sjsjsjjs 31🤣🤣
Bu şakayı yapmazsam olmazdı KWDPEKXPEOD ayrıca yeni fic yayınladım, ship veya b×g fici değil.
Umarım, okuyup beğenirsiniz🥺
Sınır: 240 oy 250 yorum
_________________________________________
Jeongguk
"Namjoon, şu gerizekalılar-ah neden benim-ah çocuğumun doğumuna geliyor? Ah-benim çocuğum ilk doğduğunda bu-ah iki malla mı görüşsün?" diye neredeyse bağırdı Seokjin hyung. Arabada ortamıza yerleşmişti. Bir eli benim elimi sıkıca tutmuştu, diğer eli ise Taehyung'un elini. İkidebir sıkıp sıkıp duruyordu ve derin derin nefesler almaya çalışıyordu. Önde ise arabayı süren Jimin hyung, yanında ise endişeleyle bakan Namjoon hyung vardı. Nasıl olmuştu da arabaya kapıyı açmadan binmeye çalışan Jimin hyung, arabayı şimdi sürüyordu?
Seokjin hyung da bebeğiyle konuşmaya çalışıyordu. "Doğmayacaksın diyorum-ah! Neden, beni dinle-ah dinlemiyorsun çocuk!?" diye bağırdı tekrar. Seokjin hyung acıdan tırnaklarını Taehyung'un ve benim elime batırıyordu. Namjoon hyung, ikidebir arkasını dönüp Seokjin hyunga bakıp duruyordu.
"Seokjin, biraz daha dayan hayatım. İki dakika sonra hastanedeyiz, tamam mı? Ayrıca çocuğu vazgeçirmeye çalışma! Girmiş bir yola, nasıl bir daha içeriye girsin Tanrı'm?!" diye o da bağırdı Seokjin hyunga karşı, Namjoon hyung. Jimin hyung, arabayı ani bir frenle durdurup arabadan indi. Taehyung ve ben, Jimin hyung ne yapıyor diye izlemeye başladık. Resmen, hastaneye gelmeden arabayı durdurup arabadan inmişti. Taehyung, kafasını iki yana sallayarak camını açtı tek elle ve bağırarak Jimin hyunga seslendi.
"Jimin! Gelsene şuraya, bir dakika kalmış hastaneye arabayı durduruyorsun! Manyak mısın sen!? Hadi çabuk gel! Adam, arabada mı doğursun!?" dedi ve Jimin hyungun tekrar arabaya binmesini sağladı. Jimin hyung, emniyet kemerini tekrar takıp arabayı çalıştırdı ve hastaneye sürmeye başladı. Bizim çalıştığımız hastaneye gittiğimiz için önceden de bir doğum uzmanına haber verip doğumhaneyi hazırlatmıştık.
Jimin hyung, bu sefer doğru yerde durdurdu arabayı. Hepimiz indik ama Seokjin hyung, oturmaya devam etti. Arada nefeslenip acıdan dolayı sesler çıkarıyordu. Elleri karnında birleşmişti. Ben kafamı eğip Seokjin hyungla konuşmaya başladım. "Seokjin hyung, neden kalkmıyorsun Tanrı aşkına? Çocuğu arabada mı doğuracaksın?" dedim hayretle. Seokjin hyung ise belinin arkasındaki yastığı alıp yüzüme fırlattı ve konuşmaya başladı.
"Gel, sen çek şu çocuğun acısını-ah! Ayağıya kalkamıyorum-ah!" diye neredeyse bağırıp hastanenin girişini ayağıya kaldırdı. Namjoon hyung, bir tekerlekli sandalye ile geldi yanımıza. Seokjin hyung, poposunu sürte sürte arada da bana vura vura sandalyeye yerleşti ve bu sefer de Namjoon hyungun eline yapıştı. O kadar sıkıyordu ki elini, Namjoon hyung, elinin acısından yüzünü buruşturmuştu. Jimin hyung, tekerlikli sandalyeyi hastanenin girişinine doğru sürdü ve o sırada kapıda bekleyen haber verdiğimiz doktor Jimin hyungun elinden aldı tekerlekli sandalyenin kontrolünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex-husband| taekook
Fanfic"Jeon Jeongguk, gittiği seminerde eski eşi Kim Taehyung'u tekrar görür." •mpreg! •texting+arada düz yazı! #1 taekook #1 yoonmin #1 suji #1 bts #1 kim taehyung #1 tae #1 jungkook