Jimin

1K 55 0
                                    

Jimin:

Nem gondolkoztam, betörtem a hàzàba, ideges voltam, egyben féltékeny. Hogy volt képes vele lefeküdni? Mit képzelt Jungkook mikor megtette vele?
-Kook, végre! Hogy merészelted?! Komolyan vele kellett?! Aki kihasznált részegen?! Ez szereted, mikor keményen megbasznak?!-kiabáltam neki dühösen.
Meglepetésemre teljesen nyugodtan fordult felém, másnaposan nézett ki. De még mindig ki baszott helyes, így is, szemeim képtelen vagyon le venni róla. Hatalmas mérete màr most látszott melegítő nadràgba.
-Te is egy ribanc vagy Jimin, akinek nagyon jó segge van, kiváló teste, tökéletes arca...és sorolhatnàm még sokáig, ami benned gyönyörű. Mond csak, mi lenne ha itt helyben keményen megbasznàlak?-tolt pultnak széléhez hirtelen.
Teljesen meglepődtem, a szavak alig jöttek ki számon, annyira sokkolt hirtelen amit mondot. Szeret engem, kivàn, akarja érintéseim, ennél boldogabb se lehetnék. Így mosolyogva toltam el picit, majd ereszkedtem le, térdelve húztam nadrágot lejebb, utána alsónadràgot is. Apró kezeim hatalmas méretére tettem, lassan mozgatva egyenlőre, közben figyeltem, ahogy szemét behunyva dőlt pultnak. Száját pedig apró nyögés hagyta el egyenlőre, ez ellen tenni kell, tőlem kell nyögnie, nem Taetől.

Számba vettem, fejem folyton mozgot.   Soha sem álltam meg, még ő hajam markolta, húzta közelebb farkàhoz. Megérezve elő vàladékàt akartam elhúzni fejem, bennem élvezem nagyot, ne a számba.
-Forduljh cicah...-lihegte Kook.
Vigyorogva vettem le lassan ruhám, seggem ràzva dobtam félre alsónadràgom,pólóm és többit. De kanapé felé sétáltam, mire követni kezd arra. Kanapéra ülve pucsítok be neki, hátra fordulva persze. Elégedett morgàst hallottam, vagyis tetszik neki látvány, ejtett kisebb vigyort, jobban oda tolva fenekem.
-Mindig imàdom a kerek segged...-morogta fülembe.
Hosszú ujjait hamar lyukamba dugta, tágítani kezdett, de most gyorsan. A számból kisebb,hangosabb nyögések jöttek, sikítàsal együtt. Annyira szerem mikor vad, akkor a legszexibb a világon, az én vilàgomba....
-Mondjad ki ribanc! Mit szeretnél,mit tegyek én veled?-szívta nyakam erősen.
Ujjai pedig mindig bennem voltak, nem állt meg, dupla élveztet adva evvel. Próbáltam értelmes kinyögni,hogy őt, amennyire sikerült nyögések közepete. Kuncogàs jelezte, megértette, így kihúzta ujjait, hogy hamar hatalmas tagjàt kapjam meg.

Ezt érezve nyüszítettem màr, mint valami rossz ribanc. De hiszen az is vagyok, soha sem tagadtam ezt a tényt, imádom mikor keményen bànnak velem. Főleg ha Kook, hiába tagadom, belé szeretem, féltékeny voltam Taera, mindenki màsra ki megkapta még, ő csak az enyém...
-Baby boy, ide figyelj. Ne gondolataidra, azt későbbre kell hagyni...-kuncogot egyet édesen.

Vminkook~My baby boy'sWhere stories live. Discover now