1.Bölüm

228 2 0
                                    

Bu gün bir şey daha anladım.Herkese fazla güvenmeyeceksin.Bunu söylememin nedeni çok can yakan insan var.Dolayısıyla benim canımı çok yaktılar.Dikkatli olun ve etrafınızdaki insanlara bir bakın.Siz canınızın yanmasına izin bile vermeyin.Çünkü bir kez bile canınızın yanmasına izin vermeyin;eğer izin verirseni bir daha ki sefere hiç kapanmayacak kadar derin yaralar açabilirler.Siz siz olun kardeşiniz bile olsa canınızı yakmasına izin vermeyin.Böyle canınızın yanmasına izin vermeyin diorum ama sizde SAKIN CAN YAKMAYIN..

~~KARAKTERLER~~
YAREN:Ben oluyorum nasıl biri olduğumu okudukça anlayabilirsiniz.
İPEK:Benim en iyi arkadaşım kardeşim gibidir biraz atarlı ama o da işte nazar boncuğu..
MERT:İpeğin "ESKİ" sevgilisi okuyunca tanırsınız tam bir can yakan yürüyen pislik..
BERKE:Bu salak çocukta benim "ESKİ " sevgilimdi tam bir saf ayrıca özürlü olduğundan şüpelerim var..
ZEYNEP:Birinci sınıftan beri tanıyorum bu kızı tam bir best..
DENİZ:Bu kız iyiydi ama birden tam bi pislik oldu neden hiç bilmiom bir seneden fazla oldu tanışalı "bizim mekan da" tanışmıştık.-bizm mekan dediğimde gizli bi yer herkes bilmez-
NAZ:Bu kızda bi acayip onunla da "bizim mekanda"tanıştık.
İREM:Bu kız çok düzenbaz her b*ku yapıp hiç bişey yapmamış ayağına yatıp kenar çekilir..
ELİF:Bu kızla 8 senemiz biticek biraz deli dolu tam kafa..
MERVE:Bu kız bizim okula bu sene geldi ortalığı karıştırmakta bir numara ama iyi kız yinede..

BİZ BİZE YETERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin