EGY ANNOUNCEMENT!!!

71 0 0
                                    

Heyyo!

Az van, hogy ez most nem egy rész (szerintem rájöttetek lmao😂😂), hanem egy bejelentés. Pontosabban több dolgot is szeretnék mondani. De kezdjük az elején.

Nem tudom, hogy ki ismeri a "You Are My Only Escape" című műalkotásomat. Egy FNAF-os történet, amiben Amy Wilson a főszereplő. Mindegy, a lényeg, hogy sajnos meguntam azt a könyvet, ezért nem valószínű, hogy lesz hozzá új rész. De ha nem lesz hozzá új rész, akkor minek legyen publikálva? Ezzel azt akarom jelezni, hogy leszedem azt a sztorit. Nem lesz elérhető többé. Igazából nincs kedvem már azt írni, ezért döntöttem így. Viszont ha valaki szeretné az eddigi részeket megtekinteni később is (nem hiszem, hogy van ilyen😂😂), az írjon nekem ide kommentbe, vagy privátban, és elküldöm neki (jegyzetekben megvannak a fejezetek).

A második dolog, amit szeretettem volna veletek tudatni, az az, hogy szeretnék egy Jungkook Fanfiction-t írni (teljességgel nem emlékszem, hogy ezt mondtam-e már, ha igen, akkor no problem). Már elkezdtem munkálkodni rajta, de még nem áll készen a publikálásra. Szóval ha az valakit érdekel, akkor arra még (szerintem sokat) kell várnia. De valamikor elhozom a részeket és akkor mindenki elolvashatja😁

A harmadik dolog: Egy hatalmas hülyeség jutott az eszembe (most, amikor ezt írom). Mivel imádom a Cravity-t (Kpop banda), ezért úgy döntöttem, hogy egy Cravity-s idiótaságokkal teli könyvet szeretnék kicsapni nektek. Random rövid sztorik lennének ezek, és a részek nem függenének össze (csak ha direkt így akarom). Vicces szituációk, poénok, stb. Akár még a kedvenc oldalam, az Anotalk is belekerülhet (szerintem egyszer biztosan benne lesz).

Ha valakit annyira érdekel, akkor azért ide írom az ilyen bejelentéseimet, mert ezt a sztorit olvassák a legtöbben, és ha ide leírom ezeket, akkor többen látják, mintha máshova írom. Szóval mostantól, ha lesz valami fejlemény, vagy fontosabb esemény, akkor azt ide fogom beírni, mert megtehetem.

Most megyek, és elkészítem azt a gyönyörű alkotást, és szerintem már most írok is egy részt. Végül is az ötletek megvannak hozzá. Ha unatkozom, vagy van egy kis szabadidőm, akkor fogok oda írni. Ne számítsatok hatalmas könyvre, ez csak szórakozásból készül.

A másik sztorit pedig még egy pár napig fent hagyom, cuz why not. Majd ha olyan kedvem lesz, akkor leszedem. Határozott ember vagyok, ez egy teljesen igaz állítás. De figyelj. Vannak céljaim az életben, szóval mondhatjuk, hogy határozott vagyok. Csak nem minden szituációban.

De eleget beszéltem, úgyis biztos egy új részt vártatok tőlem. Sajnálattal közlöm, hogy egy ideig valószínűleg nem lesz új rész, mert olyan lusta vagyok, mint állat, szóval majd ha olyan kedvemben támadok lenni, akkor majd kaptok egy folytatást. Addig is legyen szép napotok! Baii!!

Árnyvadászok közöttWhere stories live. Discover now