Tae:
Mikor este felé hazamentek, igen követtem őket. Főleg a kisebbet, mivel ő érdekelt engem először. Könnyebbnek látszik, mint a fekete hajú nyuszi. Igen nyuszinak kezdtem hívni, hasonlít rà, plusz édes, egyben helyes, szexi srác. Viszont rózsaszín hajú, teljesen másnak tűnt, ahogy figyeltem őket,vadabb, feltűnőbb, főleg amikor táncolt. Ringatta csípőjét, zene ritmusára, kerek feneke pedig mindenki tekintét vonza. Még hetero fiúk, lányok egyaránt bámulták őt, és akkor féltékeny lettem màr. Ellensége másért tetszett meg nekem, izmos combja, karja, hasizma lehet, ezek mellett biztos félénkebb fajta. Remélem a megérzéseim jók....
-Ki követ Jimin? Ideje erre felé tart, esetleg ismered?- fordult felém rózsaszín hajú haverja, aki ezek szerint Jimin.
Felém fordult ő is, gyönyörű szemeivel bámult egyémbe, éreztem ahogy lelkembe olvas szinte. Nehezen de elnéztem, viszont meglepetésemre felém sétàlt.
-Szia ismeretlen. Tudok segíteni valamiben?-kérdezte pimasz mosolyal arcán, seggét direkt felém fordítva.
Szóval ilyen lehet, pimasz, aki imád másokat szivatni, remélem úgy is ahogy gondolom.
-Ebben az esetben igen, ideje néztelek a bàrba...nem tűnsz félénknek, sőt igazán izgató vagy...-súgtam fülébe.
Közben kezeimel fenekébe markoltam,erre halkan felsóhajtot eltolva kezem onnan.
-Ne olyan gyorsan, azt hiszed oda adom magam elsőre?-kuncogot.
De egyet merevedésemhez ért, kicsit ott mozgatva kezét, erre próbáltam nem letàmadni, ellenben rosszabb lett lent, mikor vigyorgva sétàlt el. Utoljára pedig intett egyet nekem,morogva kezdtem takarni. Sosem viselkedtek így velem, bosszantot, ekkor vettem észre,hogy nyuszim mögöttem állt. Fejét rázta, közelebb lépet, de semmit sem tett, majd megszólalt.
-Ne merj engem követni szépfiú, lehet végén te jársz rosszul, vagy alul.-kuncogot ott hagyva engem.
STAI LEGGENDO
Vminkook~My baby boy's
FanfictionTae egy rendkívüli nagy önbizalommal rendelkezik, tudja,hogy helyes, szexi, egyben vonzódnak hozzá fiúk, lányok egyaránt. Amit szívesen fordít maga kedvére, kiélvezi ezeket a pillanatokat, amíg meg nem pillantja Jimint és Jungkookot, abban a pillana...