Hepiniz hoşgeldiniz;)
12 bin🥺😭 Arkdslr 100 oy olmuş ama...
Yorum yapmazsanız bölüm gelmez, haliyle.
Sınır: 80 oy 300 yorum
_________________________________________
Jeongguk
Taehyung, arabasıyla çaprazda sesli bir şekilde durdu ve kornoya bastı. Gözlerim sesle büyürken hızlıca karşıya geçip arabaya doğru ilerledim. Hava gerçekten çok soğuktu ve ben yarım akıllı olduğumu gene belli ederek ince uzun kollu bir tişört ve yırtık pantolonla dışarıya çıkmıştım. Arabaya koşar adımlarla ilerleyip arabanının kapısını açtım ve direk binip kapıyı kapattım. Kapıyı kapattığım gibi kafamı Taehyung'a çevirdim ve bana doğru eğilen Taehyung ile burun buruna geldim.
"Taehyung, ne yapıyorsun?" diye mırıldandım yutkunarak. Elleri anında kollarımı buldu ve ovmaya başladı. "Seni ısıtıyorum, hasta olacaksın aptal." dedi benim gibi sessiz bir şekilde. Hâlâ burun burunaydık ve gözlerimiz sanki bakışma savaşı yaşıyormuş gibi asla birbirlerinden ayrılmıyordu. Yutkunup kendimi geriye çektim, bunu yapması inanılmaz zordu. Bu yüzden eve gidince kendimle gurur duymayı aklımın bir köşesine not ettim. Taehyung ile ayrılmış olsak dahi aramızda fazlaca çekim vardı. Bunun aksini kimse iddia edemezdi zaten.
Taehyung, ben geri çekilince kollarımdaki ellerini ellerime indirdi ve hafifçe okşamaya başladı. İnce uzun parmakları, benim parmaklarımın üstünde uzun zaman sonra gezerken kalbim son hızla atmaya başladı. Göz kapaklarım, heyecanla açılıp kapanırken ne yapacağımı sanki altı yıl önceki acemi halimdeymiş gibi bilemedim. Sadece gene ellerimi çektim ve önüme döndüm. Taehyung'un elleri kendi ellerimi çekmemle havada kaldı.
Taehyung, hayal kırıklığı ile bakışlarını bana doğru doğrulttu ve derin bir nefes aldı. "Sana yaklaşmaya çalışıyorum, neden benden uzaklaşıyorsun?" dedi kısık ve hayal kırıklığı ile dolu olan sesiyle. İç çekip etrafıma bakmaya başladım. Gözüme takılan sigarayla konuştum. "Sigara mı içmeye başladın? Hani zararlıydı?" dedim ve sigara paketini elime alıp bir dal çıkardım.
"Bazı acıları geçirmek için birebir ilaç aramaya başlıyor insan, benim de ilacım sigara işte." diye mırıldandı önüne dönüp. "Çakmağın var mı?" dedim ve gene ona döndüm.
"Ne oldu? İçecek misin?" diye şaşkınlıkla baktı bana. Kaşlarımı kaldırıp dudaklarımı büzdüm. "İçemez miyim? Sen demedin mi, bazı acılarım geçirebilir diye? Eğer seninkini geçirdiyse benimkini de geçirir. Ver de içeyim." dedim ve ona bakmaya devam ettim. Onun gözü ben de değil dudaklarımdaydı, bunu fark etmek için geç kalmıştım çünkü bana çoktan yaklaşmıştı bile.
Gene aynı şekilde burun buruna kaldığımızda yutkundum ama geri çekilemedim. Çünkü özlemiştim, bu fırsatı bir daha bulamazdım ki ben! Gözlerim kırmızı, benimkinden kalın dudaklarına kayarken sesli yutkunuşunu duydum. Bu benim tebessüm etmeme sebep olurken Taehyung bir anda dudaklarıma yapıştı. Üç yıl sonra ilk defa gülüşümden öpmüştü beni.
Dudaklarımın üstündeki yumuşak et parçasını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. O da alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. İnce ve zarif elleri belimi bulurken ellerim sanki yerini biliyormuşçasına ensesine gitti.
Şehvet dolu bir öpüşme değildi, yaşadığımız öpüşme. Duygularımızı sanki böyle anlatmaya çalışıyorduk. Gariptik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex-husband| taekook
Fanfic"Jeon Jeongguk, gittiği seminerde eski eşi Kim Taehyung'u tekrar görür." •mpreg! •texting+arada düz yazı! #1 taekook #1 yoonmin #1 suji #1 bts #1 kim taehyung #1 tae #1 jungkook