Πρόλογος

247 5 0
                                    




Ποτέ δεν ήξερα ότι κάτι τέτοιο θα μου γινόταν. Όλη μου την ζωή δεν υπήρχε σταθερότητα. Από μικρή ηλικία περιφερόμουν στους δρόμους του Λονδίνου, χωρίς να ξέρω που ανήκω. Όταν με βρήκαν οι αρχές αν και μικρή δεν μπορούσαν να βρουν τρόπο να αποκατασταθώ. Δεν είχα δικό μου μητρώο, αλλά δεν ήξερα τότε αυτό τι σήμαινε. Ήμουν ένα χαμένο 8χρονο κορίτσι το οποίο δεν θυμόταν το παρελθόν της, τους γονείς της. Δεν ήξερε καν πώς είχε καταλήξει στο σκοτεινό σοκάκι που βρισκόταν μέχρι που ένας αστυνομικός την είχε πιάσει να της μιλήσει. Πέρασαν περίπου 7 χρόνια από τότε. Όσο μεγάλωνα τόσο πολύ έβλεπα τις διάφορες ματιές γύρω μου να αλλάζουν. Δεν ήξερα αν έφταιγαν τα χαρακτηριστικά μου, τα ξανθά σχεδόν λευκά μαλλιά μου ή το βιολετί χρώμα των ματιών μου, πάντως εγώ ποτέ δεν πίστευα ότι ήμουν ξεχωριστή. Αρχικά, έμενα σε οικοτροφείο θηλέων όμως όταν άρχιζα να συνηθίζω τις καταστάσεις γύρω μου, η πρόνοια μου είπε ότι βρήκαν αναδοχή οικογένεια. Την πρώτη φορά που συνέβη ήμουν περίεργη και χαρούμενη πως ένα ζευγάρι με δέχτηκε αλλά σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα κατάλαβα πως ήταν λάθος να σκεφτώ κάτι τέτοιο. Τα λόγια του πατριού μου και οι ματιές που έκλεβε όταν νόμιζε ότι δεν κοιτούσα, ταυτοποιούσε αυτό που εκλάμβανα αλλά δεν ήταν μόνο αυτός. Πάντα όταν έβγαινα έξω βόλτα με τους γονείς μου άντρες θα με κοιτούσαν περίεργα ενώ γυναίκες θα με απωθούσαν σαν απειλή. Το αγνοούσα γιατί πίστευα εφόσον έχω "την οικογένεια μου" δεν χρειαζόταν να ενδιαφερθώ για τους υπόλοιπους. Άλλο λάθος από την πλευρά μου. Η μητέρα που πίστευα ότι είχα, αποδείχτηκε αντίζηλος μου. Στα 13 γενέθλια μου τσακώθηκαν με τον πατριό μου καθώς η στάση του απέναντι μου είχε πλέον ξεπεράσει τα όρια. Η λαγνεία στα μάτια του , τα απότομα χαϊδέματα δεν ήταν στο μυαλό μου. Η μητέρα μου τον αντιμετώπισε για αυτά, άλλα καθώς την έβγαζε τρελή τόσο επικεντρωνόταν πάνω μου. Δεν έφταιγε εκείνη όμως η ντροπή, η πίεση και η απογοήτευση που ένιωθα με έκαναν τελικώς να φύγω απτό αποκαλούμενο σπίτι μου. Βέβαια, όταν πήρα την απόφαση μου δεν ήξερα ότι μια κουκουβάγια είχε περάσει και είχε αφήσει ένα συγκεκριμένο γράμμα στο παραθύρι μου.

The Slytherin PrincessWhere stories live. Discover now