Pov LUNASedar tak sedar sudah nak dekat sebulan Putra tinggal disini bersamaku dengan tok. Putra telah mengajar ku erti cinta. Ya memang aku sudah jatuh cinta pada lelaki itu. Jujur aku cakap rupa parasnya sangat tampan. Dengan kulit warnanya cerah mukanya memang handsome berjambang tidak serabut kerana selalu dikemaskan olehnya. Kena dengan gayanya. Memiliki badan yang saya berotot. Bau badanya juga dapat mengairah dan menaikkan nafsu wanitaku. Kadang saja ku duduk dekat dengan Putra supaya dapan hidu bau badannya.
Itu yang nampak luaran. Tapi didalam seluarnya. Auchhh lagi padu. Jujur aku tidak pernah lagi melihat batang lelaki. Tetapi apa yang ku lihat batang Putra pasti tidak dimiliku oleh mana2 jejaka manusia mahupun hidupan lain yang ada di Kayangan Putra ni. Bagiku batangnya sangat tegap, panjang dan besar. Sangat luar biasa. Apa rasanya kalau batang Putra masuk kedalam aku punya ya. Muat ke. Sakit ke tak nanti. Aku teringin nak rasa.
Luna sedang berkhayal akan Putra berasmara dengannya. Sambil itu jarinya juga turun memgentel biji mutiaranya di cipapnya. Sedang dia tengah asyik berkhayal baru dia teringat akan sesuatu.
" Ya lah. Tok tak ada hari ni. Tok sudah keluar bersama Tok Rila. Tok cakap mungkin ambil masa 2-3 hari lagi baru pulang kerumah. Mungkin ini masanya untuk aku goda Putra.. Hehehe apakata aku pakai seksi dalam rumah ni.."
Luna telah memegang baju dia yang agak seksi. Baju ni jarang sudah dia pakai. Baju ini hanya paras dadanya. Namun sekarang bila dia pakai akan terserlah dadanya sedikit dibelah bawah. Kainnya juga dia pilih yang betul paras atas peha. Jika dia menonggeng pasti akan terus nampak cipapnya.
Dia sudah lama teringin nak bersama lagi dengan Putra. Selepas kejadian yang lepas dia langsung tak berpeluang untuk dekati Putra kerana Tok Adi ada sahaja dengan si Putra. Tok Adi juga selalu mengajak Putra keluar menolong orang kampung disitu.
Ada juga satu hari kami keluar berdua. Semasa dalam perjalanan banyak mata gadis-gadis di kampung ini melihat Putra. Mungkin terpegun akan kekacakkan muka Putra dan badannya yang berketul itu. Jadi aku tak senang dibuatnya. Terus aku bawa Putra pulang takut nanti ada gadis lain culik Putra kita sorang je tau.. Hehehehe..
" Nak tak nak aku nak dapatkan Putra jugak hari ni. " tekad Luna.
Pov PUTRA
"Mana pulak semua ni. " soal hati aku.
Dari tadi aku tak nampak Tok Adi dengan Luna.Aku cari di ruang tamu takada. Di dapur tak ada kelibat mereka berdua ni. Lalu aku mencuba nasib mengetuk pintu bilik Luna. Mana tahu dia ada didalam.
" Lunaa..ooo luna.. Luna ada kat dalam ke.. " panggilku dari depan pintu bilik Luna.
" Yaa.. Masuk lah Putra.. Luna ada kat dalam ni.. " sahut Luna dari dalam bilik.
Aku pun membuka pintu dan aku dapati Luna sedang duduk bersimpuh melipat baju miliknya. Yang tak boleh nak dikatakan sekarang, boleh pulak si Luna ni pakai baju seksi macam ni. Saja nak goda aku ke apa si Luna ni.
YOU ARE READING
Kembara Putra Iskandar [ONGoing]
FantasíaKhas untuk pembaca umur 🔞 keatas sahaja. Kisah seorang jejaka bernama Putra Iskandar yang telah ditinggalkan oleh isterinya kerana dia lemah dari segi batin. Terlalu awal tewas dan asetnya juga terlalu kecil tidak dapat memuaskan si isteri. Satu pe...