- Tak co...? - zapytała Lauren drażniącym głosem. - Wiesz, wolę, kiedy jesteś szczególna...
Camila przygryzła wargę. Bogowie, co ona robiła...? Czy całkowicie straciła rozum?
Gdyby Efraim mogła ją teraz zobaczyć, albo Setha, Tana albo Lady Arachella... Mogłaby umrzeć ze wstydu. Księżniczka Renais klęczała na czworakach, związana i spocona, błagając, by inna kobieta pobiła ją jak zwierzę.
W jej głowie odbijały się znajome słowa. Maniery księżniczki odzwierciedlały jej rodzinę, przyjaciół i naród. Musiała być świadoma siebie. Musiała być opanowana, pełna wdzięku i dobrze mówiona.
Ale musiała też być szczera. Nie tylko jej sojusznikom czy jej ludziom... ale także jej własnym uczuciom.
- Ja... chcę, żebyś... potrzebuję...
Zawahała się. To było zbyt krępujące, by powiedzieć. Nie mogła tego powiedzieć.
- Tak? - zapytała Lauren. Była taka poważna. Tak opiekuńcza. - Powiedz mi, czego potrzebujesz, Camilo.
Przełknęła - potem wypuściła.
- Chcę, żebyś mnie zdominowała - jęknęła. - Chcę, żebyś... zdyscyplinowała mnie.
Znowu ślady po jej policzkach. Było lekkie i drażniące, ale chciała czegoś o wiele ostrzejszego...
- Jeśli tego właśnie potrzebujesz. - powiedziała Lauren - To kim ja jestem, żeby ci się zaprzeczyć...
Nastąpiła przerwa, gdy szpicruta opuściła jej skórę - potem, w mgnieniu oka, Lauren gwałtownie przycisnęła ją do prawego pośladka.
Camila sapnęła, całe jej ciało się napięło i wydała z siebie wrzask zabarwionej bólem przyjemności. Pod pasem łzy napłynęły jej do oczu - ale nie z powodu silnego bólu. Jeśli już, to było takie dobre...
Cięcie uderzyło jej w drugi policzek i znowu westchnęła.
- Lubisz to, kochanie? - zapytała Lauren, jakby nie robiła nic mniej intensywnego niż masaż.
- Tak...!
- Och, jesteś taka urocza, księżniczko. Ty potrzebujesz tego, prawda...?
- Tak! - Camila płakała, jeszcze chętniej. - Ja... Tak bardzo tego potrzebuję...!
W tym momencie bzdury wylewające się z jej ust ledwo zostały zapisane w jej umyśle. Wpływ, jaki wywierała na nią Lauren - ta lubieżna, lubieżna kobieta, która nie wiedziała nic o skromności ani przyzwoitości - był przytłaczający.
Przerwa - potem szpicruta opadła na jej lewy pośladek, uderzając w nią tak mocno, że podskoczyła na łóżku. Jej kolana się ugięły, ale Lauren związała ją w taki sposób, że ledwo mogła się ruszać. Mogła tylko wiercić się w miejscu i wydawać rozpaczliwe, bezsensowne jęki.
- Więcej...! - Błagała. - Proszę więcej...!
Kolejna męcząca przerwa; potem szpicruta ponownie uderzyła w jej delikatne ciało i poczuła, że zwiotczała z przyjemności.
Uderza. Uderza. Uderza.
Krzyczała z ekstazy za każdym razem, gdy uderzyła ją skóra, i już dawno przestała liczyć, ile razy Lauren ją uderzyła. Wiedziała tylko, że potrzebuje więcej - tak bardzo tego potrzebowała.
- Och... Och, bogowie...
Była świadoma łez spływających po jej twarzy, czuła, jak całe jej ciało drży; ale czułem się tak... Tak dobrze. Wstążki wokół jej ramion i nóg, utrzymujące ją na miejscu. Szpicruta wbijająca się w jej miękką skórę. Głos Lauren, wabiąc ją w jeszcze większe głębiny deprawacji...
Nigdy nie chciała, żeby to się skończyło.
Uderza.
- Ach...! - krzyczała. - Lauren...!
Chichot, taki słodki i delikatny. - Miałam rację. Moje imię nadal brzmi tak piękne, kiedy je wykrzykujesz.
CZYTASZ
Podobno Zakazany Owoc Smakuje Najlepiej | Carmen
RomanceKsiężniczka Camila z Renorii od najmłodszych lat była uczona, jak ważne są maniery. Wiedziała, że ważne jest, aby być świadomym siebie, dobierać słowa z największą starannością i zachować się z całą gracją, jakiej oczekuje się od rodziny królewskiej...