Wstęp

18 2 0
                                    

Rozalie ma 16 lat i żyje w Królestwie Żelaznych Gór (Królestwo nazywa się tak, ponieważ umieszczone jest wśród gór o dużych zasobach rud żelaza).

Rozalie ma kasztanowe, średniej długości włosy. Posiada szare, piękne oczy.  Czasem jest arogancka i dominująca. Jest uparta i pewna swoich decyzji. Dziewczyna jest średniego wzrostu. Ma bladą skórę. Umie jeździć konno. Thomas szkolił ją na zabójczynię i Rozalie wypełnia jego rozkazy.

 Dziewczyna ma trzech braci. Najmłodszy z nich to George ma 3 lata, Noah ma 21 lat i rządzi królestwem po śmierci ich ojca króla Oscara i ich matki królowej Elizabeth, najstarszy z braci nazywa się Thomas i ma 25 lat.

Thomas i Rozalie zostali adoptowani przez króla i królową po wojnie gdzie ich rodzice zmarli.  Thomas nie mógł zostać królem, ponieważ nie był prawowitym dziedzicem tronu. 

Para królewska zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach, mówi się że zostali zabici ale nikt nie może tego udowodnić. Gdy król Oscar i królowa Elizabeth zginęli George miał kilka miesięcy, Rozalie miała około 13 lat, Noah 18, a Thomas 22. 

Z Królestwem Żelaznych Gór graniczą dwa inne : Królestwo Drzew Iglastych i Królestwo Turkusowego Morza. Do Królestwa Żelaznych Gór należy około 8 wiosek, do Królestwa Drzew Iglastych 13 wiosek, do Królestwa Turkusowego Morza 27 wiosek.

Oprócz tych trzech królestw są jeszcze dwa położone o tydzień drogi pieszo na północny-wschód. 

Jest jeszcze kilka plemion : Wiatru, Krwi, Księżyca, Światła i plemię które wymiera nazywają je plemieniem Czerwonego Słońca.

Historia RozalieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz