Tae:
Nyertem, mindig nyerek, sosincs,hogy nem. Jungkook megvolt, ahogy Jimin is, egy éjszaka, részegen, a két kis babám, a legédesebbek a világon. Viszont így dolgom nincs velük, végre teljesítettem amit akartam, max egy-egy éjszakára hívom őket vissza magamhoz, mert kurva jó velük.
-Tae szia...-ölelt meg Jackson.
Ő az egyik régi haverom, kivel együtt rosszalkodtunk, balhéztunk, szinte testvérek módjára suliba. Most is megtartutuk ezt a kapcsolatot, sokszor beszélgetünk, titkok nélkül. Imádja ha esti kalandjaimról mesélek, ő még teljesen szűz, sosem volt szerelmes, így mindig érdeklődve figyeli minden egyes szavam.
-Na figyelj, Jungkook nehezebb eset volt, de végül is, sikerült....részegen beadja a derekát. Jimin pedig egy kurva volt, egyszerű, könnyű préda számomra, kis pia, aztàn nyög,mint az angyal.-kuncogtam végén.
Majd üres italos üveget asztalra tettem, Jackson szintén le tette,intve egyet pincérnek. Kért újabb kört, eltelt így pàr óra, sokat beszélgetünk.Este felé mehetem haza, mikor észre vettem a nyuszim, most is szexi ruhába állt a sarkon, telefonját nézve. Kiderült Jimint várta, ki mosolyogva csókolt szàjàra, másik jobban elmélyítva azt. Kisebb csók csatàra felizgultam, a két babám járnak, vagyis kavarnak, talán ha...bejàtszok egy hàrmast...próbáljuk meg.
-Sziasztok, làttom jóba lettetek.-sétáltam oda mosolyogva.
Elváltak, fél percig figyelték egymást,mint akik fejbe beszélnek. Végül Jungkook tette meg lépést, falnak tolt, majd csókot adott ajkaimra, durván, vàgyakozva rám,hogy megkapja. Közben Jimin nadràgomnàl kutatott, de elhúztam kezét, meglepődött, erre kezükre fogva húztam őket lakásom felé.Sosem tagadtam,hogy gazdag vagyok, de imádok evvel dicsekedni. Van egy gyönyörű hàzam, pénzem, cégem, mindenem. És már két fiú, akikkel kavarhatok bármikor, maga az álom.
-Na apuci....-ült ölembe Kook és kezd rajtam mozogni.
Halkan sóhajtottam, szorított egyre jobban, nadràgomon fehér nedv is megjelent. Vigyorogva vette le, Jimin pedig be adott valamit, onnantól semmire se emlékszem...Reggel fejfájásra keltem, szédültem, le estem àgyamról is, ruhába voltam. Vagyis nem történt semmi, de egy dolog igen, kiraboltak engem, mindent megnéztek, nyitva hagyva ajtókat, szekrényeket...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vminkook~My baby boy's
ФанфикTae egy rendkívüli nagy önbizalommal rendelkezik, tudja,hogy helyes, szexi, egyben vonzódnak hozzá fiúk, lányok egyaránt. Amit szívesen fordít maga kedvére, kiélvezi ezeket a pillanatokat, amíg meg nem pillantja Jimint és Jungkookot, abban a pillana...