Unicode
At Bangkok~
ကောင်းကင်ကြီးတစ်ခုလုံးကကြည်လင်နေပြီး မှောင်ရီပျိုးပြညနေခင်းချိန် ကြယ်လေးတွေက တစ်လုံးပြီးတစ်လုံး မှိတ်တုပ်မှိတ်တုပ်ထွက်လာနေတဲ့အချိန် 🌇ထိုကောင်းကင်ကြီးကိုကြည့်ပြီး တွေးနေသူတစ်ယောက်......
ကျွန်တော့်နာမည်က Mew Suppasit အသက်က29နှစ် ကျွန်တော်အထက်တန်းပြီးတဲ့နှစ်မှာပဲ ဖေဖေနဲ့ မေမေက car accident ကြောင့် နှစ်ယောက်လုံးဆုံးပါးသွားခဲ့တယ်...
ဖေဖေတို့ဆုံးပြီးတဲ့နောက်ပိုင်းcompanyကိုဖွားဖွားကဦးစီးခဲ့တယ် ကျွန်တော်ဘွဲ့ယူပြီးPhdဆက်မတက်တော့ဘဲဖွားဖွားကိုအနားယူခိုင်းပြီး companyကိုဆက်လက်ပြီးကျွန်တော်ပဲဦးစီးလုပ်ကိုင်ခဲ့တယ်...
ကျွန်တော့်မိဘတွေမရှိတော့ထဲက အဘွားနဲ့အတူတူနေလာခဲ့တာ ခု ဒီအိမ်ကြီးမှာ ကျွန်တော်ရယ် ဖွားဖွားရယ် ကြီးကြီးMaiရယ် ကြီးကြီးရဲ့တူမ Eaintရယ် ကျွန်တော်ငယ်ငယ်ထဲက အိမ်အတွက် မိသားနဲ့မခြားပဲနေထိုင်ခဲ့တဲ့ဦးလေးKhunရယ်ပဲရှိတယ်...
ကြီးကြီးMaiနဲ့ဦးKhunတို့က လင်မယားတွေလေ ကျွန်တော့်ကိုငယ်ငယ်ထဲက စောင့်ရှောက်ပြီးထိန်းလာခဲ့သလို အရမ်းလည်းချစ်ကြတယ်...
Eaintကတော့ကြီးကြီးMaiရဲ့တူမပေါ့ ငယ်ငယ်ထဲက မိဘတွေမရှိကြတော့ကြီးကြီးMaiကပဲ ဖွားဖွားအကူအညီနဲ့ကျွေးမွေးစောင့်ရှောက်ထားခဲ့တာ ပြောရမယ်ဆို ဟိုငယ်ငယ်လေးထဲကတူတူရှိလာခဲ့တာဆိုတော့Eaintကကျွန်တော့်ရဲ့ညီမလေးနဲ့မခြားပါဘူး မဟုတ်ဘူး ကျွန်တော်ရဲ့ညီမလေးပဲ*
တစ်ဦးတည်းသောသားကျွန်တော်ကမွေးချင်းမောင်နှမ မရှိတော့ Eaintကို ညီမလေးလိုချစ်ခဲ့ခင်တွယ်ခဲ့မိတာတော့အမှန်ပင် ပြီးတော့Eaintက အရမ်းအားကိုးရတဲ့သူဆိုလည်းမမှားပါဘူး Companyမှာ ကျွန်တော့်ရဲ့ secretaryလုပ်ပြီးကူညီနေသူလေ...
နောက်တစ်ခုက...အဟက်...Eaintကလေကျွန်တော့်ကိုBoy to boy seriesတွေ တစ်ခါတစ်ခါပြတတ်ပြီး ဟိုလူနဲ့shipဒီလူနဲ့shipနဲ့ အစကတော့ သိပ်မကြိုက်ပေမယ့် ကြာလာတော့လည်းEaintကြောင့် ကျွန်တော်လည်း ကျွန်တော်ကျင့်သားရနေပါပြီဗျာ😆........Mewခေါင်းလေးခါပြီးသာပြုံးလိုက်သည်...ထိုအချိန်