Ahogy lábaim álltam, úgy szédültem meg. Hiszen ideje bárba ültem, ahogy minden este szoktam, csinosabb, feltűnő ruhàba, hátha akad néhàny fiú, làny, aki szívesen elkényesztetne engem. Akàr helyben, igen szégyenlős alkat sem vagyok, voltam már több együtlétben is, ahol én voltam aki volt mindenkivel, mivel velem senki se lehet soha. Ez az első szabályom, nem engedem,hogy alul legyek, ezen kívül igen sok van, szeretem ha én irányítok. Ha más osztja lapokat, esetleg próbálkozik, ott keményen elbànok vele, utána màr hallgat rám, mint aki a szolgàm lenne. Ezt is élvezem, mikor középontba lehetek, most sem tétlenkedtem, táncolni kezdtem emberek között. Éreztem ahogy tekintetek rám szegődnek, megnyalják ajkaikat, szinte vágyaikat tudtam, pedig csukva voltak szemeim....percek múlva egy kéz ért derekamhoz, majd lejebb vándoroltak.
-Ne segítsek szépfiú?-súgta egy lágy hang.
Kinyitva szemeim pillantottam meg egy lányt, alacsonyabb, de nagy mellei voltak, ezen kívül kerek feneke amibe bele is markoltam egyből. Szájàn apró, de halk nyögés jött ki, ő pedig egyből húzni kezdett, kezem fogva nyitott be üres szobába, hol màr nadrágom vette le. Utána időt sem hagyva vette szájába farkam, innentől vissza sem fogtam magam.Végén már kifàrdva dőltem mellé, még ő hatàsa alatt volt. Jól meg dolgoztattam, elég keményen is. Viszont mikor azt kérdezte,hogy lesz-e máskor, esetleg randi, úgy ott hagytam,mintha ott sem jártam volna. Nem akarok komoly kapcsolatot, vagyis ezt gondoltam, még megpillantottam két igen cuki fiút, kik pultnál ültek, pár székkel egymàstól, valószínűleg nem haverok...mivel mindketten két baràtjukal beszéltek. De gondolatra kemény lettem lent ,ahogy velük vagyok....
Ez lenne az első rész, remélem tetszik😅
Ha igen kérlek jelezétek.Sziasztok👋
YOU ARE READING
Vminkook~My baby boy's
FanfictionTae egy rendkívüli nagy önbizalommal rendelkezik, tudja,hogy helyes, szexi, egyben vonzódnak hozzá fiúk, lányok egyaránt. Amit szívesen fordít maga kedvére, kiélvezi ezeket a pillanatokat, amíg meg nem pillantja Jimint és Jungkookot, abban a pillana...