Işık olan mum yakabilir de...

31 7 9
                                    

Bazen kalbiniz kırılır ve bir köşeye çekilirsiniz...O kadar kırgın ve karamsarsınızdır ki, yaşadığınız tüm kötü şeyleri düşünüp içli içli ağlarsınız. Ağlayamasanız bile eminim ki içinizde birikiyor o gözyaşları.

Tüm gün orada kalabilirsiniz ya da tüm hafta. Kim bilir belki bir ay. Bu derdinizin büyüklüğüne göre değişir. Herkesin derdi kendine göre büyüktür. Bazen onu anlatmak istersiniz. Anlatamazsınız belki. Cesaretiniz yoktur...

Bazen ise anlatmaya  başlarsınız. Ama sonra yarıda kesip,bu kadar diyip iyi yana bağlarsınız. Fakat bu yalandır. Sizin o iyi sonla biten hikaye tamamen sizin uydurmanızdır. Aslında o hikaye hiçbir zaman iyi sonla bitmememiş olurdu veya hiçbir zaman bu kadar az olay yaşanmış olmazdı. Aksine hikaye kötü sonla bitiyor olup, yarım yamalak anlatılmıştır küçük dertler.

Bir mum tüm odayı aydınlatamaz tek başına. Sadece ona yakın olan eşyaları, yeri aydınlatır. Uzak olan hiçbir şeyi göremez. Çok yakınlaştırınca da yanar o ışık olan mum ile. İşte anlattıklarınız böyledir. Sadece yanında olan dertleri gösterir. Yakınlaştırdıkça, anlattkça dertler mum ile yanar alev alır ve büyür. Diğer büyük ve uzakta olan dertler ise o küçük cılız mum ışığı ile aydınlanmaz.

__

Düşünceleriniz varsa yorum yapabilirsiniz😃 eğer yazmak istediğiniz sözler varsa paylaşabilirim ⭐️dokunmayı unutmayın diğer bölümlerde görüşürüz😚✋

Sözler bana aittir. İzinsiz (ç)almayın.

*Sözler Yazarın Kırık Kalbinde Saklıdır.*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Hayat İçerikli Sözler~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin