Κεφάλαιο 2

137 5 0
                                    


Φθάνοντας δεν σκεφτόμουν, είχα αποχαυνωθεί από την διαδρομή. Μου συστήθηκε και ο Χάγκριτ, κάνοντάς με να νιώθω πιο άνετα απέναντι του. Μου έλεγε ιστορίες για τα μαγικά πλάσματα που λάτρευε. Η έκπληξη μου όμως δεν σταματάει εκεί. Η όψη του κάστρου μπροστά μου, με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι όλα περι μαγείας δεν ήταν αερολογίες.

"Καλωσορίσατε στο Χόγκουαρτς!"

"Ευχαριστώ πολύ, Χάγκριτ." του απαντάω

"Μην με ευχαριστείς, έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας. Αρχικά πρέπει να παρουσιαστούμε στον καθηγητά Ντάμπλντορ."

Αγχώθηκα.

"Μην ανησυχείς, τα τυπικά θα περάσεις, είναι καλός τύπος."

"Μάλιστα..."

"Ας πηγαίνουμε λοιπόν." Περπατάει μπροστά μου και εγώ τον ακολουθώ. Όσο με καθοδηγεί μου εξηγεί πού είναι καθετί. Όπως η Αίθουσα Φίλτρων, οι κοιτώνες , η μεγάλη Αίθουσα κτλπ. Κάποια στιγμή φθάσαμε έξω απτό γραφείο του Ντάμπλντορ.

"Εδώ λοιπόν είναι που χωρίζουν οι δρόμοι μας" λέει

"Δεν θα έρθεις μαζί μου;"

"Όχι, δεν είναι μέρος μου να αναμειχθώ από εδώ και πέρα αλλά μην ανησυχείς θα τα ξαναπούμε" μου χαμογέλασε

"Εντάξει τότε."

Στρέφομαι προς τις σκάλες μπροστά μου και τις ανεβαίνω μόνη μου. Μπαίνοντας στο δωμάτιο ξαφνιάζομαι από την χωρητικότητά του, τις ψηλές βιβλιοθήκες και ένα πτηνό που δεν έχω ξαναδεί το οποίο με κοίταζε διστακτικά. Έρχομαι κοντά του και τελικά με αφήνει να το χαϊδέψω στην πλάτη. Χαμογελάω.

"Περίεργο." ακούω μια φωνή και γυρνώ απότομα πίσω μου. Εκεί στέκεται ένας γηραιός άντρας με άσπρα μούσια έως το πάτωμα και τα πιο ανοιχτά γαλάζια μάτια, τα οποία μόνο σοφία αποπνέουν.

"Συνήθως δεν είναι φιλική προς τον κόσμο και δεν αφήνει να την ακουμπάνε." συνεχίζει

"Αλήθεια;"

"Ναι αλλά μάλλον κάτι είδε σε εσένα."  είπε

"Και τι είδατε εσείς σε εμένα;" τον ρώτησα και  σοβαρός, μου απάντησε

"Μην φοβάσαι να πεις τι πραγματικά θες να με ρωτήσεις, ούτως ή άλλως είμαστε μόνοι. Δεν χρειάζεται να αμύνεσαι." 

"Δεν είμαι μάγισσα"

"Δεν είσαι." μου ανταπάντησε

"Τότε γιατί είμαι εδώ;;"

"Επειδή δεν είσαι μάγισσα, δεν σημαίνει ότι δεν είσαι ικανή να παράγεις μαγεία."

"Τι σημαίνει αυτό; Πώς δεν είμαι μάγισσα αλλά κάποιο άλλο μαγικό πλάσμα;"

"Ακριβώς, φαίνεται ότι δεν θα χρειαστεί να εξηγήσω πολλά πράγματα."

"Και; Τι είμαι καλικάντζαρος;"  τον ρωτάω ειρωνικά

"Όχι. Είσαι Βίλα."

The Slytherin PrincessWhere stories live. Discover now