Unicode
☀️ကျွန်တော်ဘဝမှာရည်းစားလည်းမထားခဲ့ဖူးသလိုဘယ်သူ့မှလည်း မချစ်ခဲ့ဖူးဘူးဘဝတစ်လျှောက်လုံး ကျွန်တော့်အလုပ်ထဲမှာသာစိတ်နှစ်ခဲ့တယ် ဒါပေမယ့် YaiNongနဲ့တွေ့ပြီးနောက်ပိုင်း ကျွန်တော့်ဘဝကျွန်တော့်စိတ်ခံစားချက်အကုန်သိသိသာသာပြောင်းလဲလာခဲ့တာ~ သူကsunflowerလေးဆို ကျွန်တော်ကနေမင်းကြီး နေကြာပန်းလေးတွေက နေရှိမှအသက်ရှင်နေနိုင်သလို ကျွန်တော်ဆိုတဲ့နေမင်းကြီးကလည်း YaiNongဆိုတဲ့နေကြာပန်းလေးမရှိရင် အလင်းရောင်မဖြာနိုင်တော့သလို အရင်လိုတောက်ပနိုင်တော့မယ်လည်းမထင်ဘူး....အက်သလောက်ထိကျွန်တော့်ရဲ့YaiNongကိုချစ်ပါသည်.......
Mew Suppasit
>>>>>>>>>>☀️🌻<<<<<<<<<<<
🌻
ကျွန်တော့်ကိုလူတော်တော်များကပြောကြတယ်ကျွန်တော်ကintrovertတဲ့ ဟုတ်ချင်ဟုတ်မှာပေါ့လေ ဒါပေမယ့် ကျွန်တော်က Phor နဲ့ Maeရဲ့ အရှိန်အဝါကြောင့် နည်းနည်းဆိုးချင်ဆိုးနေမယ် မှန်တယ်ထင်ရင် ဘယ်သူ့မှ ဂရုမစိုက်ဘူး စကားပြောကြမ်းတယ် socialမကောင်းဘူး သို့ပေမယ့်စိတ်ထားတော့ကောင်းပါတယ်ဗျ ပြီးတော့ ကျွန်တော်LGBTကိုလက်ခံတယ်ဆိုပေမယ့် ကျွန်တော်gayတော့မဟုတ်ဘူးဗျ ဒါပေမယ့် မမျှော်လင့်ထားခဲ့တဲ့ ကျွန်တော့်ဘဝရဲ့အပြောင်းလဲကြီးတစ်ခုကြောင့်.........................
Gulf Kanawut
>>>>>>>>>>☀️🌻<<<<<<<<<<
#Angela👸
30.9.2020Angelaရဲ့ပထမဆုံးficလေးမို့ အတင်ပြေမပြေ/ကောင်းမကောင်းလေး ဝေဖန်ပေးကြပါအုံး ပထမဆုံးဖြစ်တဲ့အတွက် အမှားများပါခဲ့ရင် ကြိုတင်တောင်းပန်ထားပါရစေ🙏
Gulfရဲ့first debut album နေ့လေးမှာ P'Mewပို့ပေးလိုက်တဲ့ sunflower bouquetလေးမြင်ပြီး ရေးချင်စိတ်လေးဖြစ်လာလို့☺️
အတတ်နိုင်ဆုံးကြိုးစားupပေးပါ့မယ်🙏❣️
Zawgyi
☀️
ကြၽန္ေတာ္ဘဝမွာရည္းစားလည္းမထားခဲ့ဖူးသလိုဘယ္သူ႔မွလည္း မခ်စ္ခဲ့ဖူးဘူးဘဝတစ္ေလွ်ာက္လုံး ကြၽန္ေတာ့္အလုပ္ထဲမွာသာစိတ္ႏွစ္ခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ YaiNongနဲ႔ေတြ႕ၿပီးေနာက္ပိုင္း ကြၽန္ေတာ့္ဘဝကြၽန္ေတာ့္စိတ္ခံစားခ်က္အကုန္သိသိသာသာေျပာင္းလဲလာခဲ့တာ~ သူကsunflowerေလးဆို ကြၽန္ေတာ္ကေနမင္းႀကီး ေနၾကာပန္းေလးေတြက ေနရွိမွအသက္ရွင္ေနႏိုင္သလို ကြၽန္ေတာ္ဆိုတဲ့ေနမင္းႀကီးကလည္း YaiNongဆိုတဲ့ေနၾကာပန္းေလးမရွိရင္ အလင္းေရာင္မျဖာႏိုင္ေတာ့သလို အရင္လိုေတာက္ပႏိုင္ေတာ့မယ္လည္းမထင္ဘူး....အက္သေလာက္ထိကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕YaiNongကိုခ်စ္ပါသည္.......
Mew Suppasit
>>>>>>>>>>☀️🌻<<<<<<<<<<<
🌻
ကြၽန္ေတာ့္ကိုလူေတာ္ေတာ္မ်ားကေျပာၾကတယ္ကြၽန္ေတာ္ကintrovertတဲ့ ဟုတ္ခ်င္ဟုတ္မွာေပါ့ေလ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္က Phor နဲ႔ Maeရဲ႕ အရွိန္အဝါေၾကာင့္ နည္းနည္းဆိုးခ်င္ဆိုးေနမယ္ မွန္တယ္ထင္ရင္ ဘယ္သူ႔မွ ဂ႐ုမစိုက္ဘူး စကားေျပာၾကမ္းတယ္ socialမေကာင္းဘူး သို႔ေပမယ့္စိတ္ထားေတာ့ေကာင္းပါတယ္ဗ် ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္LGBTကိုလက္ခံတယ္ဆိုေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္gayေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ် ဒါေပမယ့္ မေမွ်ာ္လင့္ထားခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ဘဝရဲ႕အေျပာင္းလဲႀကီးတစ္ခုေၾကာင့္.........................
Gulf Kanawut
>>>>>>>>>>☀️🌻<<<<<<<<<<
#Angela👸
30.9.2020Angelaရဲ႕ပထမဆုံးficေလးမို႔ အတင္ေျပမေျပ/ေကာင္းမေကာင္းေလး ေဝဖန္ေပးၾကပါအုံး ပထမဆုံးျဖစ္တဲ့အတြက္ အမွားမ်ားပါခဲ့ရင္ ႀကိဳတင္ေတာင္ပန္ထားပါရေစ🙏
Gulfရဲ႕first debut album ေန႔ေလးမွာ P'Mewပို႔ေပးလိုက္တဲ့ sunflower bouquetေလးျမင္ၿပီး ေရးခ်င္စိတ္ေလးျဖစ္လာလို႔☺️
အတတ္ႏိုင္ဆုံးႀကိဳးစားupေပးပါ့မယ္🙏❣️