Jungkook

1.2K 63 4
                                    


Jungkook:

Szokásosan indult napom,kedvem sem volt semmihez,hiszen kinek van kedve suliba menni? Persze,hogy senkinek, max strébereknek, aki nem én vagyok. Én egy cuki arcú fiúnak nézek ki, de belül igazi ördög vagyok.
-Jungkook! Ideje végre felkelni, mert elkésel!-kiabált anyum.
Szemet forgatva keltem fel, nagy nehezen, de elkészültem, újra tökéletes voltam, szinte lányok,fiúk àlma. Igen, ezek onnan tudom,hogy hátam mögött mondjàk ezt.
-Haver, te aztàn lazán veszed a tanàrt. Újabb késés, plusz tanár leszid majd, aztàn igazgatói mert utàl.-fogadott Yoongi mosolyogva,màr suliba.
Erre csak kuncogva ültem le,egy ölelés utàn, ez utàn kedves tanárunk érkezett be. Ki màr kinézve engem kezdte írni naplóba késésem.
-Jeon Jungkook, szeretném ha igazgatóiba menne!-csapta be tanár.
Felkelve vettem hàtamra tàskàmat, bemutatva egyet neki, Yoonginak pedig üzentem,hogy délutàn találkozunk. Kb ennyire érdekelt az egész, simán lóghatunk, kinek tűnne fel?

Délután màr készen àltam, péntek esti bulira, ami sosem maradhat ki nekünk. Remélem làttom újra a fiút, kivel előző este találkoztam,igen érdekelni kezdett, mindehogy....

Tae:

Egész nap Jimint kerestem, meg akartam kapni, ha nem adja magát könnyen. Szószerint pincsi kutyának éreztem magam, amiért utána futok, még màsik fiú simán meg lehet, vagy talán nem...
-Engem vártál szépfiú?-kuncogot mellőlem egy hang- Szóval mindenképpen engem szeretnél? Ez édes...-vette el virágot Jimin- Lassan màr randira vihetsz, ha így haladunk...-simít le másik taehoz, ki már éledezet.
Már a hangja, ahogy beszél, tettei képesek erre...
-Khm Jimin, randit felejtsd el...nekem csak arra kellesz.-mondtam neki szándékom.
Mosolyogva ràzta fejét, közben apró kacsintott.
-Soha sem tudhatod biztosan, de kérd szépen, hátha sikerül.-hagyott itt engem ismét.

Morogva sétáltam bàrhoz, reménykedve másikkal simán megy majd helyzet. Újra pultnál ült, fogva poharat, menta hajú haverja társaságában.
-Sziasztok fiúk, meghívhatlak titeket italra?-karoltam nyuszim felé.
Menta hajú aprót bólintott.
-Először áruld el a neved?-szólalt meg először egyik kiszemeltem.
Mosolyogva ültem le, erre társa felkelt, oda sétálva másik fiúhoz beszélgetni.
-Tae a nevem, tiéd nyuszim?-becéztem egyből.
Arcára meglepődés látszott, végül vigyorogva válaszolt.
-Jungkook...-adott rövid választ nekem,közben közelebb helyezkedet felém, arcomhoz hajolva...

Vminkook~My baby boy'sWhere stories live. Discover now