Tae

1.1K 62 0
                                    

Tae:

Szívem hevesen vert, megijedtem érzésre, szinte alul éreztem magam, ami egyáltalán nem lesz jó. De szerencsére valaki elhúzta, az viszont már Jimin volt, ki igen ideges lett erre rá.
-Szia baba, olyan jó látni cuki arcod.-kuncogot fel Jungkook édesen, de egyben idegelve őt.
-Fogd be!-vágta pofon erre kisebb- Rohadt szemét vagy Jungkook! Van képed mással is ezt tenni, ha lehetne?! Bàr ahogy làttom, ő sem különbözik, igazi páros!-mondta rózsaszín hajú.
Ez kicsit szíven ütött, bàr igaz volt, többre sem kellenek nekem, csak szeretem a nehéz prédàkat.
-Mondod te Jimin,aki mindenkinek oda adja magát, tested mutatod, másokkal kackérkodik. Ahogy velem is tetted, aznap este, mikor a szádba veszed, csak úgy...-mesélte nyuszim kuncogva és ivott italba.
Ezt éleveztem hallgatni, ahogy egymàsssal veszekedtek, bàr elképzeltem, Jimin kényeszteti, még ő férfias morgàsokat adna ki, én pedig lennék aki megkapja őket, bennük lenne, milyen szép álom még...
-Màr bocsi fiúk, ha meg zavarok bármit is. De ti ketten mintha házas pàr lennétek, a barna hajú pedig egy harmadik szerető.-szólt ide egy fiú.
Idegesen kelt fel Jungkook, kifelé indulva, Jimin pedig egyenesen követe, még én őket. Itt egy esély, láttam nyuszimon, nem eset neki valami jól az egész, ideje,hogy megkapjam...

Jimin:

Ideges voltam, nagyon is, vagy talán féltékeny? Magas sem tudom, de elég szíven ütöttük egymàst Kookal, pedig annyira megcsókoltam volna, annyira,mint Taet. Bàr féltékeny voltam arra amikor vele flörtölt...

Vminkook~My baby boy'sTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon