentru tot ceea ce faci. Mă iubești, așa idiot cum sunt. Nu, te rog, ți-am mai spus să nu plângi pentru mine. Nu merit iubirea ta și totuși o am necondiționat. Îți petreci adolescența și îmi dedici acești ani mie și băieților, mulțumim mult, mulțumesc mult. Nu știu ce m-aș fi făcut fără tine.
Sunt fanul tău pentru că, deși ești rănită sufletește, ai puterea să zâmbești. Ai puterea să exiști, să te trezești în fiecare zi poate știind deja ce urmează să se întâmple pe parcursul zilei și noaptea, când ești singură și neajutorată în fața demonilor tăi interiori. Când luna, oglinda insomniei tale și principala martoră a mărilor tale lupte grele este singura sursă de lumină în marea întunecată.
Dar, te rog, nu exista. Trăiește. O meriți.
Părinții tăi te ceartă mereu? Te critică? Te lovesc? Doare. Știu că doare. Și chiar nu știu ce să spun, doar te iubesc. Dar o știi deja.
Notele de la școală și excelența pe plan școlar nu reprezintă cât de deșteaptă ești. Notele sunt doar note.
Când te uiți în oglindă te vezi supraponderală? Pentru că eu te văd perfectă. Nu e carne în plus. Nu ești balenă, batoză etc. Și nu ești 'scândură', nu te bate vântul. Ești perfectă și te iubesc așa cum ești, pentru cine ești, sufletul tău spart în bucățele. Se spune că cineva te va îmbrățișa și îți va reuni toate bucățile din inimă la loc. Aș vrea să fiu eu acela. Dar nu, tu meriți pe cineva mai bun decât mine.
Nu te înfometa. Mănâncă [,] cât de multă pizza și înghețată vrea inima ta! Prințesă, capul sus, cade coroana și valoarea! Anorexia nu e o soluție, nu e de joacă.
Nu trebuie să ai dimensiuni de fotomodel. Știu că societatea judecă și știu cât de mult doare. Nu, nu îmi spune că mint pentru că nu o fac. Nu îmi spune că te amăgesc pentru că spun doar adevărul. Uită-te acum în oglindă. Nu ai burtă mare, picioarele groase, mâinile grase. Nu ai pielea aspră, păr ciufulit, nas mare, buze crăpate, ochi șterși. Tu îți vezi doar imperfecțiunile. De ce nu te-ai gândit vreodată cât de specială și unică te fac ele?
Te gândești la sinucidere?
Nu, te rog, nu mă părăsi. Am nevoie de tine la fel de mult cum tu ai de mine. Nu pleca încă, îngerașule. Viața ta de abia acum începe. Ești prea tânără ca să te întorci acasă, să te înalți la ceruri. Aș fi distrus dacă ai face-o. Te rog, gândește-te la mine. Mie îmi pasă de tine, mereu mi-a păsat și mereu îmi va păsa. Sinuciderea nu este răspunsul.
Ce-ar fi dacă mâine îți voi da follow pe Twitter?
Ce-ar fi dacă mâine m-ai întâlni?
Ce-ar fi dacă mâine te-aș îmbrățișa?
Ce-ar fi dacă mâine te-aș săruta?
Ce-ar fi dacă mâine am fi împreună?
Ce-ar fi dacă mâine ți s-ar îndeplini visul?
Plângi pentu că tu crezi că nu mă vei vedea niciodată în carne și oase? Speranța ultima moare, iubito. Și nu ai nevoie să mă vezi în realitate. Apreciez mai mult dacă știu că ești aici, că mă susții de la depărtare și că lumânarea speranței tale încă nu s-a stins. Nu am nevoie să vii de miliarde de ori la concertele mele, știindu-te în siguranță și bine, înseamnă totul pentru mine.
Ai încredere în tine, te implor.
Ești perfectă pentru mine.
Nu te mai răni singură.
Încearcă să te iubești, chiar dacă e greu. Dar hei! Eu o fac, așa că și tu o poți face.
Și nu uita: mereu vei fi prințesa mea chiar dacă drumurile noastre poate nu se vor intersecta niciodată.
------------------
Ahm bună.
Da, m-am apucat de altă poveste...mai specială.
Și păi...sper să vă placă! c:
CITEȘTI
Messages
Short Story“I dedicate this song to you, The one who never sees the truth, That I can take away your hurt, heartbreak girl. Hold you tight straight through the day light, I'm right here. When you gonna realise That I'm your cure, heartbreak girl?” dedicată tut...